PDA

View Full Version : MEAN MACHINE, ROADKILL, ENTIRE. 6dec. t Haske BALK. Fryslan



Mean Machine
13 oktober 2003, 23:04
Mean Machine en Roadkill ( METAL dus) spelen zaterdag 6 december in t Haske in Balk, ZO Friesland. De avond wordt geopend door de Groningse heavy rock formatie Entire.
Het optreden moest voor de poorten van de hel vandaan gehaald worden, maar het gaat dus definitief door.

hoofd
13 oktober 2003, 23:12
en wel openen met "We're Mean Machine, FUCK YOU!" :D

wietse
13 oktober 2003, 23:36
als er niks tussen komt ben ik van de partij.
hoe laat begint het feest trouwens?
en is het voor iedereen toegankelijk ,normaal kom je als oudere t'haske niet in is alleen voor jeugd en zelfs die moeten een pasje hebben.
heb zelf nog nooit daar problemen mee gehad maarja als roadie van een band houden ze je toch niet tegen.
maar meestal bij optredens mag iedereen naar binnen hebben ze dan ontheffing voor.

andy
14 oktober 2003, 00:03
@ Wietse. Er is die avond geen pasjessysteem. De avond is voor iedereen toegankelijk. Als je zeker weet dat je komt, laat het dan ff weten. Kijk ik wel of er iets te regelen is met een gastenlijst. (Vast wel, als het tenminste niet uit de hand loopt). Ik ga altijd uit van een gast per bandlid, dus als er nog forummers zijn die willen komen er zijn nu nog twee plekken op de Mean Machine gastenlijst vrij. (Tenminste als die andere 2 niet nog iemand over willen laten komen :-D ).
Laat hier nog wel even weten hoe laat het allemaal begint en zo.

Neals
14 oktober 2003, 22:36
ik ben van de partij!

andy
15 oktober 2003, 00:31
Ok, De Mean Machine gastenlijst is bijna vol. Wietse en Neals. Gaat Roadkill nog een gastenlijst openen???

pikasso
15 oktober 2003, 11:41
Is het niet gewoon
MEAN MACHINE, ROADKILL EN ENTIRE spelen live op 6 december???

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

pikasso
15 oktober 2003, 11:43
ENTIRE heeft ook nog wel wat ruimte op de gastenlijst gok ik zo.
Als er iets moet worden geregeld laat het dan of aan Andy (OR) of mijzelf weten.

CIAO

Mean Machine
15 oktober 2003, 13:03
Is het niet gewoon
MEAN MACHINE, ROADKILL EN ENTIRE spelen live op 6 december???

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Niet zeiken man, weet ik veel dat een van jullie hier ook op het forum zit :-D . Wie van de twee ben je trouwens.... Ik heb eigenlijk wel een vermoeden hehehehehehehehehe.

Mean Machine
15 oktober 2003, 13:15
ENTIRE heeft ook nog wel wat ruimte op de gastenlijst gok ik zo.
Als er iets moet worden geregeld laat het dan of aan Andy (OR) of mijzelf weten.

CIAO

Waar staat dat OR voor??? :???: Organisator???

pikasso
15 oktober 2003, 13:43
je bent er al achter wie ik ben..hahaha
Dat OR, ach niets denk ik
of And(y)(or)

FNaRK
15 oktober 2003, 16:51
bij ons motten zonodig de vrouwen altijd mee :evil: dus er zal niet veel ruimte zijn op de gastenlijst.....

andy
15 oktober 2003, 20:23
bij ons motten zonodig de vrouwen altijd mee :evil: dus er zal niet veel ruimte zijn op de gastenlijst.....

Hehehehehe, hebben de vrouwtjes slechte ervaringen, wanneer de heren gaan optreden............... :-D Ze doen toch wel iets nuttigs, chauffeuren of zo???
@Chris, niet zo moelijk te achterhalen wie je bent als je me een prive bericht stuurt. :lol:

Mean Machine
15 oktober 2003, 21:58
Zaal open> 21.00 uur.

Entire opent de avond tegen tienen, Roadkill zal zo rond elven het podium op gaan en Mean Machine even na middernacht om de zaal leeg te blazen. :razz:


Entree bedraagt maximaal 5 euro. Gastenlijst is goedgekeurd en de contracten zijn de deur uit. 8-)

wietse
15 oktober 2003, 22:57
gastenlijst doen ze daar nooit moeilijk over hebben daar wel vaker gestaan je kan je hele familie bijna meenemen voordat ze lastig worden.
en anders gooi ik een gitaar in de auto en zeg dat ik bij de band hoor , trappen ze wel in bij mij kennen mij als roadie van steelframe.
(als dezelfde mensen er weer staan tenminste)
je hebt daar trouwens een mooie ruime backstage kan je gemakkelijk in met 3 bands.

andy
15 oktober 2003, 23:17
Is dat nog altijd die enorme keuken????????

wietse
15 oktober 2003, 23:40
de laatste keer wel zal dus nog wel zo zijn.
stond toen wel aardig wat rotzooi in maar plaats zat ,heb wel eens kleiner meegemaakt .

