PDA

View Full Version : de laatste dag



Sicky61
18 oktober 2003, 00:46
http://www.audiogalaxy.com/bands/moonshine/MP3/laatstedag.mp3

Hempo
8 januari 2004, 18:09
Nee sorry dit vind ik niet zo mooi.

LordSpeedyShit
8 januari 2004, 19:03
klinkt wel grappig. Goede kwaliteit opname trouwens!

-robbert-
8 januari 2004, 19:49
klinkt opzich best grappig

het heeft wel een hoog "van katoen" gehalte

Hempo
8 januari 2004, 20:35
ik hou niet zo van van katoen :)

Sicky61
9 januari 2004, 01:28
van katoen moest nog geboren worden toen moonshine al bestond dus als het katoen gehalte te hoog is moet je bij hun wezen. Tering :o ....daar lijkt het toch niet op he :-?

crypticon
11 januari 2004, 16:00
nou van katoen mag niet vergeleken worden met deze muziek vind ik, ik vind het muzikaal nog wel cool maar tekstueel en qua zang/spreker is het bagger

-robbert-
11 januari 2004, 16:01
ik vind van katoen a-cool

ik had kaarten voor hun optreden gewonnen, en ben na 10 minuten gewoon weggegaan gatver wat een kutband

ik zei alleen dat het er een beetje op leek

crypticon
11 januari 2004, 17:40
nah, dat mag
maar k vind het persoonlijk beter

slayurrr
11 januari 2004, 17:43
Lekkere kwaliteit, verder is het absoluut niet mijn style, maar ik vind het wel goed uitgevoerd.
En of het op "Van Katoen" lijkt?... niet bepaald vind ik, het is wel nederlands gezongen ect. maar Van Katoen zit weer heel anders in elkaar kwa stem ect.
Ik vind de zang trouwens van jullie nummer echt helemaal niks :) ... maarja dat is puur een mening, want het klinkt allemaal wel lekker helder ect.

Mithrandir
11 januari 2004, 18:08
Ik vind het wel een geinig liedje, een beetje van het niveau Band Zonder Banaan. Ik vind de sound van die gitaar met wah niet zo mooi, te veel hoog ofzo en te ruizerig, ik weet het niet. Het stereo effect wat daarop zit vind ik weer wel geinig.

Javaca
11 januari 2004, 21:47
ik vind van katoen a-cool

ik had kaarten voor hun optreden gewonnen, en ben na 10 minuten gewoon weggegaan gatver wat een kutband

ik zei alleen dat het er een beetje op leek

Idd een kutband. Die gitarist was een keer bij een Ckv-les te gast. Hij heeft nog een bandje wat Sneakerfreak heet. Akoestische onzin.
Je kan beter McGuyvers horen. Dat is vrolijker en beter.

Neals
11 januari 2004, 22:55
IMHO heeft het erg weinig met van katoen te maken, gitaarsound is wel cool, vind alleen de zang wat matig.