PDA

View Full Version : Black Cat Superfuzzzzzz!!!



Marc Oblivian
14 oktober 2003, 13:57
Heb genoemd fuzzpedaaltje op de site van Van der Haar zien staan. Goeie recencies over gelezen ook.
Nu ben ik nog steeds op zoek naar een goede (pittige/aggressieve) fuzz om voor namelijk garage(punk)rock mee te spelen.
Het pedaal lijkt me er wel geschikt voor.
Oh ja, het is tevens een octavia...wat houdt dat exact in (heb wel een beetje een idee) en is het octavia effect op dit pedaal ook uit te schakelen zodat het alleen een fuzz is????? :???:
Het is een remake van het inmiddels legendarische Univox Superfuzz pedaal, maar ja die krengen zijn onbetaalbaar als je er al 1 tegenkomt. :(

Als iemand ervaringen (direct of indirect) heeft met Black Cat en in het speciaal de Superfuzz, dan hoor ik het graag.
Begrijp wel dat ik m het best zelf kan uit proberen, maar wil eerst nog wat info voor ik naar IJsselstein :???: rij :lol:

Alvast bedankt,

Marc

Fuhgawz
14 oktober 2003, 14:09
Octavia wil volgens mij zeggen dat er een nog een toon van een octaaf hoger in het signaal zit. Soms is de mate hiervan in te stellen, maar bij de Super Fuzz is dat niet het geval geloof ik.

Marc Oblivian
14 oktober 2003, 16:05
Dacht ik al ja...zag er niet een aparte knop voor iig.....

Negative K3 fan
14 oktober 2003, 17:49
ik heb de univox superfuzz (zelfbouw) ik had hem nog mee op de meeting dus daar had je hem kunnen testen. Het is een wel aardig gaaf, maar voor mij totaal onbruikbaar pedaal. Je kutn er idd leuk powerchords etc mee spelen (al wordt dat al vrij snel erg schel etc) en je kunt er van die hendrix octavia dingen mee doen. Ik gebruik hem ook nooit, ligt heir wat te verstoffen.

Grandma_Placenta
14 oktober 2003, 18:59
Ik gebruik hem ook nooit, ligt heir wat te verstoffen.

tsss...geef hem dan aan mij ofzo

Negative K3 fan
14 oktober 2003, 20:20
neuh, zitten teveel werkuren in.

Marc Oblivian
15 oktober 2003, 09:41
ik heb de univox superfuzz (zelfbouw) ik had hem nog mee op de meeting dus daar had je hem kunnen testen. Het is een wel aardig gaaf, maar voor mij totaal onbruikbaar pedaal. Je kutn er idd leuk powerchords etc mee spelen (al wordt dat al vrij snel erg schel etc) en je kunt er van die hendrix octavia dingen mee doen. Ik gebruik hem ook nooit, ligt heir wat te verstoffen.

Is ie te koop dan?

sash
15 oktober 2003, 11:10
Denk dat de superfuzz niet echt handig is, want hij heeft er namelijk een octavia inzitten. Daar kan je alleen maar powerchords mee raggen, maar andere akkoorden komen er niet door.

Marc Oblivian
15 oktober 2003, 13:52
Hmmzz...tja...nu is garagerock vnl powerchords...maar je hebt wel een punt dan...
Andere suggesties dan?
Het mag (moet) dus een best heftige fuzz zijn.... 8-)

Negative K3 fan
15 oktober 2003, 14:34
niet te koop, vele werkuren hebben we erin gestopt enzo. misschien kan ik hem later nog eens gaan gebruiken.