PDA

View Full Version : Metallica @ EMA



NeeraDJ
16 oktober 2003, 17:08
De MTV European Music Awards komen eraan, meestal niet zo boeiend, maar Metallica is dit jaar genomineerd voor Best Group en Best Rock. Ook al haat je Metallica, ik denk dat je de andere genomineerde bands meer zult haten dus laat degene winnen die het echt verdiend, aldus Metallica denk ik. Fans die het nog niet wisten, stemmen!

Je kunt hier stemmen:

http://www.mtv.nl/ema

Je wordt meteen doorverwezen dus het kost maar een seconde ofzo :-D .

PS: Maak dit ajb geen zeik topic op Metallica, ik denk dat ik unaniem kan spreken wanneer ik zeg dat we datzelfde gezeik nou nu eens zat zijn.

Fuhgawz
16 oktober 2003, 23:41
Ik heb op the White Stripes gestemd! :)

Fluffy
17 oktober 2003, 10:18
wat goed van je dude

Swan
17 oktober 2003, 16:51
ook op WS gestemd...fuck metallica

Barret Wallace
17 oktober 2003, 17:10
Stemmen op een MTV site wat lame :D

NeeraDJ
17 oktober 2003, 22:15
Ik vond het wel waard, ik kijk toch elke keer wel naar al die awards vorig jaar waren Guns n' Roses op één van die shows dus nu kijk ik elke keer. Wat is er trouwens zo lame aan het stemmen op een MTV site :???:

PS: What the fuck is goin' on the white stripes *puke* sorry hoor :-? :o

Swan
18 oktober 2003, 10:19
ach dat komt van iemand met DJ in zn naam dus muzieksmaak heb je toch al niet :P

NeeraDJ
18 oktober 2003, 13:13
Goh is dit wat men een gevatte opmerking kan noemen, dan spreek ik dit uit met een sarcastisch toontje, want sorry hoor dat slaat nergens op. Als je het echt zo graag wilt weten is NeeraDJ een kleine toepassing op mijn echte naam aldus Neeradj (lastig uit te spreken) en heeft dus volstrekt nix te maken met een DJ 'whatsoever' :)