PDA

View Full Version : Nieuwe backing track voor jullie en een sample van een Blade



Shay
11 oktober 2003, 12:55
Ik heb een backingtrackie van 5 sec gemaakt en wil graag jullie versie horen ervan (je kan het gewoon blijven loopen en soleren . Wil iemand het hosten zodat mensen het kunnen downloaden en bewerken. Ik heb het gemaakt met fruity loops.

komop met die reactionzz :cool:

never mind .. ik heb al wat ruimte gevonden

http://home.planet.nl/~jhagr017/testing123.wav

wie wilt een leuke versie van hierboven sample maken??

(als je em in mp3 of midi wilt kan ik dat ook voor je regelen)

Hieronder is wat sound van mijn Blade RH4 Classic (ik had gelezen dat er wel interesse was in zo'n gitaar) Solo is Blade en slag is Ibanez (dunnetjes), bas heb ik zelf gespeeld met een samick 5sn actief en beat had ik gevonden op internet is dus gelooped..

http://home.planet.nl/~jhagr017/GrooveShayMetSolo.mp3


:amp:

poepsnaar
11 oktober 2003, 14:26
ik vind dat eigen liedje van je echt zo'n liedje die ze in een homo-bar draaien. naja smaken verschillen ieder ze potje

Guitarfreak
11 oktober 2003, 14:41
hoe weet jij dat?

Bladerunner
11 oktober 2003, 15:59
Hi Shay,

klinkt lekker. Heb je de originele elementen (nog) in de Blade zetten of is 'ie gemodificeerd?
Wat is de configuratie die je gebruikt hebt om dit stuk mee op te nemen?
Blade rulez!!

Bladerunner

Shay
12 oktober 2003, 02:31
ik vind dat eigen liedje van je echt zo'n liedje die ze in een homo-bar draaien. naja smaken verschillen ieder ze potje




:razz:

Shay
12 oktober 2003, 02:33
De blade is helemaal orgineel en van bj 2002 H/S/S config. Verder heb de gitaar in een GT6 geplugged en deze via mic-ingang met de PC verbonden, gewoon simpel, en opgenomen met Cool Edit Pro 2.0.
De basgitaar had ik rechtstreeks ingeplugged en het geluid met een EQ van CE Pro wat verbeterd.

Bladerunner
12 oktober 2003, 11:22
Als je nog wat andere samples van je Blade hebt (misschien wat cleane geluiden), zou je die dan ook willen posten? Ik ben dan vooral benieuwd naar de humbucker, deze mis ik namelijk in die van mij.

Bladerunner

crypticon
12 oktober 2003, 12:01
die blade klinkt erg vet! ik zou em idd ook graag clean es horen

in welke ladder speel je trouwes dat stukkie (met de blade)en kan je die backtrack ook poste dan wil ik daarmee ook wat proberen :)

Negative K3 fan
12 oktober 2003, 14:07
waarom een wav? ik ga die shit echt niet downloaden!

poepsnaar
12 oktober 2003, 14:46
shay is going gay 8-)

Shay
12 oktober 2003, 15:28
waarom een wav? ik ga die shit echt niet downloaden!




Ik kan dat sampletje in iedere formaat uploaden, zeg maar welke je nodig hebt

Gert-Jan
12 oktober 2003, 17:06
Hey Poepsnaar,

Kan jij je bek niet een tijdje houden?

Dat je homofoob bent is wel duidelijk maar doe dan wat aan je naam die suggereert namelijk dat jij niet alleen soms poep aan je schoenen hebt.

Shay
12 oktober 2003, 23:53
:lol:

Mooie arrangementen Gert-Jan .. ik had net ff je site gechecked .. Is je solo gitaarpartij met een (custom) fender fatstrat gespeeld? Owj jah, en nog een vragie .. Heb je een kawai k4 en gebruik je daar de geluiden van of midi geluiden van pc/internet/software??? Ben wel benieuwd .. ik hoor trouwens ook die vogelgeluid van een Korg X3 (tussen 06 en 012 in je A bank) in Respect, klopt dat?



Ik heb helaas nog geen clean stukjes van die blade opgenomen maar dat komt wel .. ben wel met enig regelmaat hiero ..

Gert-Jan
13 oktober 2003, 08:35
Hey Shay,

Leuk dat je op mijn site geweest bent.

Ik heb naast een custom strat een kawai gitaar. Ik wist niet dat ze ook gitaren maakten en kwam deze als occasion tegen. Leuk ding superlage actie en 24 fretter. Electronica is niet bijzonder maar ik heb 'm als reserve.

Mijn strat is verbouwd door Patrick Koopman uit Weurt. Met name het compleet afvlakken en herfretten van de hals is een verbetering, een lagere actie dan de standaard. De hotrail heb ik er zelf bijgezet.

De zelfgemaakte backing tracks zijn een combi van Korg X5 synth, Fruity loops, en diverse eigen samples die ik in cakewlk en/of cubase gebruik.

Deponeer nog eens wat van je eigen werk, ben benieuwd! :-D