PDA

View Full Version : Solo geluid



anoniem
9 februari 2002, 16:20
Ik ben de solo uit UnforgivenII van Metallica aan het spelen, alleen krijg ik het goede geluid niet uit mn versterker. Weet iemand hoe ik dit doe?

gangsta
9 februari 2002, 20:44
wat voor gitaar en versterker heb je?? met een squier + frontman zal het je nooit lukken, dus ff wat duidelijker zijn aub

anoniem
10 februari 2002, 10:49
Een kleine Marchall Park en een Ibanez Pgm

Nocki
10 februari 2002, 13:58
nee sparen dus.

Metallica speelt op Mesa/Boogie.
maar hoe je het uit je vingers krijgt is ook al heel wat hoor.
ik heb een klein Crate versterkertje met een vreselijke overddrive niet om aan te horen maar toe ik laatst op een open podium mee speelde met een bandje en dat ding kwam er een fantastische overdrive uit die mooi door de mix heen zong.
stond ik wel van te kijken.
metallica speelt natuurlijk ook al een paar jaar en heeft bepaalde technieken ontwikkeld.
ze kunnen ook leuke trucjes die in hun hun muziek gooien en dat kan je gewoon nog niet als je net aan het spelen bent.

tenminste ik neem aan dat je nog niet zolang speelt aangezien de parc serie en mog maar een jaartje is ofzo.

Nocki

anoniem
10 februari 2002, 14:45
Ik speel 5 jaar, en het vingerwerk van de solo lukt aardig hor!

Ditmar
10 februari 2002, 15:59
Nou ja, je zou dus kunnen proberen om een Boss Metal Zone ofzo erbij te kunnen kopen. Maar volgens mij is Unforgiven II ook zo'n typische Kirk "ik ben vergroeid met mijn Wah" Hammett solo. Dus ik zou er ook effe je Wahwah in de strijd gooien.

Waarom speel je trouwens op een superdeluxe PGM over zo'n versterkertje ???