PDA

View Full Version : Creme moertje 3wayswitch??



Sandman
9 februari 2002, 15:31
Ik ben mn epi lp aan het customizen. En 1 van de dingen die ik verander is de kleur van de switchplate. Nu is deze zwart en ik wil em in het creme. Nou is het moertje die de switch vasthoudt ook zwart. Het lijkt op een soort kunststof om een metalen moertje. Ik heb de switchplate al besteld bij Vox, maar ze hadden niet het moertje in bijbehorende kleur.

Op LP standard sunbursts zitten ze vlgs mij in het creme. Is dat moertje dan ook creme? En weet iemand hoe ik daar aan kan komen, zonder zelf het een en ander in de verf ga zetten?

Dila
9 februari 2002, 17:11
waar je je al niet druk over kan gaan maken...

Sandman
10 februari 2002, 01:37
Voor mijn gitaar neem ik geen genoegen met minder. Bovendien maak ik mij niet druk, ik leg even het verhaal uit. Als er ook maar iets is wat me niet bevalt, moet er direct aan gewerkt worden. Dus ook aan mijn gitaar. Misschien zou je dat moeten weten, als medegitarist(e)....zo niet....jammer voor jou.

gershwin5150
10 februari 2002, 01:49
Waarom neem je dan niet gewoon een chromen ring? Je ziet verschil toch niet als je er verder dan een meter vanaf staat.

sickpunk
10 februari 2002, 11:12
k ben het met sandman eens. mijn gitaar wil k ook ombouwen. en k heb ook nog nie alle goeie onderdelen. het moet gewoon perfect worden
dus als hij een creme moertje wil kan k dat begrijpen

Sandman
10 februari 2002, 11:13
Ik heb te maken met randdebielen hier. Het zal wel het zondagmorgengevoel zijn na een avond/nacht stappen, maarre jullie snappen er niets van.

Ohh...enne Gershwin....wat is nou dat kenmerkende van een gitarist met zijn gitaar????? HE!!! Over het algemeen zijn die minder dan 1 meter van elkaar verwijderd bij het gitaarspelen. TOCH!!!!!!

Jij weet waar het over gaat Sickpunk!!!! You're the man.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sandman op 2002-02-10 11:28 ]</font>

sickpunk
10 februari 2002, 12:35
kan je nie gewoon naar een muziek winkel gaan of naar een doe het zelf zaak??

gershwin5150
10 februari 2002, 12:46
Ik vind het allemaal nogal vaag hoor, koop dan een echte Gibson als ie zo nodig perfect moet zijn.

Of ga nou eerst es kijken hoe dat op een echte Gibson zit, misschien zit daar ook een chromen ring op.

sickpunk
10 februari 2002, 12:51
jij dom!!!!!!!
hij wil gewoon een moertje in de kleur creme klaar. punt uit. loop nie zo moeilijk te doen. en mis. heeft ie nie het geld voor een echte gibson of vind ie het zonde van z'n geld

gershwin5150
10 februari 2002, 12:52
dit gaat echt helemaal nergens over hoor, dit soort discussies. Het niveau van dit forum begint wel onder het nulpunt te dalen

Jon
10 februari 2002, 14:00
Je kunt natuurlijk ook zelf het moertje in de kleur spuiten die je wilt,of niet?
Lijkt me niet al te moeilijk , en geen mens die het ooit ziet dat weet ik zeker.
Het is maar een idee hoor,maar het lijkt me een eenvoudiger oplossing dan heel de wereld af te struinen naar dat ene creme kleurige waarschijnlijk van kunstof gemaakt moertje , dat je na als je pech hebt na 1 keer scheef of te hard vastdraaien weg kunt gooien.

Jon
10 februari 2002, 14:36
Ik heb even voor je gezocht en heb de indruk dat het hier te halen moet zijn.
http://www.stewmac.com/cgi-bin/hazel.cgi

Sandman
10 februari 2002, 16:33
In ieder geval bedankt voor de reacties. De vraag was simpel: is zon moertje? Zo niet, dan heb ik gezegd dat ik moet gaan verven. Heb ik DUIDELIJK gezegd. Wederom doe ik niet moeilijk, de vraag is simpel. Het antwoord kan nog simpeler zijn, ja of nee.

Over dat niveau waar over gesproken werd: Blader ff het forum door en ik kan je zo 10 topics noemen die je reinste kolder zijn.

Poen zat, ik wil er alleen geen Gibson van kopen. DUIDELIJK??

ekkerman
10 februari 2002, 18:19
ik begrijp die hang naar perfectie wel ,een
gitaar is voor mij ook meer dan een plank en meer een soort van vriendin of misschien heb je er zelfs ouderlijke gevoelens bij en we willen toch het beste voor onze
( aanstaande ) kinderen ?
ik vind het ook vreselijk als een "gitarist "een plank in stukken slaat tijdens een gig ook al weet ik dat dat vast niet zijn lievelings gitaar is maar mijns inziens doet een echte gitarist dit niet !!
respect voor je kamaraad of ie nou fender of gibson heet !!

sickpunk
10 februari 2002, 18:24
ekkerman you rule!! eindelijk een verstandig iemand

- Human
10 februari 2002, 19:44
Inderdaad Ekkerman. Je hebt groot gelijk. Sandman jij tuurlijk ook. Je stopt er je hart en ziel in en iets minder dan perfect kan niet. Dus als die jongen een creme kleurig moertje wil, dan is het niet nodig om domme opmerkingen te maken. Het doel van dit forum is toch om antwoord te geven op gestelde vragen???