PDA

View Full Version : Hughes&Kettner Warp-T



coal
12 oktober 2003, 19:06
Heeft iemand hier de Warp-T al uitgeprobeerd, of heeft iemand em misschien in zijn/haar bezit? Heeft iemand vergelijkingsmateriaal?

A3
13 oktober 2003, 13:56
Is dat degene met buizen of zonder? Degene zonder buizen heb ik al een groep mee zien spelen en vond het geluid niet echt goed eigenlijk.
ik ken ook een groep waarvan één van de gitaristen een warp combo gebruikt en die vond ik ook niet enorm goed. Maar het zijn dan ook vrij goedkope dingen hé, ze vormen wel een goed alternatief voor de valvestates en transtubes

Van die met buizen weet ik niets

gerrekat
13 oktober 2003, 14:52
Ik heb hem wel gezien etc. maar nog nooit gehoord is ook nog niet lang op de markt misschien een paar maanden!

Is op zich interessant, maar ja voor iets meer heb je een ENGL oid...dat is toch een wat serieuzere amp!

coal
13 oktober 2003, 17:00
Ja die Engls zijn ook erg interessant. Ik was pas bij de American Guitar Store in Enschede die had er heel wat staan. Maar dus ook zo'n buizen Warp-T. Kon em alleen niet testen wat het was vlak voor sluitingstijd... Wat dat ding als voordeel heeft is dat er ook een midi-optie in zit. Verder zit er een 'speciale' speakerkast bij met twee dertig wat en twee 100 watt speakers (hoog en laag), allemaal celestions...De andere gitarist bij ons in de band heeft overigens zo'n H&K Vortex (lijkt op de Warp) en dat vind ik niet echt wat.

gerrekat
13 oktober 2003, 18:24
De ENGLs hebben ook midi.....als je het gebruikt, ik nooit!

En een speakerkast kun je altijd nog erbij kopen, ik heb ook diverse merken door elkaar!