PDA

View Full Version : Hanneke preview



Barret Wallace
15 oktober 2003, 14:01
Het is geen shred
De solo is pure improvisatie, dus hier en daar kan het wat slordig wierdo's klinken

Recorded with my new Pentium4 HT 800 front side bus 8-)

nog dank aan mith voor zen kjoebees uitleg


here it is :

http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002//hanneke_pre.mp3

Mithrandir
15 oktober 2003, 18:54
oeh, ik word bedankt :oops:

wederom lekker gespeeld hoor, ik vind dat eind stukkie gaaf jammer dat dat maar zo kort is.

b.t.w. u gaat daar flink te keer op die drums meneer wallace :lol: zijn deze samples van de drumkit from hell?

Barret Wallace
15 oktober 2003, 19:57
Hey mith thanks!

Ja het is inderdaad nog erg kort dat stukkie maar dit is nog maar een preview he ;)

Ik zit ff te bedenken of ik er nou meer of minder agressie in moet doen ofzo maybe wat rustigere drums etc song opbouw anders.

Maar deze track was meer voor mezelf. Als je goed luistert hoor je dat ik op deze track heel anders improviseer dan normaal, normaal speel ik gewoon in 1 key over een chord progression bijvoorbeeld c ofzo bestaat uit de akkoorden C E G maar ik bleef dan gewoon de toonladder c spelen en deed niks met de E en de G. In dit stukkie volg ik bijna elk akkoord, deze track was dus een beetje een challenge voor mij. Speed picken/ shredden acht ik niet zo belangrijk meer.. eerst maar eens proberen ritmisch en muzikaal wat beter te worden :)

Hey ja dit is drumkjit from hell, het kan nog veel mooier dit is een standaard kit en de samples zijn niet ge - edit.

Bosch
15 oktober 2003, 20:06
8-)

Hey meneer "ik vind shred niet meer zo belangrijk" eikel :razz: ,

Jason Becker verlaten en Malmsteen, Frietmant en Vai opgepakt. Klinkt lekker! Er is duidelijk een vebreding in je spel te ontdekken. Nu nog een beetje fusie (Henderson) erbij en klaar is (little) "Savage".

Je maakt trouwens wel veel previews :D

Tabee,

~Bosch~

Predator
15 oktober 2003, 20:28
Mooie sound man, overal mag de drum een STUK harder, maar je lead en je clean is mooi! Er zitten ook een paar heel mooie lead stukken in, dat bij 0:19 is ook tof, maar wel een beetje vreemd geplaatst.

Ik zou zeggen, neem al het goede en maak het af! Met je nieuwe systeem moet dat lukken. Vette drums trouwens.

Barret Wallace
15 oktober 2003, 20:43
HEY thanks for je reply 8-) 8-) 8-)

Ja de drums kenne wel wat herder inderdaad

hehe die lick bij 19 secs .

zoals meneer rivella zou zeggen '' een beetje vreemd maar wel lekker '' :P

Thanks again!

Barret Wallace
15 oktober 2003, 21:39
Hey bOSCH thanks !

geen becker meer :-? :-? :-? té erg voor woorden he shit


veel previews hehehe valt wel mee toch hoogstens 3 ofzo :P


damn nu ben ik men plecturm kwijrt ?

lupoloco
15 oktober 2003, 22:16
khoor veel friedman invloeden! (good thing!)

Barret Wallace
15 oktober 2003, 22:24
Thanks !!!

Friedman is op het moment men favo gitarist.

Predator
18 oktober 2003, 12:42
Hey maar, DUDE!!! Je moet me nog steeds die Friedman cover sturen hoor, ik kan em nog steeds niet downloaden :x . Heb je die drums in deze track trouwens helemaal zelf geprogrammeerd of zijn het wat fancy loops?

Barret Wallace
18 oktober 2003, 13:11
Hey ja die stuur ik nog wel een keer :P

De drums heb ik 100 % zelf geprogrammeerd. DAMN WAT HEB IK VEEL GEKLIKT MET MEN MUIS :o :o :o :D

toch maar eens zon keyboardje kopen ;)

Martien
18 oktober 2003, 19:21
of digi drumstel ;)
kvind de drumstrouwens niet zo mooi, maar t gitaar werk zeker wel :)

Swan
18 oktober 2003, 20:36
de intro is geniaal :)

Barret Wallace
18 oktober 2003, 22:23
Hehe thanks for the complimenten !!!

Hempo
12 maart 2004, 13:42
mongool

Stratman70
12 maart 2004, 23:37
Fuck, je link doet het niet!

"The page or file you requested was not found. It may be temporarily unavailable, it may have moved, or it may no longer exist."

Ik had wel ff iets van je willen horen.

Barret Wallace
13 maart 2004, 00:04
hehe klopt dit topic is dan ook van oktober vorig jaar :-?
maar ik zie net dat die aandachttrekker hempo een naar oven heeft gehaald :cool:

luister maar naar deze dan 8-) :

http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002/rebecca.mp3

slayurrr
13 maart 2004, 00:53
Tering Barret die rebecca roelt aarzen :o , lekker relaxt! 8-)

Barret Wallace
13 maart 2004, 01:21
Hey thanks dude :)
Ik had em lang niet geluisterd, ik luister em net weer; brings back some old memories :oops: