PDA

View Full Version : Zielig dit.......RoadKing



Rectifier
18 oktober 2003, 02:03
Hoezo vervuiling van gitaarmarkt :cry:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=12856

Dude
18 oktober 2003, 02:08
zal vast 1000 moeten zijn... dan nog... :roll:

gerrekat
18 oktober 2003, 10:11
HAHAHAH...belachelijk...ik heb ook dit soort reacties gehad op mijn ENGL savage 120!

Mithrandir
18 oktober 2003, 10:33
Ach, die arme Nocki zal zich wel een nulletje vergist hebben.

Frankiefrank2
18 oktober 2003, 11:02
of 2

Dirk_Hendrik
18 oktober 2003, 12:20
Daar dit soort adds altijd verdwijnen even de text:

Mesa/Boogie Roadking gezocht. Ik bied 100 Euro Nocki

ijff
18 oktober 2003, 13:07
Tjongejonge.. die gozer weet echt niet wat hij wil hè? 3 Maanden geleden had hij nog een Mesa 20/20 te koop.. vorige week stond er een advertentie dat hij een buizen eindversterker zocht ?!?.. en nu dit weer...

(Misschien koopt'ie wel heel slim in, en verkoopt ie alles weer met winst.. in dat geval heb ik niets gezegd ;-) )

JV
18 oktober 2003, 16:18
Tjongejonge.. die gozer weet echt niet wat hij wil hè? 3 Maanden geleden had hij nog een Mesa 20/20 te koop..

en raad maar waar die nu staat. hehe

FNaRK
18 oktober 2003, 16:43
-
dubbelpost
excuus

FNaRK
18 oktober 2003, 16:45
:-D jullie kennen Nocki blijkbaar nog niet.....
zoek voor de gein maar eens in de andere topics.....en zie hoe veranderlijk vriend Nocki is met zijn aankopen / wensen / eisen :-D Vooral het G-Force - Gmajor topic is om te smullen :wink:

Raffel
18 oktober 2003, 17:25
smullen? Braken komt eerder bij mij op maar ok :D

Thijssie
18 oktober 2003, 18:28
Tjongejonge.. die gozer weet echt niet wat hij wil hè? 3 Maanden geleden had hij nog een Mesa 20/20 te koop..

en raad maar waar die nu staat. hehe


Nah, dan is zo'n mesa road king de beste keus die hij kan maken....

jpb
18 oktober 2003, 19:00
Ach, die arme Nocki zal zich wel een nulletje vergist hebben.

Of mischien hij dit net gelezen :P :
http://pub58.ezboard.com/fampworkshopfrm2.showMessage?topicID=506.topic

Negative K3 fan
18 oktober 2003, 19:19
grappig :)

Rectifier
19 oktober 2003, 02:27
Misschien kan ie beter hier een bod op doen van 200 Eur:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=14722

:-?

Robbert
19 oktober 2003, 12:42
Sash is er gewoon niks bij.... :D :D

sash
19 oktober 2003, 14:13
Ik zeg niets :D

Raffel
20 oktober 2003, 10:13
hmmm hij heeft zelf nog niet gereageerd :)

gerrekat
20 oktober 2003, 10:23
de ad van mijn SAVAGE 120 stata nog op gitaarmarkt terwijl ik na een complete retube hem niet meer kwijtwil...

keerg gisteren weer een reactie iemand die me toch wel 500 EURO wilde geven AHAHAHAHAHAHAHA!

Raffel
20 oktober 2003, 10:23
mja van dat soort reacties krijg ik ook op mijn ESP... Of ik m misschien wil ruilen tegen een of ander gaar b-merk...

gerrekat
20 oktober 2003, 10:58
Ja heb ik ook gehad iemand wilde mijn SAVAGE 120 traden tegen een of andere Peavey EXP gitaar HAHAHAHAHA...wat denken ze wel!

ten eert hou ik niet van Peavey gitaren en ten tweede kamt dat ding qua waarde niet een op de helft van de SAVAGE!

ten derde had ik erbij gezet absoluut geen trades, tenzij tegen aandere hoogwaardige high gain top!

Dude
20 oktober 2003, 10:58
Sash is er gewoon niks bij.... :D :D

sash steekt mensen aan denk ik....

Nocki
20 oktober 2003, 14:42
ok... nocki is terug van een weekendje weg... en nu de reactie...

zozo dat duurde lang...


ik had de add gezet om eens te kijken wat voor reactie ik zou krijgen.. en ja hoor eindelijk iemand... is het iemand die denkt dat het serieus is... een roadking van mesa doet al gauw 4500 euro en natuurlijk nooit 100 of 1000... kan je zien hoe dood serieus iedereen hier is... een heel topic gewijd aan dit... en dat is dat geen vervuiling van het forum???

in ieder geval...

het g-major/ g force verhaal heb ik gelijk in gekregen... daar zit zeker een hoop vercshil in.
mn spul heb ik op orde. ene g-force en wat andere rack troep en een mark iv. das gewoon een geweldige combinatie.

verder ben ik lekker bezig met experimenteren en handelen. ik heb al een paar hele mooie amps gehad en heele leuke deals kunnen sluiten...
ik heb nu een hele mooie quad preamp van boogie die mij niks gekost heeft en die toch betaald is... kan je zeiken wat je wilt maar ik heb het toch mooi op orde... en een geintje is geweldig op zn tijd...

nog iemand wat te zeuren over het feit dat ik niet weet wat ik wil en daardoor mn kabels, plectra en snaren voor niks heb en er af en toe eens een leuke amp en knowhow aan over houdt...

Nocki

Raffel
20 oktober 2003, 14:47
Ik vind het knap hoe je dan iedere keer kiet speelt, ik heb al moeite met 1 gitaar kwijtraken, al hangen er ook wat voorwaarden aan.

Maar ik blijf het niet al te slim vinden om apparatuur aan te schaffen naar aanleiding van horen-zeggen informatie, om er vervolgens achter te komen dat het niet je ding is...

Nocki
20 oktober 2003, 14:56
dat zeggen anderen dat ik het doe op horen zeggen... maar ik speel meestal iets beter dan kiet. ook al heb ik welleens in mn vingers gesneden...

er achter komen of het goed is kan je maar op een manier. en in de winkel klinkt het ook niet zoals thuis of in de mix...

zolang ik het doe met spullen die ik over heb en niet naar mijn eenige stack zoek en daar steeds mee wissel lijkt het me niet zo erg.
ik speel al een half jaar met mn mark iv en heb ondertusen al verschillende amps gehad om mee te spelen om te kijken of het wat is...

Nocki

Raffel
20 oktober 2003, 15:01
mwa ik krijg toch wel een behoorlijke indruk als ik apparatuur test in een winkel of bij een bekende. Ik zou zelf nooit apparatuur kopen als ik er niet zeker van was, dat het iets voor mij is. Maar ik ben dan ook niet zo'n handelaar.

gerrekat
20 oktober 2003, 16:04
Ik heb nog weinig mensen gehoord die tevreden waren over de Roadking!

maar goed dat terzijde! in de US haal je ze voor $ 2200!

Nocki
20 oktober 2003, 17:26
ja klopt.

ik heb gehoord dat ze net zo klinken als de recto's en dat is niet echt super...

Nocki

gerrekat
20 oktober 2003, 18:17
Sterker het zijn recto's! alleen met een beter clean en veel meer opties!

Best mooie amps, maar geen 4500!

ieme
20 oktober 2003, 18:37
Roadking €4500? mwah, neem dan voor dat geld een Dual rectifier halfstack en daar een Vox ac30 naast....
Das nog es een combinatie!

en hou je nog geld over ook!

Rectifier
20 oktober 2003, 18:44
ok... nocki is terug van een weekendje weg... en nu de reactie...

zozo dat duurde lang...


ik had de add gezet om eens te kijken wat voor reactie ik zou krijgen.. en ja hoor eindelijk iemand... is het iemand die denkt dat het serieus is... een roadking van mesa doet al gauw 4500 euro en natuurlijk nooit 100 of 1000... kan je zien hoe dood serieus iedereen hier is... een heel topic gewijd aan dit... en dat is dat geen vervuiling van het forum???

in ieder geval...

het g-major/ g force verhaal heb ik gelijk in gekregen... daar zit zeker een hoop vercshil in.
mn spul heb ik op orde. ene g-force en wat andere rack troep en een mark iv. das gewoon een geweldige combinatie.

verder ben ik lekker bezig met experimenteren en handelen. ik heb al een paar hele mooie amps gehad en heele leuke deals kunnen sluiten...
ik heb nu een hele mooie quad preamp van boogie die mij niks gekost heeft en die toch betaald is... kan je zeiken wat je wilt maar ik heb het toch mooi op orde... en een geintje is geweldig op zn tijd...

nog iemand wat te zeuren over het feit dat ik niet weet wat ik wil en daardoor mn kabels, plectra en snaren voor niks heb en er af en toe eens een leuke amp en knowhow aan over houdt...

Nocki

Zet je een advertentie om hier een reactie te krijgen?

Dan ben je echt op de goede weg. Daar is www.gitaarmarkt.nl voor bedoeld.

gerrekat
20 oktober 2003, 18:55
Roadking €4500? mwah, neem dan voor dat geld een Dual rectifier halfstack en daar een Vox ac30 naast....
Das nog es een combinatie!

en hou je nog geld over ook!

Is een Vox zo goedkoop tegenwoordig!

Raffel
21 oktober 2003, 13:35
en inderdaad die rectumfire, waarom zou je die eigenlijk willen?