PDA

View Full Version : Man... or Astroman!?



Fuhgawz
11 oktober 2003, 14:41
Kent hier iemand deze geweldige surf rock band!?
Zo nee, ga nu meteen naar de winkel om CD's te kopen!
Zo ja, wat vinden jullie ervan? En wat voor andere bands raden jullie mij aan, aangezien ik 'Man... or Astroman!?' goed vind.

MarshallSG
11 oktober 2003, 14:51
Yep ken ik zeker leuk. Vooral live erg leuk. Maar het is een truukje en als je het truukje 4x gezien hebt is de ergste lol er wel van af.
Maar zeker een aanrader om eens live te gaan zien als je het nog niet gezien hebt.

Fuhgawz
12 oktober 2003, 00:08
Nee, ik heb ze inderdaad nog niet live gezien, en helaas zijn ze op dit moment niet op tournee, maar ik ga zeker een keer kijken als ze in de 013 of de Effenaar of zo komen.

The Mule
12 oktober 2003, 10:03
Ik ken ze wel, heb er ook nog een CD-tje van liggen, maar als je toch tips wilt, ik persoonlijk vind Robert Johnson & Punchdrunks en Laika & The Cosmonauts een paar stukjes beter...

Fuhgawz
12 oktober 2003, 11:57
Bedankt! Ik ga ze gelijk checken. Oh nee, maandag, als de Bullit weer open is :D

treblemaster
12 oktober 2003, 16:35
Ik heb "is it...." op LP. Erg gaaf! Ik heb ze 1 keer in VERA gezien en vond het toen erg indrukwekkend (enorme ...generator op het podium waar van die lichtflitsen afkomen..soort plasma bol in het groot) Hun meest recente cd vind ik tcoh een stuk minder.