PDA

View Full Version : Schaamteloze Engl-spam



marc_o
21 oktober 2003, 13:03
Hallo daar!! Aangezien Engl hier erg populair is, bied ik bij dezen iemand de kans bij de Engl-clan te gaan horen, zie onderschrift...

LordRiffenstein
21 oktober 2003, 13:16
Overloper!!! :-D

gerrekat
21 oktober 2003, 13:21
Ik dacht dat we daar gitaarmarkt en marktplaats voor hadden.....dit is SPAM!

en dat is niet toegestaan op dit forum! :cool:

Raffel
21 oktober 2003, 13:32
Hoe kan je dat nou doen man! Ik vertrouwde je nog wel! We hebben je gewoon allemaal in vertrouwen genomen! Hoe durf je! :cry:

skabouter
21 oktober 2003, 13:33
aangezien je vaak post hadden we je onderschrift zowieso wel gezien, hoor. hoef je geen topic voor te openen........spamspamspamspam

ik krijg vandaag mijn ENGL 620 tube preamp binnen. mag ik nu ook bij de ENGL clan horen ? of is dat ding te min :(

marc_o
21 oktober 2003, 13:42
Niet zeuren, maar de knip opentrekken, hehehehe :-D

Harry
21 oktober 2003, 13:55
zal wel gruwelijk duur zijn zeker?

Dirk_Hendrik
21 oktober 2003, 13:57
Hmmm,

Iemand die van het Engl kamp gevlucht is naar het Rivera kamp.... Laat dat nou maar eens een tendens worden.... :-D :-D

Raffel
21 oktober 2003, 13:58
nee je moet voor minstens 2000 euro aan engl spul hebben! :razz:

skabouter
21 oktober 2003, 14:08
nouhou.........dan maar niet. dat is teveel :(

gerrekat
21 oktober 2003, 14:11
Mij niet gezien Rivera's zijn kleuk maar niet voor wat ik doe, ENGL all the way!

Wedden dat raffel ook spijt krijgt over een tijdje!


Maarre waar zijn de criticasters nu,....zo'n spam topic moet helemaal van het board geflamed worden!

marc_o
21 oktober 2003, 14:19
nee je moet voor minstens 2000 euro aan engl spul hebben! :razz:


Daar doe ik het voor, en dan krijg je ook nog geld terug, en er zit een flightcase bij!!

Raffel
21 oktober 2003, 14:22
sorry ik zit al boven de grens. En ik ben ENGL-fan nu gerrekat, dus mij krijg je niet uit de clan :D

Mitch
21 oktober 2003, 19:18
Het is dat je zo'n goede smaak hebt verder, maar zou die ENGL zichzelf niet verkopen denk je ?

No spam please :cool:

marc_o
21 oktober 2003, 22:09
Zou leuk zijn dat ie dat doet, verder heb ik alleen maar gewezen op mijn nieuwe onderschrift en mensen een aanbod gedaan bij een groeiende familie te gaan behoren. Zo'n spam is het nou ook weer niet ... 8-)

Mitch
21 oktober 2003, 22:16
Ja, maar ik heb gerrekat er ook al eens op gewezen dat het hier 'not done' is, nadat hij binnen no time twee spam-topics had geopend...
Straks zegt -ie dat ik niet consequent ben en gaat -ie voor straf heeeeeel hard HAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHA doen tegen me :o

marc_o
21 oktober 2003, 22:27
Ach, not done...wellicht, maar hoe het hier de laatste tijd aan de orde van de dag is mensen volledig af te branden, dat is ook not done.
Dit is dan toch nog een nuttig topic, wie weet maak ik er iemand blij mee.

gerrekat
22 oktober 2003, 08:17
Ja, maar ik heb gerrekat er ook al eens op gewezen dat het hier 'not done' is, nadat hij binnen no time twee spam-topics had geopend...
Straks zegt -ie dat ik niet consequent ben en gaat -ie voor straf heeeeeel hard HAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHA doen tegen me :o

je slaat een aanmerkelijk mildere toon aan.....


Kijk hier hebben we het gewoon...het gebeurt gewoon en het wordt toch getolereerd, ik heb er geen problemen mee.

Maar er is dus gewoon behoefte aan...laat gitaarforum er wat mee doen en een trade sectie openen, iedereen blij!

marc_o
22 oktober 2003, 09:35
Lijkt me ook een prima idee overigens, en natuurlijk staat ie al op alle verkoopsites en dergelijke, en krijg er ook best wat reacties op, gelukkig ook serieuze, maar helaas ook de domme lage bieders van 200 euro, maar die kun je dan weer verwijderen op marktplaats....
Van die lage bieders, daar wordt je toch moedeloos van? Op marktplaats is dat echt een trend, zie je bijvoorbeeld een auto staan, beginnen ze bij 1 euro ofzo...pfff

Mitch
22 oktober 2003, 10:38
Ja, dat zal via Gitaarforum een stuk beter zijn.






Ik bied 201 euro



:D :D :D :D :D :D

En gerrekat, ik sla hier geen mildere toon aan, het was Mith die begon te hakken destijds. Daarbij: het was je tweede topic al binnen ongeveer een week tijd...

marc_o
22 oktober 2003, 10:52
Ja, dat zal via Gitaarforum een stuk beter zijn.






Ik bied 201 euro



Da's nou jammer, en ik had je nog wel zo hoog zitten... :D

Raffel
22 oktober 2003, 11:00
ik ben ook voor een Trade-sectie, want iedereen zet het noodgedwongen toch in zijn sig. (waaronder ik) Dat kunnen ze dan mooi weer verbieden of zo :lol:

marc_o
22 oktober 2003, 11:17
Op welke manier kunnen we dit het best kenbaar maken aan Gitaarnet dan?

Raffel
22 oktober 2003, 11:20
Met hele grote letters 500 keer een topic aanmaken... :???:

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre daar dan allemaal zut gepost gaat worden...

ED BOB
22 oktober 2003, 16:41
Hallo daar!! Aangezien Engl hier erg populair is, bied ik bij dezen iemand de kans bij de Engl-clan te gaan horen, zie onderschrift...

Ik weet er staat één koop maareuhhh...
verkoop je dat cabinetje en/of flightcase niet los?

greetz, Ed

marc_o
22 oktober 2003, 19:53
Als je iedere week een keer komt en iets los meeneemt wel hoor, hehe, nou liever niet natuurlijk en zeker de flightcase, die is speciaal op maat gemaakt voor alleen de combo, daar heb ik niets aan als de versterker weg is. Een goede flightcase is natuurlijk noodzakelijk als je op pad gaat en je kunt er ook je combo opzetten tijdens het spelen, dat staat alvast beter dan een kratje wat men vaak gebruikt.

ED BOB
23 oktober 2003, 12:16
Als je iedere week een keer komt en iets los meeneemt wel hoor, hehe, nou liever niet natuurlijk en zeker de flightcase, die is speciaal op maat gemaakt voor alleen de combo, daar heb ik niets aan als de versterker weg is. Een goede flightcase is natuurlijk noodzakelijk als je op pad gaat en je kunt er ook je combo opzetten tijdens het spelen, dat staat alvast beter dan een kratje wat men vaak gebruikt.

Marc,

Ik heb in eerste instantie juist de meeste interesse in die op maatgemaakte flightcase (die kun je namelijk niet zomaar in de winkel kopen)
In de combo zelf ben ik niet in geïnteresseerd want ik heb ik zelf namelijk ook Sovereign.
Het losse-speaker cabinetje vind ik ook wel interessant. Ik heb nu Mesa Boogie. Klinkt goed maar ik estetisch vind ik het mooier om een bijpassend Engl cabinetje te hebben.

Wellicht is dit prijstechnisch gezien toch interessant voor je om het los te verkopen. Denk er maar eens over na. :wink:

Greetz, Ed

marc_o
23 oktober 2003, 12:50
Okay, ik heb nu een mogenlijke koper voor het hele zwikkie, komt ie nou niet over de brug deze week of hij wil de flightcase toch weer niet, dan stuur ik je een bericht...
Is dat in orde?

ED BOB
23 oktober 2003, 13:10
Okay, ik heb nu een mogenlijke koper voor het hele zwikkie, komt ie nou niet over de brug deze week of hij wil de flightcase toch weer niet, dan stuur ik je een bericht...
Is dat in orde?

ok, ik wacht rustig af