PDA

View Full Version : Vraagje..



RRRobin
11 oktober 2003, 10:35
ik speel nu ongeveer 3/3,5 jaar gitaar, en me 'beginners' gitaar begint me in de steek te late ;)
ik ben dus toe aan een nieuwe gitaar, zelf zat ik een beetje te kijken naar de prestige series van ibanez, rg1550 ofzow, is zo'n gitaar wel geschikt voor my, ik bedoel meer omdat ik nog nie zo erg lang gitaar speel.

amon
11 oktober 2003, 10:47
ik ben na een yamaha-starters gitaar overgestapt op een rg270. die beviel me wel, maar ik wilde wat meer en nu heb ik een rg750. een vriend van mij heeft een rg550 en die beviel me ook heel goed en dat is dezelfde als die jij bedoelt, omdat ibanez de getallen +1000 heeft gedaan.
waarom weet ik niet, weet iemand anders dit trouwens?

skabouter
11 oktober 2003, 11:55
je moet zelf bepalen of je een dure gitaar wilt of niet. echt, op een goedkope kan je ook prima spelen, en goedkope worden ook steeds wat beter laatste tijd. (kijk ook eens naar die harley bentons, in da andere topic

ik ben zelf na 3 jaar spelen overgestapt van goedkoop prul naar een prestige ibanez van 1600. en ECHT het was het meer dan waard, en ik ben er ook beter door gana spelen.
maar het is natuurlijk geen must !

kijk zelf of je het geld hebt, en of je het ervoor over hebt.........
maar het is niet zo dat je een gitaar "neit waard bent ofzo" hoor :)
gewoon iets moois kopen als je dat wil, en kan !

RRRobin
11 oktober 2003, 12:03
thanks a lot :)
ik zal ngo ff goed rondkijke etc. enneuhh kzal later nog wel laten hore wat het voor gitaar is geworden ;)

raoulduke
11 oktober 2003, 15:13
Mocht je dat model in Nederland willen kopen, dan kan je op drgonzo even rondkijken, daar staan ook veel andere gitaren op, dus je kan altijd de goedkoopste en dichtstbijzijnde vinden! De link staat in mijn signature :)

RRRobin
13 oktober 2003, 11:19
Zo, de knope zijn doorgehakt :P tis een ibanez RG2570EX geworde in t blauw :)
post binnekort wel wat pics

sash
13 oktober 2003, 11:34
Netjes netjes! FOTOOOOOOOOOOO :)

Gefeliciteerd man, ga je nog lang plezier van hebben.

slayurrr
13 oktober 2003, 11:35
Geile gitaar!