PDA

View Full Version : waah ik HAAT stickers



sickpunk
17 oktober 2003, 16:38
leuk stickers op je gitaar, zag er ook leuk uit.. maarja, wou/wil van ding af, dus dacht, ff alle sticker er VOORZICHTIG afhalen.. alles ging perfect, hele body leeg... afgezien van 4 stickers(was ander soort) ook bij deze heel voorzichtig alles eraf halen...gaat er zo een stuk lak mee........:S dat ding kank dus nie meer verkopen!! echt ik haat stickers, leuk om te zien, minder leuk om eraf te halen.... dus ga hem maar weer opnieuw volstickeren, en aan de muur hangen ofzo!... tenzij ik alle lak eraf haal... dat kan natuurlijk ook......maar dan zul je weer zien, dat nie alle lak eraf wil ;) zit ik daar weer mee!!... is trouwens wel beter voor het geluid of niet?(zonder lak... ziet er trouwens wel mooi uit dat blanke hout) LUI HELP FF!! tips of zo??

telecastermaster
17 oktober 2003, 17:30
Niet zeuren. Punk en stickers horen bij elkaar.

sickpunk
17 oktober 2003, 18:40
Niet zeuren. Punk en stickers horen bij elkaar.

whoei lekker fucking nutteloze opmerking AAP! wat heb ik daar nou aan? "punk en stickers horen bij elkaar" zou me een worst wezen.. daar ging het nie om! vroeg of het maybe verstandig was om de lak eraf te halen, of om hem maar weer vol te stickeren!

hoofd
17 oktober 2003, 19:40
niet zo miepen, gewoon je gitaar weer volstickeren, vervolgens je bier erover morsen en het in een dronken bui aanzien voor pisplek....das punk.

bert k
17 oktober 2003, 19:41
Je akoestische gitaar? Vergeet het maar. De lak is in het hout gedrongen. dus dat krijg je er nooit mooi af. Kan je niet bij die kale plek voorzichtig schuren en bijspuiten met blanke lak?

sickpunk
17 oktober 2003, 19:48
Je akoestische gitaar? Vergeet het maar. De lak is in het hout gedrongen. dus dat krijg je er nooit mooi af. Kan je niet bij die kale plek voorzichtig schuren en bijspuiten met blanke lak?

mwa......tot nu toe lukt het aardig die lak eraf halen, lijkt wel plastic, echt vaag spul! laat niet eens beschadegingen achter op het hout zelf, is trouwens wel een tijd rovend karwij!!

Ohzoso
17 oktober 2003, 22:45
Niet zeuren. Punk en stickers horen bij elkaar.

whoei lekker fucking nutteloze opmerking AAP! wat heb ik daar nou aan? "punk en stickers horen bij elkaar" zou me een worst wezen.. daar ging het nie om! vroeg of het maybe verstandig was om de lak eraf te halen, of om hem maar weer vol te stickeren!

Nou zo`n nutteloze opmerking van telemastercaster vinnik dat niet. Punk en stickers is toch lekker cheap :-D . Past dus goed bij elkaar.

bert k
17 oktober 2003, 23:13
Weet je wat echt nutteloos is? Punk spelen op een akoestische gitaar. Net zo stom als Chopin over een Engl :cool:

willem1940
18 oktober 2003, 01:30
Stickers hoeren gewoon op je vel, net zoals veiligheidsspelden ook niet in textiel mogen worden geprikt.

sickpunk
19 oktober 2003, 14:53
Weet je wat echt nutteloos is? Punk spelen op een akoestische gitaar. Net zo stom als Chopin over een Engl :cool:
speel er alleen geen punk op.....

ow ben hem trouwens nu aant schuuren

bert k
19 oktober 2003, 14:55
Wil je hem nog een kleurtje geven als ie klaar is? Moet je waterbeits nemen, dan blijft de houtnerf mooi zichtbaar.

sickpunk
19 oktober 2003, 14:59
Wil je hem nog een kleurtje geven als ie klaar is? Moet je waterbeits nemen, dan blijft de houtnerf mooi zichtbaar.

nee geen kleur, gooi er meubel olie op denk ik

bert k
19 oktober 2003, 15:22
O, das ook mooi.

sickpunk
19 oktober 2003, 16:03
zekerz erg mooi, is nu geschuurd en geolied... en hijs erg mooi, heb net foto gemaakt, maar de camera loopt ff te kutten...dus zet er zo wel bij.. wee niet of de foto's mooi zijn maarja..

sickpunk
19 oktober 2003, 16:24
http://members.lycos.nl/sicho/DSCF0099.JPG

foto is erg groot, dus bij deze een link...

bert k
19 oktober 2003, 16:50
Ja, die is best mooi geworden, zeker weten. Je kan nog een beetje zien waar de sticker gezeten heeft, maar als je van nix weet valt het niet op. Waar is trouwens je rozet gebleven? Je weet wel die versiering rond je klankgat. Beetje kaal. Weggeschuurd?

sickpunk
19 oktober 2003, 16:51
nou me rozet moest eigenlijk wel weg, anders had je 1 glimmend ding(zat nog wel lak) ;) en das een beetje een vaag gezicht en de rozet dou dan hoger zijn dan de rest van het bovenblad.. dus zou een vaag gezicht worden, is inderdaad erg leeg zo, maar vin em wel gaaf :D

glacius
8 januari 2004, 18:34
ik wil die gitaar wel lakken voor je, op mijn werk hebben we een spuiterij en celulose lak op voorraad :D ;)

Kjiratsiekoedel
8 januari 2004, 20:14
welk type aria is het??

(welke idioot doet er nu een sticker op een klassieke gitaar?)

Javaca
9 januari 2004, 15:44
welk type aria is het??

(welke idioot doet er nu een sticker op een klassieke gitaar?)

Ik :oops:

Een labeltje met Idefix op de kop van mijn klassieke gitaar. Op de Top van de gitaar heb ik Asterix getekend.