PDA

View Full Version : SENA Guitar Awards 2003 kwartfinale Hengelo foto's



Maiden Michiel
19 oktober 2003, 22:49
ga hierheen: http://www.nera-k.com

featuring: Bosch en ondergetekende

Negative K3 fan
19 oktober 2003, 22:58
mwahaaaaaa helemaal lijp, staat die FUCKING PIERE ER NOG OP?

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 22:58
Vage kerel was dat he?

Knar
19 oktober 2003, 23:00
Wie zijn er door D:

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:00
Ik niet

Negative K3 fan
19 oktober 2003, 23:01
die piere, nadat hij zn eerste zin had gezegd wist ik al wat voor figuur hij was.

maar dat eind s loeg werkelijk waar nergens op.

Negative K3 fan
19 oktober 2003, 23:01
helemaal dat bosch niet door is gegaan, dat vind ik serieus nergens op slaan, ik denk niet dat ik voor mezelf spreek als ik zeg dat bosch de rest 0wnde.

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:02
Vond ik ook :)

Knar
19 oktober 2003, 23:02
onoz michiel niet door onoz bosch niet door

ONOZ NOZN OZOONOZ v_v

D::::

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:03
ONOZ?

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:05
Damnit man, ik heb et verhaal gehoord van lenny

WAT EEN EIKEL IS DIE PIERRE

Leuke site trouwens michiel!

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:07
Credits to my lovely girl!

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:08
hehe nog cooler :)

Jammer dat ik er niet bij kon zijn

aargh waarom helemaal in hengeloooo

Knar
19 oktober 2003, 23:10
onoz =

OH NO (vertaald: o nee)
OH NOES (oh-many-no's)
ONOES
ONOS
ONOZ

Wie is Pierre? D:

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:10
hehe nog cooler :)

Jammer dat ik er niet bij kon zijn

aargh waarom helemaal in hengeloooo

Omdat Bosch en ik de hele tent omver heersten?

Vette shit die entries in het guestbook!

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:14
JUISTEM 8-)

Volgend jaar ga ik meedoen, ben jij dan ook weer van de partij michiel ;) ?

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:16
Wie weet, maar dan met unstopable shred!

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:18
JUIST

we hebben een jaar om te oefenen :cool:

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:19
Aye, ik heb al wat vette shit in de pijpleiding!

Jammer dat Boudewijn er niet was trouwens! Ik had hem erg graag willen zien spelen!!

slayurrr
19 oktober 2003, 23:21
WHAT TAH F00K? bosch niet door? :o , waren de andere zo goed of had bosch een slechte dag? :P

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:25
Zeker geen slechte dag, hij heeft zeer vet gespeeld!

slayurrr
19 oktober 2003, 23:29
Hmm jammer dan!

Speelde jij nog lekker Maiden Michiel?

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:32
Ja wel lekker ja, alleen taps op het eind een beetje vernaaid

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:37
Hey man ik zou je composities wel willen horen!

J hebt ze zeker niet op mp3 ? behalve die ene dan

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:41
http://www.metal-maiden.com/Shadows.mp3

http://www.metal-maiden.com/Redemption.mp3

Let op: in 1 take ingespeeld

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:42
thanks ik ga eens even luisteren

(

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:44
Have fun en....


GEEF FEEDBACK! :)))))

Barret Wallace
19 oktober 2003, 23:45
Zoals de jury dat vandaag deed zeker :-D :-D :D :-D :-D :D :-D :D

Maiden Michiel
19 oktober 2003, 23:46
Silence is golden zeggen ze dan...

sunday violence
20 oktober 2003, 01:06
maar wie heeft er nou gewonnen??

Bosch
20 oktober 2003, 09:07
helemaal dat bosch niet door is gegaan, dat vind ik serieus nergens op slaan, ik denk niet dat ik voor mezelf spreek als ik zeg dat bosch de rest 0wnde.

Thanx man! Leuk je ontmoet te hebben. Hetzelfde geldt uiteraard voor Michiel en Karen! Zonder valse bescheidenheid: Michiel en ik staken er met kop en schouders boven uit. Die blueszanger die door ging, had wel een hele mooie toon; alleen het is een gitaarwedstrijd ... en dat heeft hij niet waargemaakt. Dit tot daar aan toe. Maar, die andere gast die door ging, dat ging echt helemaal nergens over. Hij had de meest slechte aanslag van alle deelnemers (namelijk vanuit een krampachtige onderarm, dit terwijl je vanuit je pols moet picken). Op zich "moet" je niets (begrijp me niet verkeerd), maar als die Fransman (die zichzelf graag in monoloog, retoriek en eloquentie hoorde kletsen) dan roept "fabelachtige techniek" dan moet ik weer denken aan Hans Teeuwen in Carre twee weken terug, wat heb ik gelachen. :D

Ook leuk: er moesten twee kandidaten door uit de categorie < 16 jr. Er waren maar twee kandidaten uit deze categorie ... dus deze gingen allebei door! :-? :???: .

