PDA

View Full Version : Kent iemand dit pedalbaord?



adibas
20 oktober 2003, 12:45
Ik ben al een tijdje opzoek naar een pedalboard voor m'n pedalen en vond dit bij MusikProduktiv in Duitsland:

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100003528/sid/!18121995/quelle/listen

Kent iemand dit apparaat? Kan er op internet niks over vinden, zelfs op Warwick website zelf niet! Ik zou wat technische specificaties ervan weten. Bijvoorbeeld of er een 12V Line 6 pedaal op aangesloten kan worden. Heeft iemand meer info over de Warwick RC23120 of er ervaring mee? Misschien is het een erg oud produkt...?

sash
20 oktober 2003, 17:49
Ik snap niet echt wat je bedoeld of er een 12V line6 ding op aangesloten kan worden...

Het is gewoon een board waar je je pedalen op kan zetten, zit verder geen voeding in ofzo.

Funkblaster
20 oktober 2003, 19:46
je kan de voeding via het bord regelen (om het zo maar te noemen) lijkt mij. kijk maar naar die snoertjes die in het bord steken

The Thumb
20 oktober 2003, 20:19
Zit wel voeding in, algemene kritiek is dat de voeding nogal stoort en dat het geheel niet echt solide is.

Amp
20 oktober 2003, 21:13
Zit wel voeding in, algemene kritiek is dat de voeding nogal stoort en dat het geheel niet echt solide is.

Geldt dat ook voor deze:
http://www.ppc-music.de/?frame=/exec/detail~0029205.html

Daar was ik namelijk wel erg benieuwd naar...

Swampash
20 oktober 2003, 21:20
Ik heb ook eens een hoesje nodig gehad van rockbag en deze hebben ze in de winkel voor me besteld.Ik zou in de winkel vragen wat dit ding kost en of deze te leveren is.
Als er inderdaad voeding inzit (wat er oplijkt) dan vind ik het erg goedkoop!
Koop maar eens de dc brick voeding verdeler van dunlop dan ben je al meer kwijt. :wink:

Speeddemon
20 oktober 2003, 23:05
alleen laat zo'n DC brick nou geisoleerde outputs hebben (of was het de Juice box? :???: ). en wedden dat die Warwick bak dat sowieso niet heeft.

Swampash
20 oktober 2003, 23:09
Absoluut waar, maar alles heeft zijn prijs.
prijs/kwaliteit zal het geen verkeerd board zijn denk ik.
Hij heet idd ook juice box.

adibas
21 oktober 2003, 13:29
Maar ervaring met die Warwick pedalen flightcase is niet zo best dus...?

Amp
21 oktober 2003, 22:06
Ik heb zojuist bovenstaande pedalenkist besteld bij Thomann in Duitsland, voor 75 euro plus 8 euro verzendkosten. Lijkt me toch een mooie prijs, een echte buil kan ik me er niet aan vallen volgens mij. Het gaat in mijn geval dus wel om de versie zonder voeding, het is alleen een kist met afneembaar deksel, en klittenband meegeleverd, binnenmaten 60 x 40 x 10 cm. De pedalen die mijn pedalenkist gaan bewonen:

- MXR Phase 90
- Ibanez STL Supertube
- ProCo TurboRAT
- Korg 301DL Dynamic Echo
- Electro-Harmonix Holy Grail
- Boss LS2 Line selector
- Boss TU2 Chromatic Tuner
- MXR Preamp (Commande series)
- Voodoo Lab Pedal Power 2

Ik heb het allemaal uitgemeten, en dat gaat allemaal passen. Nu maar hopen dat Thomann een beetje opschiet, heb er zin om de boel af te maken!