PDA

View Full Version : MIDI floorboard



-robbert-
9 oktober 2003, 21:26
Hey, kheb vandaag een midi floorboard gekocht (behringer FCB1010) En ik vraag me af hoe ik de nieuwste firmware erop kan zetten.... weet iemand hoe ik dat kan doen?


groetjes, robbert

Bates15
9 oktober 2003, 21:30
RTM ?

-robbert-
9 oktober 2003, 21:46
wat is RTM :???:

Bates15
9 oktober 2003, 21:49
Lief voor: Read The Manual. Eigenlijk hoort er nog een F tussen maar dat past niet zo bij mijn persoonlijkheid.... :-D

-robbert-
10 oktober 2003, 14:33
NATUURLIJK heb ik de handleiding gelezen.... maar daar staat het dus niet in he....... daarom vraag ik het ook hier

LordRiffenstein
10 oktober 2003, 14:36
Dat kan alleen door er een nieuwe Eprom in te stoppen waar de nieuwe software op zit. Voor je dit doet zou ik even checken welke versie je nu hebt, staat op de Eprom dus best de boel openen.

Nuttige link:

http://groups.yahoo.com/group/fcb1010/

Hier staan ook links nr sites waar je een nieuwe Eprom kan bestellen. Heb zelf 2 maanden geleden nieuwe Eproms geplaatst in mijn beide FCBs en zeer tevreden erover, EINDELIJK tap tempo :cool:

Raffel
10 oktober 2003, 15:16
Behringer stuurt ze toch gratis op als je ze mailt/belt? Mits je hen het serienummer doorgeeft...

LordRiffenstein
10 oktober 2003, 15:17
Behringer stuurt ze toch gratis op als je ze mailt/belt?

You whish. Wel, in Belgie niet, kreeg de leuke melding dat het 23 euro of zo was plus verzending. Blijkt er een Duitser te zijn die goedkoper is, stuurde ze zelfs op VOOR hij mijn betaling ontvangen had :o

Raffel
10 oktober 2003, 17:28
bij aankoop vna een nieuwe FCB hoort de nieuwste software er toch eigenlijk in te zitten? Ik ga dat wel even heel duidelijk maken zodra ik er 1 bestel :)