Nog eentje: iedereen moest, nadat ze hun twee nrs hadden gespeeld, een toegift geven, met inachtneming van de kritiek van de Fransman. Ik was de enige die geen feedback kreeg en geen toegift mocht geven, (vond ik niet erg hoor, maar was op zich wel raar).

Afijn, het was een leuke happening omdat ik leuke mensen heb ontmoet, en voor mijn gevoel heb ik wat ik zoal post ook live waargemaakt, maar qua competitie was het een en al flauwekul!

Saluut,

Wouter

Negative K3 fan
20 oktober 2003, 10:31
Het spijt me dat ik eht zeg, maar de inbreng van maiden michel vond ik niet zo geweldig. No offence, maar het ging uiteindelijk om 3 mensen, die bluessukkel, die andere en bosch. Maarja dat die blues gast nog door is vind ik helemaal onterecht.

Maiden Michiel
20 oktober 2003, 10:32
En bedankt he :)

Ik zou graag horen waarom je dat vindt, aangezien we niet op een mening van de jury hoeven te wachten

Barret Wallace
20 oktober 2003, 10:49
Hey Michiel je zou nog feedback van me krijgen


Ik heb je nrs met plezier beluisterd het zijn zeer leuke composities en een applaus waard :)

Als kritiek heb ik dat je een wat rauwere toon zou kunnen gebruiken je aanslag kan beter en ik wil meer agressie horen ( niet zozeer de stijl maar het gevoel wat je erin legt ) Zoals Friedman altijd zegt : ''play it like you mean it ''


Maar al met al voor een 1ste take zeer goed :)


Ik zie je maybe volgend jaar bij Sena en ik ga je ass kicken :P en die van Bosch ook, maar hij gaat niet meer meedoen denk ik.. ach weer een concurrent minder :wink:

Bosch
20 oktober 2003, 11:55
Ik zie je maybe volgend jaar bij Sena en ik ga je ass kicken :P en die van Bosch ook, maar hij gaat niet meer meedoen denk ik.. ach weer een concurrent minder :wink:

:D Ik doe zeker WEL mee! En, dan zal ik die Wintie-big-ass van je shredden. :D Echt, Barret je gaat in 2004 hartstikke falen! Je hebt dan zo lopen opscheppen dat je op het podium helemaal dichtslaat en als een kikker begint te scatten :razz:

Barret Wallace
20 oktober 2003, 12:30
hahaha ga je echt meedoen??? COOOOOOOOOOOOL :-D

Wacht maar af dude men wientie powers gaan tevoorschijn komen :razz: :razz: :razz:

sunday violence
20 oktober 2003, 12:34
ik schop al jullie konten met mijn powerchords!!!! 8-)

Maiden Michiel
20 oktober 2003, 17:03
Ik zie je maybe volgend jaar bij Sena en ik ga je ass kicken :P en die van Bosch ook, maar hij gaat niet meer meedoen denk ik.. ach weer een concurrent minder :wink:

:D Ik doe zeker WEL mee! En, dan zal ik die Wintie-big-ass van je shredden. :D Echt, Barret je gaat in 2004 hartstikke falen! Je hebt dan zo lopen opscheppen dat je op het podium helemaal dichtslaat en als een kikker begint te scatten :razz:
Nou hoppa! Allemaal maar weer meedoen dan! Serious shred it is!

Negative K3 fan
20 oktober 2003, 19:28
Ik zou graag horen waarom je dat vindt, aangezien we niet op een mening van de jury hoeven te wachten

Tja kwa techniek schoot het soms wat te kort, verder kwam het af en toe een beetje slordig over (misschien/waarschijnlijk van de zenuwen). Een beetje op een manier van, er ligt een goede basis, je moet alleen nog wat meer oefenen.

nog een keer, ik doe het zelf echt niet beter ;)

Predator
21 oktober 2003, 15:55
Ik zou ook erg graag mee willen doen en ik kan mijzelf iets herinneren dat ik met Barret een afspraak had gemaakt om over 2 jaar mee te doen, dat zou volgend jaar zijn. Maar ik denk dat ik daarvoor teveel SUCK.

Anywaze, jammer dat jullie niet door zijn mannen. Ik probeerde nog de nummers van Maiden Michiel te downen maar die gaan op het moment met 360 BYTES per seconde.. I'll try another time :wink: . Leuke foto's!

Predator
21 oktober 2003, 15:57
Hahaha, die Felix van Urk op de foto's op de tweede pagina. Echt funny! Capuchonmaaaaaaan, doet me denken aan de cover van Strange Beautiful Music.

