PDA

View Full Version : Iemand ervaring met Burny



plukker
16 oktober 2003, 16:46
Ik heb net een Burny les paul gekocht, is er iemand die ervaring met deze gitaren heeft, zowel goede als slechte??????

CHMC
16 oktober 2003, 17:02
hoeveel heb je ervoor betaald? Nieuw?

Negative K3 fan
16 oktober 2003, 17:16
burny = fernandes

ilovesmyguitar
16 oktober 2003, 17:41
Ik heb net een Burny les paul gekocht, is er iemand die ervaring met deze gitaren heeft, zowel goede als slechte??????

misschien beter om dat voor de aankoop te vragen...

John P
16 oktober 2003, 21:33
Zijn prima dingen, als ze goed behandeld zijn, natuurlijk. Hoe oud is de jouwe? Ze komen uit de 80-er jaren, dacht ik.

Iceman
16 oktober 2003, 22:53
Foto's van je Burny graag.

The Mule
17 oktober 2003, 07:36
Is het die Sunburst die op Marktplaats of Muziek2ehands met een 'spiegelverkeerde' foto stond aangeboden? Zo ja, mooie gitaar, had ik ook nog belangstelling voor, maar het budget staat het niet toe zolang ik mijn ouwe Hofner nog niet kwijt ben... :(

Burny is een 'collectible' merk aan het worden, zeker de Les Paul kopiën uit de 80-er jaren. Het bestaat overigens nog steeds en ze maken nog steeds mooie gitaren. Kwaliteit van hout schijnt erg goed te zijn, hardware en electronica weet ik niet...

Enne, foto's!! :-D

michielv
17 oktober 2003, 08:16
Ooit (in 1989) eens op een Burny LP standard gespeeld: die was stukken beter dan de Gibson die ernaast hing. Helaas had ik net een Fernandes strat gekocht en dus geen geld :-?

Gefeliciteerd, ennuh met zorg behandelen, de gitaar is het waard :)

plukker
17 oktober 2003, 15:34
Zijn prima dingen, als ze goed behandeld zijn, natuurlijk. Hoe oud is de jouwe? Ze komen uit de 80-er jaren, dacht ik.

Het is er eentje uit de 80-er jaren, in nieuwstaat. Het Burny logo is verwijderd, er staat nu een Gibson logo op, hij heeft een serienummer van een 59-er Les Paul, nikkelen hardware en een mooie gestreepte top. De kleur is een soort honeyburst, iets lichter.

plukker
17 oktober 2003, 15:36
Is het die Sunburst die op Marktplaats of Muziek2ehands met een 'spiegelverkeerde' foto stond aangeboden? Zo ja, mooie gitaar, had ik ook nog belangstelling voor, maar het budget staat het niet toe zolang ik mijn ouwe Hofner nog niet kwijt ben... :(

Burny is een 'collectible' merk aan het worden, zeker de Les Paul kopiën uit de 80-er jaren. Het bestaat overigens nog steeds en ze maken nog steeds mooie gitaren. Kwaliteit van hout schijnt erg goed te zijn, hardware en electronica weet ik niet...

Enne, foto's!! :-D

Die is het inderdaad.

plukker
17 oktober 2003, 15:37
Foto's van je Burny graag.
Komen eraan, zodra ik de digi van mijn vriendin teruggepakt heb.

The Mule
17 oktober 2003, 16:36
Is het die Sunburst die op Marktplaats of Muziek2ehands met een 'spiegelverkeerde' foto stond aangeboden? Zo ja, mooie gitaar, had ik ook nog belangstelling voor, maar het budget staat het niet toe zolang ik mijn ouwe Hofner nog niet kwijt ben... :(

Burny is een 'collectible' merk aan het worden, zeker de Les Paul kopiën uit de 80-er jaren. Het bestaat overigens nog steeds en ze maken nog steeds mooie gitaren. Kwaliteit van hout schijnt erg goed te zijn, hardware en electronica weet ik niet...

Enne, foto's!! :-D

Die is het inderdaad.

DAMN!! :-(

Maarre, gefeliciteerd :dance: op zich alleen maar goed voor mijn portemonnee, maar toch... :-?