PDA

View Full Version : Bestaat er zoiets als een........



helleke
14 oktober 2003, 23:00
......apparaat wat mn midifootboard(Digitech Control One) van stroom kan voorzien? Op de Control One zit nl maar 1 midi aansluiting en hij krijgt normaal dus zn stroom van een Digitech pre-amp.
Sluit ik m aan op bv een Rocktron pre-amp via midi dan krijgt de Control One geen stroom en kan ik m dus niet gebruiken.

Tubefreak
15 oktober 2003, 09:40
De Digitech Control One is GEEN MIDI CONTROLLER. Je kunt hem dus alleen aansluiten op bepaalde (pre)amps van digitech en Johnson. Aansluiten op andere dingen heeft geen nut, omdat de C1 een totaal andere taal spreekt.

Je zou theoretisch wel stroom van de C1 kunnen aftappen voor bijvoorbeeld een tuner. Maar dan moet de C1 wel op een digitech zijn aangesloten, moet je meten over welke kernen de stroom loopt en moet je de C1 openmaken, gaatje in boren voor Volt uit en draadjes aanleggen. Maar dit is niet echt wenselijk lijkt me.

Maarten

helleke
15 oktober 2003, 10:39
Ja natuurlijk!!! T staat er met dikke koeie-letters op dat t geen midi device is! Eppo dak dr ben..... :razz: Eerst ff goed kijken Geert! :D
Ach ja, k heb nog een FC50.Dan moek t daar maar mee doen.
Bedankt!

alhambra
15 oktober 2003, 21:05
Ja natuurlijk!!! T staat er met dikke koeie-letters op dat t geen midi device is! Eppo dak dr ben..... :razz: Eerst ff goed kijken Geert! :D
Ach ja, k heb nog een FC50.Dan moek t daar maar mee doen.
Bedankt!

En haal nu meteen ff jouw onderschrift weg :-D :-D :-D :-D dommerd

helleke
15 oktober 2003, 21:13
Ja maar,als ik ingeplugd zat dan had ik er wel aan gedacht.... :D