PDA

View Full Version : ik doe ook mee



sebass
10 februari 2002, 17:05
Zo ik heb eindelijk een site opgezet, dus het duurde even en hij werkt nog niet, maar je kan wel drie mp3'tjes luisteren die ik hem gemaakt. Het is gewoon geimproviseerd en niet vast aan een bepaald schema. Het eerste stukje song1 ga ik denk ik uitwerken tot een volledig nummer die vind ik wel mooi lekker rustig enzo :grin: nou ik hoor wel wat jullie er van vinden.

oh ja dit is de site http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm

F00L
10 februari 2002, 19:34
Jij speelt al een tijdje zo te horen :grin:

keep on the good work

sebass
10 februari 2002, 19:49
hehe dank je. Zonder lessen :smile: maar ik speel inderdaad al wel een tijdje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-02-10 18:50 ]</font>

Triple-Dan
18 februari 2002, 16:31
Heb ook even geluisterd.
Klinkt wel aardig.

dirkw83
20 februari 2002, 11:15
Ik vind het echt cool dat jullie zo die dingen op het internet zetten. Dat soort mensen verdient het om door te breken, dat meen ik serieus. You go!

Echoes
11 maart 2002, 14:52
klinkt leuk!

sebass
17 maart 2002, 15:03
Hmm ik heb het nog een keer geluisterd eigenlijk is alleen de eerste mooi de rest gooi ik er wel weer af. Mijn live versie van erotomania gooi ik er ook nog wel eens op zodra ik de cd heb. Probleem was dat mijn plectrum steeds tussen mijn vingers glipte dus ik had steeds maar een millimeter over vandaar dat het cleane arpeggio stukje zo slecht is en dat is nog wel het makkelijkst maarja het is live dus wat wil je.

Ik zal het wel even melden wanneer het op internet staat. Oh ja ik krijg ook nog een cd van de oude band waar mijn vriendin ook zingt maar daar zijn ze al een jaar mee aan het mixen (bizar maar ja alle sporen zijn door elkaar gekomen aaaaah). Het zal in ieder geval beter zijn dan wat ik er nu op heb (shame)

aadplagiaat
18 maart 2002, 00:22
als ik zie wat je in tweede instantie zegt over je eigen dingen....herken ik veel van mezelf.

Ik vind dat je mooi speelt en dat je mooie melodieen maakt. Dat het voor jouw gevoel later minder lijkt of zo...dat heeft toch iedereen?

N.a.v. jouw samples ben ik weer eens oude tape-jes van mezelf gaan luisteren. Dank je

Sandman
18 maart 2002, 12:46
....en?.....schrikken...? :razz:

sebass
23 maart 2002, 19:56
Zo ik heb de andere even weggehaald. Ik was nog wat aan het pingelen toen kwan er nog best iets moois uit ik denk dat ik daar wel verder op kan bouwen. Luister maar even het staat op de zelfde site met een stukje uitgetabt. Site staat bij de eerste post in deze topic.


http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm oke hier dan maar nog een keer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-03-24 02:17 ]</font>

sebass
24 maart 2002, 13:30
Hmm heeft nog niemand het geluisterd? Moet je de tab ook openen kun je kijken hoe het gespeeld is. Het is helemaal niet zo moeilijk, maar het klinkt wel leuk.

dirkw83
24 maart 2002, 14:08
Mmm ik heb song 1 geluisterd. Geweldig werk zeg. Heb je dat gemixed of met twee gitaren gespeeld? Kan me haast niet voorstellen dat je het met één gitaar speelt - anders heb ik nog veel te leren :wink:

Zeg eh, hier is een introotje voor één van mijn liedjes. Vond het wel leuk klinken:


e|--1-----1-0-----0-0-------0-------1-----1-0-----0---------0--|
B|------3-------0-----1---1-------------3-------0---0---0---0--|
G|----2-------0---------2-------0-----2-------0-------0---0-0--|
D|--0-------------------------2---2-0-----------------------2--|
A|----------2-------0-------3---------------2-------2-------2--|
E|----------------------------------------------------------0--|
Dm Em Am C Dm Em G Em


Als je het naar kladblok kopieert wordt het wel duidelijker .

sebass
24 maart 2002, 14:51
Nee het is echt een gitaar. Rechtstreeks opgenomen (kun je ook wel horen aan het mooie geluid). Het enige wat geknipt is is het eerste stukje en het laatste dat zijn twee aparte stukken. Maar er is altijd maar een gitaar tegelijk te hornen.

Oh sorry je had het over song 1 ja dat zijn er wel twee. Nee ik had het over drie (beginsong)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-03-24 13:52 ]</font>

dirkw83
24 maart 2002, 19:58
ja, ik bedoel de eerste mp3 uit de lijst. Meer dan één gitaar toch?

jaccoos
24 maart 2002, 21:02
toen ik de intro van dat eerste liedje hoorde d8 ik dat dat k's choice was man.

sebass
24 maart 2002, 21:37
Nou ik hoop van niet!! Maarja je kan altijd wel een gelijkend nummer vinden helaas. Maar het ging mij om de derde.

dirkw83
25 maart 2002, 09:53
ach neen, dat is duidelijk niet k's choice - helaas voor je :smile:

sebass
25 maart 2002, 19:56
hoezo helaas ik ben er wel blij om :grin:

Ditmar
25 maart 2002, 20:54
Man, ik dacht dat jij in de band Sebass speelde..... jeweetwel van http://www.sebass.nl

sebass
25 maart 2002, 21:17
huh ik wist niet eens dat die bestond
relaxt.

dirkw83
26 maart 2002, 11:20
Op 2002-03-25 18:56, schreef sebass:
hoezo helaas ik ben er wel blij om &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">


Wat is er mis met K's Choice ???????!!!!!!!

sebass
2 april 2002, 20:27
Ik heb weer een nieuw geimproviseerd stukje op het net gezet, genaamd dorian. Het zijn drie gitaren. Ik heb ze zelf meersporig opgenomen de qualiteit is as usual bagger, maar toch. De site: http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm

Liam Gallagher
23 april 2002, 21:17
Dat eerste nummer song.mp3 is echt supermooi! Eén van de mooiste stukjes gitaar die ik gehoord heb, zo zie je maar het hoeft niet allemaal 34 aanslagen per seconde te zijn. Dit is echt heel erg mooi! Hoe lang speel je al? Wat voor gitaar is dit?

sebass
24 april 2002, 00:14
Op 2002-04-23 20:17, schreef Liam Gallagher:
Dat eerste nummer song.mp3 is echt supermooi! Eén van de mooiste stukjes gitaar die ik gehoord heb, zo zie je maar het hoeft niet allemaal 34 aanslagen per seconde te zijn. Dit is echt heel erg mooi! Hoe lang speel je al? Wat voor gitaar is dit?


Dank je. Ik speel al een tijdje maar ik heb geen les ik speel op gehoor en leer mezelf gewoon wat dingetjes en als ik er niet uit kom vraag ik het hier, jammer dat dit forum er pas 2 jaar is en ik er pas een jaar zit anders had ik nog veel sneller geleerd denk ik.
Geloof het of niet het is mijn Epiphone Les Paul custom, geen akoestische gitaar. Met een akoestische simulator van mijn Korg AX1500G dat wel.

Echoes
24 april 2002, 13:09
Akoestische simulator van me boss gt6 klinkt ook best aardig...best leuke dingen

Liam Gallagher
24 april 2002, 13:35
Op 2002-04-23 23:14, schreef sebass:


Op 2002-04-23 20:17, schreef Liam Gallagher:
Dat eerste nummer song.mp3 is echt supermooi! Eén van de mooiste stukjes gitaar die ik gehoord heb, zo zie je maar het hoeft niet allemaal 34 aanslagen per seconde te zijn. Dit is echt heel erg mooi! Hoe lang speel je al? Wat voor gitaar is dit?


Dank je. Ik speel al een tijdje maar ik heb geen les ik speel op gehoor en leer mezelf gewoon wat dingetjes en als ik er niet uit kom vraag ik het hier, jammer dat dit forum er pas 2 jaar is en ik er pas een jaar zit anders had ik nog veel sneller geleerd denk ik.
Geloof het of niet het is mijn Epiphone Les Paul custom, geen akoestische gitaar. Met een akoestische simulator van mijn Korg AX1500G dat wel.


Erg mooi man! trouwens nu ik weer eventjes naar je profiel kijk :grin:! Gouda!
Ongewoon vraagje: wil je een keertje lesgeven? Heb je trouwens ook msn? Voeg me dan ff toe kleinegj@hotmail.com

sebass
24 april 2002, 16:33
Erg mooi man! trouwens nu ik weer eventjes naar je profiel kijk :grin: ! Gouda!
Ongewoon vraagje: wil je een keertje lesgeven? Heb je trouwens ook msn? Voeg me dan ff toe kleinegj@hotmail.com


Ik wil het best wel eens proberen :smile: Ik heb je al toegevoegd op msn. Als het niet is gelukt moet jij het maar even proberen mijn email adres is sebastiaan_sassen@hotmail.com tussen voor en achternaam zit een underscore (die zie je geloof ik niet door die lijn).
Ik merk het wel.