PDA

View Full Version : EDIT: jeej, ik heb die wireless nu !



skabouter
21 oktober 2003, 12:27
EDIT: ik heb de wireless. het is een rexer. VHF diversitie. hij was maar 85 euro. alles werkt, en het bevalt eigenlijk prima. wat ruis, maar ok, dat heb ik altijd al. verder is het bereik erg groot (meer dan 50 meter).
ook wordt het makkelijk om hem 19" in te bouwen, dus dat gaat helemaal goed komen :)

het is een goede koop geweest, denkik. 85 is neit veel geld. en alleen voor het feit dat ie het doet is het het al waard :D












mijn rackje komt er nu toch al beetje aan. de ENGL preamp krijg ik vandaag, en donderdag koop ik een wireless (waarvan ik niet weet of ik die hou)

maar mijn vraag is. hoe monteer je een wireless in rack ?

mijne ziet er ongeveer zo uit, en is niet 19" dacht ik

http://www.shsaudio.com/Microphones/jts/jtswirelss.jpg

maar in een rack zien ze er vaak zo uit:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=17763&start=0

(is de foto van lord riffenstein)

hoe maak je je wireless zo ? antenna`s aan de voorkant, en die frontjes waar de antenna`s uitsteken. kan je die kopen ?

lordriffenstein, jij weet het vast wel

LordRiffenstein
21 oktober 2003, 12:41
Bij de Sennheiser kan je extra accesoires kopen en dat zijn de rackmount plaat en de extras om de antennes naar voor te halen. Werkt perfect. Ik denk dat je voor andere merken dit ook kan kopen of gewoon een 1HE rackplaat kopen en de ontvanger hier op monteren.

skabouter
21 oktober 2003, 12:48
ok dan, bedankt ! donderdag heb ik hem, en dan ga ik aan de slag.
ow fuck..........ik bedenk me eigenlijk net iets....... :oops:

ik heb nog geen rack..........:( wel 2 componenten dan, maar geen kast. dus voorlopig is het nog niet nodig. maargoed, dan probeer ik het wel zodra in een kast heb

Bates15
21 oktober 2003, 13:43
Bij Shure zitten die add-ons er gewoon bij!

skabouter
21 oktober 2003, 16:55
het is een rexer, en hij is erg goedkoop. dnek niet dat ze erbij zitten

Bates15
21 oktober 2003, 23:37
Tja...... :-D

skabouter
22 oktober 2003, 13:54
maar zal los ook niet zo duur zijn, denk ik. nou, na morgen (als ik hem heb) zal ik eens informeren inde muziek winkel hier, wat dat kost, en hoe het te doen is

yhcmarc
22 oktober 2003, 14:02
en check anders f bij bv. conrad.nl of flightcase.nl, daar hebben ze van die lege 19" inbouw modules ... stukkie eruit zagen , ontvanger erin en klaar ..

Marc

skabouter
22 oktober 2003, 14:22
ok, thnx. ik zal eens snuffelen