PDA

View Full Version : Wat te kopen



Moonchild
10 februari 2002, 17:51
wat zouden jullie kopen aan gitaarspullen, ga er maar vanuit dat je nix hebt. Je moet dus minimaal een gitaar en een versterker kopen, voor 1400 euro (mijn budget voor mijn nieuwe speeltjes)

vertel me dus wat je zou kopen en waarom...
alvast bedankt

ekkerman
10 februari 2002, 18:02
tjone ,tjone dit is de meest gekozen topic en eerlijk gezegt ben ik deze vraag een beetje moe...

GuitarMaster
10 februari 2002, 18:30
Een Marchall jcm 900 (2e hands voor zo'n 600 euro verkrijgbaar). En een mooi Fender Stratocaster

gershwin5150
10 februari 2002, 19:56
Op 2002-02-10 18:02, schreef ekkerman:
tjone ,tjone dit is de meest gekozen topic en eerlijk gezegt ben ik deze vraag een beetje moe...


Juist!
Wat moeten we hier nou op zeggen? Ik weet niet wat voor muziek je speelt, wat voor geluid je wilt, waar je het wilt gaan gebruiken (thuis/op de buhne) en wat voor type gitaar je wilt.
Mijn advies blijft: neem is een dagje vrij en ga is naar een grote stad ofzo en struin gewoon is een hele zooi winkels af, grijp alles uit de rekken wat er staat, zeur de verkopers helemaal gek met al je vragen en probeer jezelf eenbeeld te vormen van wat er allemaal te koop is!
Dit is echt veel beter dan het op een forum te vragen, want iedereen heeft een andere mening over apparatuur en het gaat er uiteindelijk echt om wat jij wilt hebben en niet wat al die tig andere gitaristen van bepaalde spullen vinden!

Succes ermee!

Sandman
10 februari 2002, 20:15
Zijn we het toch over 1 ding eens Gershwin :wink:

ekkerman
12 februari 2002, 10:02
topic gesloten ???

gangsta
12 februari 2002, 13:15
blues junior + mex strat.

Lacrymosa
12 februari 2002, 13:20
Voor Metal? (maakt niet uit wat voor soort)
ESP uit de LTD serie
en een Marshall of Peavy versterker

Outshine
12 februari 2002, 14:34
Marshall buizencombo 2e hands en een JS100 of een Strat USA ofzo

Neophyte
12 februari 2002, 17:23
Op 2002-02-10 19:56, schreef gershwin5150:


Op 2002-02-10 18:02, schreef ekkerman:
tjone ,tjone dit is de meest gekozen topic en eerlijk gezegt ben ik deze vraag een beetje moe...


Juist!
Wat moeten we hier nou op zeggen? Ik weet niet wat voor muziek je speelt, wat voor geluid je wilt, waar je het wilt gaan gebruiken (thuis/op de buhne) en wat voor type gitaar je wilt.
Mijn advies blijft: neem is een dagje vrij en ga is naar een grote stad ofzo en struin gewoon is een hele zooi winkels af, grijp alles uit de rekken wat er staat, zeur de verkopers helemaal gek met al je vragen en probeer jezelf eenbeeld te vormen van wat er allemaal te koop is!
Dit is echt veel beter dan het op een forum te vragen, want iedereen heeft een andere mening over apparatuur en het gaat er uiteindelijk echt om wat jij wilt hebben en niet wat al die tig andere gitaristen van bepaalde spullen vinden!

Succes ermee!



en weer scoort gerswin5150 een slimme opmerking