PDA

View Full Version : ESP ltd Mh 301



BlackSun
20 oktober 2003, 18:30
Wat vinden jullie van deze gitaar? Ben hem van plan te kopen, 2e hands(als nieuw, 1X op gespeeld) voor 800,-

Heb er zelf nog neit op gespeeld, maar wil evenw eten of jullie dit een beetje redelijke gitaar/prijs vinden.

Vexx
20 oktober 2003, 21:01
Ik weet ook niet hoe hij speelt, maar ik vind het in ieder geval een ubergeile gitaar (vooral in het blauw... :razz: ). Voor mij persoonlijk het mooiste model van ESP... Er zitten EMG's in, dus zal het ook wel lekker klinken. Hoe het met de prijs zit weet ik niet precies, volgens de website van ESP kost-ie in de VS $799, dus als je hem voor €800 kan kopen, dan ben je volgens mij redelijk goed uit (mits de gitaar echt nog nieuw is).

Soulflyhigh
20 oktober 2003, 22:00
Volgens mij kan je niet echt een miskoop aan doen. De 3... series van Ltd zijn eigenlijk altijd goed al zijn de meningen verdeeld over de EMG HZ's. Ik heb wel op een Viper en een M (bijna gelijk) gespeeld en die speelden alletwee heerlijk. De prijs vind ik eigenlijk ook wel goed mits dan een keer bespeeld want bij Thomann zijn ze 849 pleuro. Ik denk dat je er een goeie deal aan hebt.

BlackSun
20 oktober 2003, 22:08
Hij kan bon laten zien geloof ik,

Iemand anders nog opmerkingen over deze gitaar?

BlackSun
21 oktober 2003, 16:31
Niemand verder? Hoor graag zoveel mogelijk voor ik tot kopen overga...tzijn zuurverdiende centen! :P

Maiden Michiel
21 oktober 2003, 18:28
Het ziet eruit als een goed ding maar weet je zeker dat je niet wilt doorsparen tot bv een m1000?

BlackSun
21 oktober 2003, 20:12
Tja...dat gaat toch ruim 400 euro meer kosten, en die is er ook alleen in het zwart(heb al zwarte gitaar, wil iets anders). EN wil toch wel graag op de korte termijn een nieuwe gitaar.

Soulflyhigh
21 oktober 2003, 20:46
Het ziet eruit als een goed ding maar weet je zeker dat je niet wilt doorsparen tot bv een m1000?
Of een H-1000?

Maiden Michiel
21 oktober 2003, 20:53
Tja...dat gaat toch ruim 400 euro meer kosten, en die is er ook alleen in het zwart(heb al zwarte gitaar, wil iets anders). EN wil toch wel graag op de korte termijn een nieuwe gitaar.

Mar die is wel neckthru en heeft een OFR! Of is deze ook neckthru

Vexx
21 oktober 2003, 21:05
Maar die is wel neckthru en heeft een OFR! Of is deze ook neckthru

De MH-301 is ook neckthru en heeft ook een FR (licensed weliswaar, maar ik vraag me af of dat die 400 euro waard is) Met licensed Floyd Rose hoeft niets mis te zijn. De Edge Pro van Ibanez is ook licensed, en dat is kwalitatief een goede brug.

BlackSun
21 oktober 2003, 21:24
Yup deze is ook neckthru, en tja, volgens mij betaal je bij official FR meer voor de naam.
Denk dat ik het maar doe, ben er half verliefd op, nu hopen datie lekker speelt.

Stitch
21 oktober 2003, 21:46
gave gitaar. Hoop ik ook ooit nog eens te bemachtigen. Probeer wel ff af te dingen naar 750 ofzo uiteraard :)

Stitch
21 oktober 2003, 21:47
...nu hopen datie lekker speelt.

Ik mag toch hopen dat je er ffkes op speelt eer jem koopt?

BlackSun
21 oktober 2003, 21:58
Ja, tuurlijk speel ik er eerst op. maar ik hoop datie goed speelt, zodat ik em kan kopen, omdat ik em ook zo mooi vind:)

crowdsurfer
21 oktober 2003, 23:45
Ik vind de m-302 er persoonlijk iets geiler uit zien... Het is inderdaad erg jammer dat de m-1000 alleen in het zwart te krijgen is.

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 08:34
Yup deze is ook neckthru, en tja, volgens mij betaal je bij official FR meer voor de naam.
Denk dat ik het maar doe, ben er half verliefd op, nu hopen datie lekker speelt.

Op het eerste gezicht en de eerste tijd maakt het waarschijnlijk niet heel veel uit maar op de langere termijn gaan originals volgens mij wel langer mee.

BlackSun
22 oktober 2003, 09:55
Mja..dat is misschien wel zo..maar voor die 400 Euro....

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 12:42
Ach ja, hij is neckthru dus in ieder geval: sustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiin