PDA

View Full Version : Voor de V headstock liefhebbers DROOL



gerrekat
15 oktober 2003, 18:57
Ik had niets te doen vanmiddag en heb toen deze foto gemaakt, vond hem erg geslaagd HAHAHAHA!

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/Cimg0712.jpg



Hey geen SPAM er is niets van te koop OK! :-D

Anavrin
15 oktober 2003, 19:10
holy crap, dat heeft gewoon 2 Engl's en een peavey XXX... :o :o :o :o :o Damn, mooie rig man. Btw, wat moet je met 3 gitaarversterkers???

gerrekat
15 oktober 2003, 19:33
Ach noraliter staat er een in de oefenhok, maar omdat de band voorlopig op nonactief staat staat ie thuis...

De XXX is al een tijdje twijfelen, hij is al een tijde verkocht maar staat nog staads bij mij, de andere gitarist van mijn band heeft hem gekocht maar we oefenen voorlopig niet dus staat hij gewoon hier...


Ik heb nu EL34's in de poweramp gezet en hij klinkt nu wel heel lekker....misschien ga ik nog spijt krjigen!

renier
15 oktober 2003, 20:19
wauw!!!!


2 stuks nog wel!!! zo maar open en bloot voor de camera!!!!!!

ik ben zoo jaloers,



maar goed, ik heb dan ook altijd een zwak gehad voor maggi flesjes! ;)



PS: mooi spul gerrekat...!!!!

slayurrr
15 oktober 2003, 20:22
dat ziet er cool uit :-D klagen je buren niet als je aan het spelen bent? :wink:

gerrekat
15 oktober 2003, 20:41
HAHAH heb wel eens last met de onderbuurvrouw gehad ja AHHAHAHA, die is 83 ofzo!

Wist je dat Kerry KIng vroeger ook op een ML speelde in de periode van Show No Mercy!

Ikb heb hele gave pics gezien dat ze nog in spandex broeker liepen enzo HAHAHA

FNaRK
15 oktober 2003, 20:46
Hey GK

welke was nou te koop :???:

gerrekat
15 oktober 2003, 20:52
Geen! AHHAHA geen een van deze foto...die gaan nooit weg of iemand moet me een godsvermogen bieden!

van de linkse ML zijn er maar 50 wereldwijd (dit is #42/50) en van de Blueburst zijn er slechts 25 ik heb #4/25....ze zijn handgebouwd (zoals alle USA DEANs) en gesigneerd door Dean Zelinsky op de headstock!

Die dingen zijn mijn lust en mijn leven! maar ik heb nog 7 andere DEANs......

The Mule
15 oktober 2003, 20:59
Stoere setup! Het ziet er wel erg surrealistisch uit, zo'n 'wall of doom' naast een bloemetjesbank... :D

gerrekat
15 oktober 2003, 21:03
HAHA, die had mijn vriendin gehad en daar we twee jaar geleden nog allbei student waren was het erg goedkoop er gebruik van te maken,w e wonen nog steeds behoorlijk studentikoos en mijn vriendin is pas een paar weken afgestudeerd....dus als we groter gaan wonen zal ik een bij de amps passende bank kopen wat dacht je van black leather met studs!


HAHA, ik heb nog 2 4 x 12 kasten maar niet hier hoor! ik wil nog heel graag een keer een rechte ENGL 4 x 12 hebben om een full stack te maken die mooi bji elkaar past....

Maar wil dan ook de speakers in een X patroon zetten die de V30 speakers mengen met G 75T's....

Ik heb ook hele mooie RANDALL warhead kasten gezien met 2 15" speakers erin...dat lijkt me ook wel wat!

slayurrr
15 oktober 2003, 22:00
Die blauwe dean is écht vét 8-)

Swan
15 oktober 2003, 23:13
patser met je blingbling

Mithrandir
15 oktober 2003, 23:17
:D , flauw he dat ik dat dan weer een leuke opmerking vindt.

Nee hoor Gerrie, mooi spul hoor.

Fiets
16 oktober 2003, 01:57
mensen als gerrekat moeten ze castereren, en mogen zich vooral niet voorplanten als ze zoon geile setup hebben

gerrekat
16 oktober 2003, 06:54
HO HO HO...dat gaat me erg ver.......

www.vanafvandaag.tk
16 oktober 2003, 10:29
Leuke foto, stoere setup. Wees er voorzichtig mee.. waar woonde je ook alweer? <GRIN>

Raffel
16 oktober 2003, 10:48
Powerball on top, zoals het hoort :-D

Raffel
16 oktober 2003, 10:48
Powerball on top, zoals het hoort :-D

taylor
16 oktober 2003, 10:55
ik vind die tabaco sunburst dean wel cool.(dat heet toch zo?).

hoe speelt zo'n ding nou eigenlijk? heb vroeger wel eens 1 70e jaren flying v gehad van gibson was cool ding om naar te kijken(daar heb ik weinig aan) maar qua spel heel stug, klank was wel okay.

gerrekat
16 oktober 2003, 11:14
Ze spelen geweldig, zoals je ziet gata het fretboard niet de body in waardoor de toegang ot de hoge frets optimaal is (in tegenstelling tot een V!).

De nek heeft een zeer subtiel V profiel wat enorm lekker aanvoelt en is bovendien niet als een honkbalknuppel zoals bij veel gibsons.

de binding op de hals is rounded over de frets (iets dat alleen high end gitaren hebben) wat ook super aanvoelt, ebony fretboards erg mooi (een echt klankverschil met rosewood heb ik niet kunnen ontdekken)

Bovendien zis de elektronica goed gegrond wat bij veel moderne productiegitaren echt een zooitje is, alle elektronica is zeer zorgvoldig gesoldeerd en ziet er super uit!

Door de vorm en de massive body met een zeer groot oppervlak en de string thru body constructie is de klank echt optimaal....de neckjoint is HEEL anders dan een Gibson echt een kunstwerkje en speelt zeer comfortabel..de manier waarop de nek in de body "gezet" is is echt heel uniek!

Ik vind ze super spelen, en door de V headstock staan de snaren zo gepositinioneerd dat de stem stabiliteit optimaal is, dat in combionatie met het handgeselecteerde mahoniehout en maple tops ziet eht er ook nog eens super uit (IMO)!

Ik heb ook een Gibson V gehad en een Explorer...niet te vergelijken!

sickpunk
16 oktober 2003, 11:23
WOW :D dope shit :D

gerrekat
16 oktober 2003, 11:43
Powerball on top, zoals het hoort :-D

HAHAHA, ja de POWERBALL is nog steeds mijn favoriete amp, maar de SAVAGE is ook niet mis, en de XXX moet je zeker niet onderschatten..ik heb hem laatst voor de nieuwe eigenaar geretubed met EL34's en hij klinkt als een beest!

RRRobin
16 oktober 2003, 14:04
w00w :o
pr8ig spul :D

Negative K3 fan
16 oktober 2003, 15:25
HELEMAAL LEIP!

Misschien een keer vergelijkende soundclips van de savage/powerball/el34 XXX.

Ik vind het trouwens wel jammer dat die blueburst gitaar geen figured top heeft.

gerrekat
16 oktober 2003, 15:45
Vond ik ookNK3F....daarom heb ik een custom besteld met een flame maple Blueburst top, ennog wat andere gimmicks HAHAHAHAH!


Ik heb wel clips van alle amps gehad die heb i op HCAF gepost....

Ik delete ze af en toe van mijn schijf want die raakt aradig vol en de account bij DSP kan maar 10 MB hosten!

AART
16 oktober 2003, 15:50
als je last hebt met de onderbuurvrouw en niet met de rest is er maar één reden:

de versterkers gaan trillen, staan op vloer, vloer trilt mee, onderbuurvrouw boos.

oplossing: zet je versterkers op een verhoging met extra isolatiemateriaal.
werkt perfect! :)

Negative K3 fan
16 oktober 2003, 15:50
kun je misschien dan linken ofzo?

gerrekat
16 oktober 2003, 15:57
als je last hebt met de onderbuurvrouw en niet met de rest is er maar één reden:

de versterkers gaan trillen, staan op vloer, vloer trilt mee, onderbuurvrouw boos.

oplossing: zet je versterkers op een verhoging met extra isolatiemateriaal.
werkt perfect! :)
\
Meestal staan ze heel zachtjes thuis maar als ik ga opnemen zt ik ze iets harder en dat is vaak hard genoeg om de buren te pesten..maar serieus ik hou het binnen de perken!

Ik gebruik thuis slechts 5 tot 8 % van het volume, niet eens denk ik channel volume heb ik op 2 staan en master op 0,8 ongeveer HAHAHA je zal verbaasd staan hoe goed ze dan nog klinken!

gerrekat
16 oktober 2003, 15:58
kun je misschien dan linken ofzo?

?????

Sicky61
16 oktober 2003, 17:20
kijk maar uit dat het niet gejat wordt :cool:

gerrekat
16 oktober 2003, 17:47
HAHAHHA, maar ik proef toch dat de attitude over de headstocks etc aan het veranderen is!

een paar maanden geleden was ik gigantisch weggehoond HAHAHAHAHA....

Soulflyhigh
16 oktober 2003, 18:15
HAHAHHA, maar ik proef toch dat de attitude over de headstocks etc aan het veranderen is!

een paar maanden geleden was ik gigantisch weggehoond HAHAHAHAHA....
Nee dat zie je verkeerd, het wordt gedoogd. Wel een hele vette verzameling amps trouwens. :-D

gerrekat
16 oktober 2003, 18:42
HAHAHA gedoogd ja dat is het juiste woord....gelukkig maar zou het niet zo tof vinden als iedereen er ineens een had ik hou van exclusivitiet AHHAHA!

ik kan me nog herinneren dat ik een POWERBALL kocht toen ze net uitkwamen...nu schijnt half NL er een te hebben (begrijpelijk overigens!)

Soulflyhigh
16 oktober 2003, 18:54
Nou ik ben blij dat jij gewoon je ding blijft doen met je Dean's dat is wel zo cool. Anders hebben we alleen maar van die mensen die het met elkaar eens zijn. We hebben al een Ibanez en een Dean purist tegenover bijna de rest van het forum :-D

Akira
16 oktober 2003, 19:01
We hebben al een Ibanez en een Dean purist tegenover bijna de rest van het forum :-D

Ik vind Ibanez eigenlijk een beetje zo'n allemansmerk...
Als een volkswagen golf, iedereen heeft er een...
Begrijp me niet verkeerd, ik speel zelf ook op een ibanez, en ik vind hem te gek...maar exclusieve gitaar? Niet bepaald.
Dean, hoewel ik het niet mooi vind, vind ik dan weer wel exclusief overkomen...
Dus als je Dean purist bent, dat snap ik wel ja.
Ibanez purist snap ik eigenlijk niet zo....

bert k
16 oktober 2003, 19:04
Zeg gerrekat, doe jij wel eens een post zonder een paar keer HAHAHA in vette hoofdletters? Geeft verder niet, hoor, maar het wekt de indruk dat jij de hele dag maniakaal lachend door je huis loopt. :-D

Negative K3 fan
16 oktober 2003, 19:08
dat vind ik juist koel BLIJVEN DOEN AHHAHAHAAAAAAA

gerrekat
16 oktober 2003, 19:26
LOL..OK je hebt gelijk, maar ik ben ook best wel maniakaal, zeker als ik een gave gitaar zie....ik heb mijn kreditcard limiet wel eens overschat

nee, het is inderdaad zo dat ik dat bijna automatisch doe!

wacht maar tot morgen vandaag is de Fedex langsgeweest toen ik niet thuis was, geloof met mijn USA Mockingbird LOL, morgen heb ik hem!

Ik wordt betaald door DEAN man.....370 views aargghhhh da's bijna een nieuwe custom V!

PS ik snap met alle oprechtheid niet dat iemand een Blueburst ML custom NIET mooi kan vinden..voor mij nog mooier dan Hale Berry :-D

koen_V
16 oktober 2003, 19:44
mooi man! staat echt wel koel.
Kan je eens geen foto posten waar al je deans op staan?
Ik ben wel eens benieuwd naar uw verzameling!!

gerrekat
16 oktober 2003, 19:51
KOmt eraan, maar ik wacht op mijn custom order die zou binenn 3 maanden af zijn maar duurt nu toch al bijna een half jaar..

Als ik die hb ga ik een pic maken met alles erop!

sash
17 oktober 2003, 00:25
Ik had niets te doen vanmiddag en heb toen deze foto gemaakt, vond hem erg geslaagd HAHAHAHA!

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/Cimg0712.jpg



Hey geen SPAM er is niets van te koop OK! :-D

Hmm dat is serieus een van de vetste foto's die ik de laatste tijd gezien heb...

De dingen die erop staan zijn niet mijn ding, maar de combinatie is HEAVY!!

skabouter
17 oktober 2003, 00:39
damn, jij schooier. mooie amps man !

gerrekat
17 oktober 2003, 08:14
Thanx...

Ik kan me voorstellen dat een jazz of pop giatrist zich niet zo snel zal vertonen met een ML inderdaad LOL!

Shhh...ik moet me inhouden om niet weer met mijn HAHA te beginnen...


Vanmiddag als ik thuiskom hoop ik een grote doos aan te treffen met daarin een nieuwe vette axe!

Het lijkt allemaal erg imposant maar ik gebruik een hele simpele setup, dat geloof ik heilig in...hoe minder onderbrekingen in je signaalketen hoe beter!

Hooguit zo nu en dan een wah pedaal....en ik zit stiekum te denken aan een reverb boxje, maar aan de andere kant hou ik voor mjin stijl wel van een droog solo geluid a la slayer!

wietse
17 oktober 2003, 08:23
PS ik snap met alle oprechtheid niet dat iemand een Blueburst ML custom NIET mooi kan vinden..voor mij nog mooier dan Hale Berry :-D

het zijn mooie gitaren maar de keuze hale berry en een dean , dan ga ik toch voor hale berry kan je leukere dingen mee doen dan met een gitaar namelijk.

Mithrandir
17 oktober 2003, 08:28
Weet je wat ik nou zo leuk zo vinden, een stukkie muziek van onze Dean-maniac, om te horen wat ie kan op zijn bescheiden rigje.

gerrekat
17 oktober 2003, 08:49
Ik heb toch wel clips gepost, ook op dit forum een keer!
Wat betreft Hale Berry heb je wel een beetje gelijk, maar weet niet of mijn vriendin dat zoleuk zou vinden (ik wel iig!!! :-D )

Ik zal eens een keer wat posten, maar ik zeg al een clip is heel anders dan dat je er echt voorstaat...

maar ik heb op het moment geen echt gave clips meer online...en bovendien bn ik bepaald geen Yngwie Malmsteen..alhoewel ik best wat solo'tjes kan spelen...hou meer van vette riffs!

Rubenios
17 oktober 2003, 10:46
laat me raden, je Engl 840-50 stack stat buiten beeld :D

gerrekat
17 oktober 2003, 10:59
Wat is dat??? een 840-50??? rackspul ofzo...

ik heb nog wel een RIVERA 4 x 12 en een marsshall 4 x 12 die ik niet thuis heb staan! :-D

gerrekat
17 oktober 2003, 12:06
Zeg gerrekat, doe jij wel eens een post zonder een paar keer HAHAHA in vette hoofdletters? Geeft verder niet, hoor, maar het wekt de indruk dat jij de hele dag maniakaal lachend door je huis loopt. :-D

Hoe bedoel je maniakaal!

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/horn.jpg

Rubenios
17 oktober 2003, 23:24
Wat is dat??? een 840-50??? rackspul ofzo...

ik heb nog wel een RIVERA 4 x 12 en een marsshall 4 x 12 die ik niet thuis heb staan! :-D

idd power rack :) errug leuk :)

bert k
17 oktober 2003, 23:37
Zeg gerrekat, doe jij wel eens een post zonder een paar keer HAHAHA in vette hoofdletters? Geeft verder niet, hoor, maar het wekt de indruk dat jij de hele dag maniakaal lachend door je huis loopt. :-D

Hoe bedoel je maniakaal!

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/horn.jpg

:-D :-D LOL! Blijven lachen, hoor!

Nou ik je toch spreek, wat vind jij van Dean bassen? Ik ben aan het kijken voor een echt goedkoop basje, en ik zag dat ze niet zo veel kosten. Komen uit Korea neem ik aan? Is het wat?

gerrekat
18 oktober 2003, 10:01
Ik hoor dat ze erg goed zijn, DEAN heeft ook een Brian Bromberg signature met bartolini's etc die worden in Tjechie gemaakt in de Europese custom shop en zijn relatief ook nog goed te betalen...

DEAN heeft geen USA productievan bassen, ik hoorde dat de duurdere Koreanen ook erg goed zijn de EDGE series etc.
Kijk eens op hun homepage er is genoeg info te vinden.....ze hebben nu ook hele vette Exoplorerbassen met set neck en actieve electronica en EMG alementen!

maar ben geen bassist dus ik zou ze gewoon eens uit proberen bij feedback ofzo...hoor op de forums veel positieve berichten, da's alles wak kan zeggen