Maiden Michiel
21 oktober 2003, 18:10
Ik zou ook erg graag mee willen doen en ik kan mijzelf iets herinneren dat ik met Barret een afspraak had gemaakt om over 2 jaar mee te doen, dat zou volgend jaar zijn. Maar ik denk dat ik daarvoor teveel SUCK.

Anywaze, jammer dat jullie niet door zijn mannen. Ik probeerde nog de nummers van Maiden Michiel te downen maar die gaan op het moment met 360 BYTES per seconde.. I'll try another time :wink: . Leuke foto's!
2 jaar, dat is best wat tijd om goed te oefenen...

Hoe kan dat dat die nummers zo traag downden? Wat heb je voor verbinding?

Barret Wallace
21 oktober 2003, 18:34
Ik zou ook erg graag mee willen doen en ik kan mijzelf iets herinneren dat ik met Barret een afspraak had gemaakt om over 2 jaar mee te doen, dat zou volgend jaar zijn. Maar ik denk dat ik daarvoor teveel SUCK.

Anywaze, jammer dat jullie niet door zijn mannen. Ik probeerde nog de nummers van Maiden Michiel te downen maar die gaan op het moment met 360 BYTES per seconde.. I'll try another time :wink: . Leuke foto's!\


THE DEAL IS ON MR YOU SIGNED A CONTRACT NEXT YEAR WE ARE GOING TO SHRED @ SENA ( en ik ga winnen maar dat even terzijde )

Negative K3 fan
21 oktober 2003, 18:53
Hahaha, die Felix van Urk op de foto's op de tweede pagina. Echt funny! Capuchonmaaaaaaan, doet me denken aan de cover van Strange Beautiful Music.

ja, die felix was wel grappig, hij speelde alleen veel te ver boven zijn niveau.

alhambra
21 oktober 2003, 20:40
Hahaha, die Felix van Urk op de foto's op de tweede pagina. Echt funny! Capuchonmaaaaaaan, doet me denken aan de cover van Strange Beautiful Music.

ja, die felix was wel grappig, hij speelde alleen veel te ver boven zijn niveau.

Aha zoiets als hoe jij post dus :-D :-D

Maar kan het niet zijn dat men bij die award misschien een beetje shred moe is ?????
Volgens mij is meer als de helft een shredder?

Negative K3 fan
21 oktober 2003, 20:50
nee viel wel mee, en bosch zijn shred vind ik ook niet puur noten gepiel shred, zitten ook wat jazzige invloeden in en bosch heeft duidelijk een eigen stijl en ook wat gevoel voor melodie (ik dednk dat je de ummers die hij gespeeld heeft wel kunt downloaden: chromatic wisdom en new domestic animals kun je zelf oordelen).

Maiden Michiel
21 oktober 2003, 20:52
Vorig jaar deden er in Hengelo helemaal geen shredders mee

Negative K3 fan
21 oktober 2003, 21:12
dit jaar was bosch ook de enige echte shredders, er waren wel wat metal spelers (waaronder maiden) maar om dat nou shred te noemen?

Barret Wallace
21 oktober 2003, 21:26
Ik wil wel ff 1 ding kwijt , ik weet dat maiden eerst twijfelde of hij mee wou doen maar hij heeft het toch gedaan en hengeloos ass gekickt. Ik had het lef ( nog ) niet. Omdat ik nog onzeker ben van men skills etc. Maar Miaden is er gewoon voor gegeaan en dat vind ik echt cool!

Ic3gl0vE
21 oktober 2003, 21:44
Jammer dat ik er pas gisteren achter kwam dat die wedstrijd zondag was :S Anders was ik graag komen kijken... maar helaas

Negative K3 fan
21 oktober 2003, 22:50
Ik wil wel ff 1 ding kwijt , ik weet dat maiden eerst twijfelde of hij mee wou doen maar hij heeft het toch gedaan en hengeloos ass gekickt. Ik had het lef ( nog ) niet. Omdat ik nog onzeker ben van men skills etc. Maar Miaden is er gewoon voor gegeaan en dat vind ik echt cool!

inderdaad mwaha

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 08:40
Ik wil wel ff 1 ding kwijt , ik weet dat maiden eerst twijfelde of hij mee wou doen maar hij heeft het toch gedaan en hengeloos ass gekickt. Ik had het lef ( nog ) niet. Omdat ik nog onzeker ben van men skills etc. Maar Miaden is er gewoon voor gegeaan en dat vind ik echt cool!

Thanx! Maar volgens mij kom ik nooit op het punt dat ik echt totaal zeker ben van mijn skills. Maar ik merk steeds vooruitgang en dat is voorlopig wel genoeg.


Jammer dat ik er pas gisteren achter kwam dat die wedstrijd zondag was :S Anders was ik graag komen kijken... maar helaas

Ja jammer, maar de hele promotie was ook gewoon fucking slecht