PDA

View Full Version : Red Hot Chili Peppers live



Hempo
15 oktober 2003, 18:43
Iemand van het weekend op MTV de peppers nog live in concert gezien? Die zang die is echt niet om aan te horen, zo vreselijk vals. Toch opmerkelijk: zo'n goeie band en live (soms) volkomen kut!? Toch?

Fuhgawz
15 oktober 2003, 19:42
Misschien hebben ze wel bielegoeie live optredens... Hun meest recente nummer (http://www.playroll.net/mp3/lovemeforwhatimnot.mp3)kan mij ook niet echt inspireren.

Ditmar
15 oktober 2003, 21:37
Okee, tis maar een demootje, maar toch, het is niet echt slecht ofzo, al is eht zeker niet mijn ding. De opnamen zijn niet zo fijn, de zanger vind ik ook niet zo, maar het nummer ligt wel fijn in het gehoor en wordt niet snel saai.

Maar bij de GPNL wordt voornamelijk op uitstraling, presentatie en strakheid gelet. Ook wel op compositie en originaliteit, maar een originele goed compositorische band hoeft nog niet altijd een goeie liveband te zijn, heel vaak zelfs niet.

Bouke
17 oktober 2003, 10:07
Hey Hempo,

Werkt dat zo tegenwoordig? Bands uit je eigen regio afschieten? Heb je ze wel eens live gezien? Een band die lekker bezig is en er veel voor doet, veel uitstraling, dus daarom snap ik zeker wel dat ze door zijn. Enne, ik begrijp dat jij net met een band bent begonnen, dus dan moet je zeker niet zo'n toon opzetten over een band die al wat verder is. Ik ruik hier weer het muzikant-vind-andere-band-niet-leuk-dus-moet-er-perse-iets-over-zeggen principe...

Dat je 't zelf niet mooi vind, dat kan natuurlijk, maar de tone van je berichtje... neuh... hoef nie.

O ja, als ik je berichtje helemaal verkeerd heb geinterpreteerd, lemme know!

Groets,

Bouke (ook uit de regio)

wietse
17 oktober 2003, 10:38
vind het nogal clichematige muziek ,de zanger vind ik niks heeft weinig power in z'n stem wat meer agressie van zijn kant zou het nummer goed doen.
maar heb me wel vaker verbaasd wat er in de finale van grote prijs van nederland staat.
boel van die bandjes hoor je later nooit weer wat van.

Bouke
18 oktober 2003, 19:23
Hempo Hempo,

zo laat je je wel verschrikkelijk kennen he....

de groeten

Bouke

Hempo
19 oktober 2003, 00:14
nee ik ben t wel met je eens kerel. Er zat een lichte vorm jaloezie in. Maar ook onbegrip en twas neit bedoeld om die mensen in de grond te trappen ofzo. Maar ik vin het niet zo denderend. :)
En dit was een ideeetje van onze vrind Basswasp :) dus ik dacht: laten we dat maar eem doen.