PDA

View Full Version : Gitaar van een vriend gestolen...



Vexx
17 oktober 2003, 19:57
Hey, ik open dit topic voor een vriend van mij die niet op dit forum komt. Hij ging een weekje op vakantie, en toen hij terug kwam waren zijn gitaar en zijn versterker gestolen. Het betreft een Squier Stratocaster Standard en een Fender Frontman 15 watt versterker. De gitaar is nogal dierbaar voor mijn vriend omdat het zijn eerste (en enige) elektrische gitaar was.
Jammergenoeg heeft mijn vriend het serienummer van de gitaar niet opgeschreven... :-(

Ik heb al tegen hem gezegd dat hij marktplaats en andere veilingsites moet langslopen. Heeft iemand nog verdere ideen die misschien werken? :???:

Wat kan mijn vriend het beste doen als hij (heel misschien) zijn gitaar nog tegenkomt op marktplaats?

bij voorbaat dank,

Vexx

wietse
17 oktober 2003, 22:42
lullig voor hem ,maar wat zal die dief balen dat dat ding niet veel waard is de meeste mensen denken namelijk dat elke gitaar stervens duur is.
wordt wel moeilijk dit te vinden zijn zoveel squier strats en frontman versterkers.(en ze lijken allemaal op elkaar)
heeft de gitaar niet duidelijke kenmerken , beschadegingen ,stickers e,d?

Vexx
18 oktober 2003, 00:54
Hij heeft wel een beschadiging aan de achterkant...

jorrit
2 juni 2004, 10:17
whaha tis echt kut voor die gozer die zn gitaar kwijt is maar met alle respect ik zou voor die set geeneens het risico lopen want echt veel waard is het niet.... succes met zoeken!

Kjiratsiekoedel
2 juni 2004, 10:57
wat is de kleur?
wat voor beschadiging, hoe groot?
nog iets bijzonders met die versterker?

Javaca
2 juni 2004, 11:43
Wat voor fretboard?