PDA

View Full Version : Matchless Hot Box



PeeVee
10 oktober 2003, 19:47
Ik kreeg net van kennis van me schema van Matchless Hot Box onder ogen. Ziet er betrekkelijk eenvoudig uit dus is leuk projectje om na te bouwen. Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Is het wat?

KYUSS
10 oktober 2003, 20:18
Klinkt S U P E R

marc_o
11 oktober 2003, 01:18
Kijk, hier kom je dus weer bij een smaakverhaal uit.
Ik heb 'm getest in de ICP studio's in Brussel, 2 kennissen van mij werken daar en mocht echt alles pakken wat er stond (daar staat echt veel kwijlspul, wellicht heb je de special een keer op tv gezien met al die kasten met pedalen, brrrr), heb 'm getest op verschillende Matchless en Vox combo's met oude strats en een les paul, maar, ik vond het niet erg mooi.
De kwaliteit is natuurlijk top, daar valt niets op af te dingen, maar ik kan er niet veel mee. Je hebt er overigens 2 of meer, ik heb op de simpelste gespeeld, zeg maar het eerste model.

V!N
17 oktober 2003, 21:45
Peef !

Op Aron's Stompbox Forum gaat daar net een heel topic over. http://www.diystompboxes.com/sboxforum/viewtopic.php?t=1179

Nou ja, iemand wil hem bouwen en er volgen veel adviezen en sterke verhalen over hoe ze iedereen zichzelf electrocuteert en dit soms probeert te voorkomen .. ;)

marc_o
22 oktober 2003, 10:55
Er staat er 1 op marktplaats voor 350 euro op het moment, dus sla je slag...