PDA

View Full Version : Beetje te duur?



bert k
14 oktober 2003, 16:01
Ben ik nou gek of is die vent het: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/15496.htm?oudei=15
Die dingen zijn toch niet zeldzaam?

fred dons
14 oktober 2003, 16:07
deze is niet te verwarren met de Santane SE de koreaanse PRS
de PRS Santana II wordt met private stock quality hout gemaakt en
in zeer kleine hoeveelheden dus ja hij is zeldzaam en kostbaar
of ik er zelf zoveel geld voor over zo hebben ? :wink:

bert k
14 oktober 2003, 16:12
Ja, ik twijfelde al. Met Google vond ik allemaal gitaartjes van 500 euro, maar dit is dus een echte begrijp ik.

fred dons
14 oktober 2003, 16:20
ja dit is een "echte"
de liefhebbers waren al bang dat dit ooit zou gebeuren, dat men Santana's voor Prs Santana's zou verwarren en andersom, ik zou persoonlijk ook voor een andere naam voor de koreaanse gitaren gekozen hebben

bert k
14 oktober 2003, 16:26
Ja, dat is idd een stomme zet. Ik ben niet zo thuis in het merk, en dan ligt verwarring op de loer.
Maar misschien zet iemand zo'n dure nog eens te koop voor €500,- :-D

The Mule
14 oktober 2003, 16:28
Ik begrijp eerlijk waar niet waarom iemand niet de @#$%@! moeite neemt om even een paar mooie foto's te maken als 'ie een gitaar voor bijna 6000 euro te koop zet...

Dirk_Hendrik
14 oktober 2003, 16:34
Waarschijnlijk omdat het een Hollander is. Ik geloof niet dat een ander land ken waar zo weinig plaatjes bij online verkopen worden geplaatst als hiet in Nederland.

The Mule
14 oktober 2003, 16:48
Waarschijnlijk omdat het een Hollander is. Ik geloof niet dat een ander land ken waar zo weinig plaatjes bij online verkopen worden geplaatst als hiet in Nederland.

Komt dan waarschijnlijk ook de uitdrukking 'domme hollander' vandaan, die onze zuiderburen met zoveel goesting te berde brengen... :wink:

Nicci
14 oktober 2003, 16:49
Ja, dat is idd een stomme zet.

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. De verkoopcijfers van de Santana SE liegen er niet om.

fred dons
14 oktober 2003, 17:11
ik geloof best dat de Santana SE goed verkoopt en dat dat goed is voor mr Smith tis alleen lullig voor die mensen die rond de EUR 5000 een Santana 1, 2 of 3 kopen en dat mensen dan gaan denken dat ze een leuke koreaan hebben (ik zou me er persoonlijk weinig van aan trekken
maar het is een veel gehoord bezwaar in de PRS wereld)

The Mule
14 oktober 2003, 21:14
Ze hadden de Santana SE gewoon alleen SE moeten noemen, hadden ze er daar absoluut nog meer van verkocht. De Santana-connectie met dit budgetmodel is toch al erg vaag en vergezocht. Ik heb meer het idee dat ze bij PRS dachten op de voortrazende verkoophuifkar van de 'Supernatural' en 'Shaman' albums mee te kunnen liften. Maar niet iedereen houdt van Santana, en diegenen die ECHT leip zijn van Carlos gaan toch voor een I, II of III. En ik geloof nooit dat iemand over een I, II of III zal denken dat het maar een Koreaan is, die zullen eerst op adem moeten komen (vooral die I en II zijn prachtige gitaren) en dan automatisch weten dat het heel andere koek is dan de SE...

Mitch
14 oktober 2003, 21:24
Blijft -ie wel duur :o

The Mule
14 oktober 2003, 21:34
Blijft -ie wel duur :o

't Is zeker een hoop geld, en ik vraag me af of het prijsverschil met de Customs (al dan niet met Artist upgrade) wel helemaal terecht is (2000 tot 3000 euro). Het zal best een stapje hoger zijn, maar het is zeker nog geen Private Stock...

green_day
14 oktober 2003, 22:02
je kan het verschil toch zeker zien! die SE's hebben flattops, en een heel andere body-shape. Dus je zou niet mer een "echte" santana voor "lul" lopen zeg maar

Javaca
14 oktober 2003, 22:03
Ja,



ALLES WORDT DUURDER DOOR DE EURO

BLOK182
14 oktober 2003, 23:07
je kan het verschil toch zeker zien! die SE's hebben flattops, en een heel andere body-shape. Dus je zou niet mer een "echte" santana voor "lul" lopen zeg maar
En ze zien er gewoon niet duur, exlusief en adembenemend uit. Ze zijn wel leuk, als je ze voor 600 euro ofzo kan scoren, leuk alternatief voor Epi ofzo, maar om het nou ook echt PRS te noemen, NEE.

wietse
14 oktober 2003, 23:12
Ben ik nou gek of is die vent het: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/15496.htm?oudei=15
Die dingen zijn toch niet zeldzaam?
zoiets zij ik laatst ook tegen onze 2e gitarist over z'n nieuwe aanwinst (ben niet zo'n prs kenner) was ie wat beledigd is een santana I namelijk.