PDA

View Full Version : carslbro versterkers ?



closure
15 oktober 2003, 18:12
wie kent hier carlsbro of wie heeft hier ervaringen mee
meerbepaald over de 100 watt normaal is ie 450 euro maar ik kan voor 380 aan eentje geraken
100 watt , 2 kanalen ,...
te doen of niet?

Polytheme Pam
15 oktober 2003, 19:31
wie kent hier carlsbro of wie heeft hier ervaringen mee
meerbepaald over de 100 watt normaal is ie 450 euro maar ik kan voor 380 aan eentje geraken
100 watt , 2 kanalen ,...
te doen of niet?


Ik heb boven op zolder een Carlbro GLX-150T liggen (alleen al het feit dat het daar ligt zegt eigenlijk al genoeg :wink: ) Ik heb de amp een jaar of 12 geleden aangeschaft voor in het oefenhok. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het clean erg goed en de scheur de slechtste die ik tot op de dag van vandaag heb gehoord, echt een drama...

basswasp
15 oktober 2003, 19:52
Mijn ervaring met de basversterkers zijn dat je ze regelmatig moet schoppen om ze te laten blijven werken.

closure
15 oktober 2003, 20:23
en nu????

Polytheme Pam
15 oktober 2003, 20:29
hebbie 'm al getest? en welk type is het?

closure
15 oktober 2003, 20:31
ik kon niet testen omdat ze er niet waren , ik overlopte eens de betaalbare versterkers en de vverkopen raade sterk een carlsbro aan ,
ik heb geen brochure ofzo mee gekregen maar ik weet wel dat het om een 100 wat gaat met tredle mid bass trible high reverb , ...
zag er leuk uit

-robbert-
15 oktober 2003, 21:31
zijn best leuke versterkertjes, maar de scheur is idd niet alles....
Je kunt ze wel een beetje met Crate vergelijken denk ik

jpb
15 oktober 2003, 23:43
Carlsbro versterkers waren tot de tweede helft v/d/ jaren 70 goede buizen versterkers. Ze deden niet onder (toon/kwaliteit) voor marshalls. In de jaren 80 opnieuw leven ingeblazen met twijfelachtige versterkers. Is ook nooit wat geworden. Er zijn plannen om de goede oude Carlsbro's opnieuw uit te brengen; Carlsbo bestaat nog steeds in GB.
Moraal van dit verhaal: Is het een oude => meteen kopen (zijn "hidden treasures"); is het een nieuwe => goed over nadenken. succes