PDA

View Full Version : Vester 12 snarig



kevinknoops
15 oktober 2003, 20:48
Hallo allemaal,

ik heb vandaag via e-bay een vester gitaar weten te kopen, en wel een 12 snarige. Nu weet ik al het hele verhaal van de fabrikant vester en haar problemen met Fender. :cry:

Echter veel meer weet ik er niet van. Heb een paar recenties op internet gelezen en die zijn over het algemeen allemaal goed. Heeft iemand hier op het forum een elektrische Vester en hoe zijn zijn/haar ervaringen daarmee?? Sterker nog, heeft iemand de 12 snarige en kan me het type noemen zodat het beestje een naam krijgt???

Bedankt!!!

kevin

savecracker85
15 oktober 2003, 23:03
mijn eerste gitaar was een vester uit de stage series(strat model met humb)...Ik kocht m toendertijd 2dehands voor 150 gulden, en hij is zn geld meer dan waard geweest(tja wat wil je voor dat bedrag :D )..... Maar het was ook niet een super bijzondere gitaar ofzo, het geluid vond ik wel redelijk het miste alleen een beetje echte power
Tja en voor de rest, toen ik dat ding net had heb ik ook het hele internet afgezocht voor info over deze gitaar(of over vester)... Maar dr zijn iniedergeval niet veel sites met info hierover :(

Baco
15 oktober 2003, 23:19
M'n eerste (electrische) gitaar was ook een Vester uit de Stage Serie. De mijne heeft een slangevel finish :D en actieve elementen. Klinkt erg goed voor zijn geld!

savecracker85
16 oktober 2003, 00:21
M'n eerste (electrische) gitaar was ook een Vester uit de Stage Serie. De mijne heeft een slangevel finish :D
cool :razz:

dit is trouwens een foto van mijn vester, met tremolo btw maar die staat hier niet op :)
http://home01.wxs.nl/~meijn036/misc/Gitaar.jpg

urezna
16 oktober 2003, 08:13
ja, ik heb wel een 12snarige elektriek, maar das weer geen Vester maar een Yamaha....
heb je al ge-googled?

kevinknoops
17 oktober 2003, 18:43
he urezna,

Heb eerst ook zitten te denken over de yamaha omdat mijn eerste gitaar ook een yamaha was. Woon nu op het moment in graz (oostenrijk) en daar ging ie me tweedehands letterlijk voor de neus voorbij in de gitaarwinkel hier. Heel mooi gitaartje, vooral de sunburst uitvoering.

Heb hem nog nieuw opgezocht en de prijs daarvan viel me eerlijk gezegd ook nog mee terwijl de recensies heel goed waren. Kortom gitaartje om trots op te zijn lijkt me....

Heb natuurlijk al proberen te zoeken met google, maar omdat de fabrikant vester niet meer bestaat is, buiten forums, weinig over de gitaren te vinden, helaas.....

in ieder geval bedankt voor de reactie!!!!

kevin

Wouter J
17 oktober 2003, 22:34
Mijn tweede electrische gitaar was een Vester Stage Series telecaster, ik heb er mijn eerste optredens mee gedaan. Helaas had de vorige eigenaar de hals gescalloped (op de Yngwie Malmsteen manier) met als gevolg dat hij nooit gestemd wilde blijven. Ik heb hem uiteindelijk voor mijn Rood witte squier ingeruild, en daar heb ik nooit spijt van gekregen.