Graaf_tel
16 oktober 2003, 00:27
Hey Andy,
Mijn inlogcode weer gevonden. Kijk wel uit met het vullen van de gastenlijst. Ik wil mijn harem wel meenemen!!

Mean Machine
16 oktober 2003, 01:43
Hey Andy,
Mijn inlogcode weer gevonden. Kijk wel uit met het vullen van de gastenlijst. Ik wil mijn harem wel meenemen!!
Look, what the cat dragged in". Hahahaha. Kinderoppas heb ik niet geregeld hehehehehehehe" Doe je vrijdag nog mee of wacht je nog een weekje??? Profiel aanpassen is wel een advies...... :-D

Graaf_tel
16 oktober 2003, 13:56
Als het ff kan kom ik vrijdag natuurlijk weer.
En hoezo aanpassen profiel. Met mijn profiel is niets mis. De god van de band. Sorry, jij bent natuurlijk de god, ik de adonis.
:cool:
:wink:
:amp:
:amp: Waar is Andy dan????? :amp:
:amp:

andy
16 oktober 2003, 15:20
LAAT HET WEL DUIDELIJK ZIJN DAT IK DE FOKKING EVERYTHING BEN IN MEAN MACHINE GOD DAMN IT :evil:















Met profiel bedoel ik dat stukje tekst onderaan, dat je daar ook ff www.meanmachine.nl neer zet of zo iets. :lol:

pikasso
16 oktober 2003, 17:26
Andy=MM
Klopt als een bus

andy
16 oktober 2003, 17:30
Andy=MM
Klopt als een bus

I Dunno :-D

Graaf_tel
16 oktober 2003, 21:40
Met profiel bedoel ik dat stukje tekst onderaan, dat je daar ook ff www.meanmachine.nl neer zet of zo iets. :lol:
Zoiets als nu??
:lol:

andy
16 oktober 2003, 22:23
Precies en nu nog in het basforum fijn advies gaan vragen over allerlei effectebakken. :-D

FNaRK
16 oktober 2003, 23:23
en leren basspelen ??

pikasso
17 oktober 2003, 07:57
Dat vind ik dan weer flauw (hoewel, je kunt nooit te eerlijk zijn, toch?)

Ik vind hem echt de beste Bassist........................van Mean Machine

andy
17 oktober 2003, 13:25
Waarschijnlijk komt hij vanavond weer, zal ie waarschijnlijk een poging wagen om zijn ibbi bas bij je anaal in te brengen. :razz:

pikasso
17 oktober 2003, 16:16
En die BAS is al zo lomp groot. Zorg jij voor de vaseline :(

andy
17 oktober 2003, 16:35
Erger nog, de bas gaat ook nog overdwars. :P
Maar uuuh, dit gaat helemaal nergens meer over.
Nog iemand voor de gastenlijst??????? :-D

ENTIRE
20 oktober 2003, 11:52
You're DAMMN RIGHT dat die avond door ons wordt geopend :zz:

Mean Machine
23 oktober 2003, 19:53
DE CONTRACTEN ZIJN BINNEN!!!!!!!!!!!!! Hehehehe. 8-)

Maar goed, ff overleg gehad, er kan nog 1 persoon naast Neals en Wietse op de gastenlijst bij ons.

FNaRK
23 oktober 2003, 20:35
hmmm
contracten
:oops:
oops

andy
23 oktober 2003, 21:17
Ik weet dat het ouderwets is Mario, maar men neme de contracten, stoppen die in een enveloppe, plak er een postzegel op, loop naar die rode bakken ergens bij je in de buurt en stop hem in de gleuf.
O ja niet vergeten het adres op de enveloppe te schrijven. :razz:

Die moderne internet "jeugd" toch, damn............... :-D

pikasso
23 oktober 2003, 22:10
POSTZEGEL????
was da

Andor is behoorlijk op leeftijd
no offence

Mean Machine
23 oktober 2003, 23:17
POSTZEGEL????
was da

Andor is behoorlijk op leeftijd
no offence

WRAAK: DE oude jonge god, tussen de jonge stijve harkjes hehehehehe http://www.entire-music.nl/meanmachine%20cd-pres/26.jpg

Andy (ikke) is de enige in aktie hehehehe. :-D

pikasso
24 oktober 2003, 08:21
Ouch

pikasso
24 oktober 2003, 08:22
Pikasso de enige met Mean Machine shirt