PDA

View Full Version : Misschien dan toch nog een Ibanez... RGT3120TV



Josdevos
9 oktober 2003, 20:54
Hmmz, was zo hard aant gassen voor een Les Paul, maar nu kan ik msch m'n JPM voor deze beauty ruilen... USA model van vorig jaar in Transparant Violet, de glossy neck is wel door een gitaar tech opgeschuurd en de pafpros zijn vervangen door een tone zone bij de brug en een fred in de neck...

Any thoughts?

This is it!
http://users.pandora.be/josdevos/Sirjeky/RGT3120TVBody-Flame.jpg

Deze zijn foto's van een andere gitaar, van op Namm 2002...

http://www.ibanezrules.com/images/namm02/rgttv_2.jpg

http://www.ibanezrules.com/images/namm02/rgttv_4.jpg[/list]

Javaca
9 oktober 2003, 20:55
Sorry hoor mooi ding maar niet mijn eerste keus

Vexx
9 oktober 2003, 20:58
WOW dat is pas een supervette gitaar.... Als je het mij vraagt veel vetter dan een Les Paul... maar dat is mijn mening. Maar hoe ziet de nek van de gitaar die jij kan kopen er dan uit? In hoeverre anders dan de nek die op het plaatje staat?

Damn... nogmaals wat een vette gitaar! Ik zou het wel weten... :wink:

Josdevos
9 oktober 2003, 21:01
Nee tis dezelfde soort gitaar, ook neck through... Maar had geen foto's van de achterkant van de originele gitaar. De pu's zijn ook paars in plaats van zwart. Dit is ze zonder flits...

http://users.pandora.be/josdevos/Sirjeky/RGT31201.jpg

ijff
9 oktober 2003, 21:46
Ik heb zaterdag nog bij Musik Produktiv in m'n handen gestaan met een linkshandige
RG3120LTW... die had een bolt-on neck en standaard een tone-zone bij de brug.
Maar goed.. toch niet helemaal mijn ding.. ben helemaal verliefd geworden op een PRS Custom 22, en heb bij gebrek aan geld maar een the next best thing, zijnde een Dean EVO Special Select, meegenomen...

edit: oh.. ik zie nu pas dat het een RGT is i.p.v. RG... dat verklaard het neckthrough verhaal...

Negative K3 fan
9 oktober 2003, 22:16
Ik vind h em niet echt mooi, sorry. Maar ik ben ook absoluut geen fan van Gibson classics! HAHAHAHA. Lol, weinig toevoegende post. Maar ik zou de ruil niet accepteren e n doorgaan voor datgene wat je eigelijk wilde!

Josdevos
9 oktober 2003, 22:20
Tja, ben er al van af gestapt om sowieso een Classic te kopen, zal een beetje van het aanbod van het moment afhangen. Een standard zou ook leuk zijn en is msch maar 2 weekjes langer sparen... Er komen er genoeg erg recente voorbij op de europese ebays voor een eerlijke prijs.

Het wordt even afwachten met die RG, ze is wel de max vind ik...

Ibanez RuleZ
9 oktober 2003, 23:40
DOEN!!!!!! dat is echt zo'n superplank, tering. als ik daar het geld voor zou hebben, dan wist ik het wel!

Harrald

avalanche
9 oktober 2003, 23:53
Vette gitaar, echt waar! Top of the line. Voor zo een gitaar zou ik een moord plegen (om te beginnen mijn grootmoeder voor de centjes).

Er zit een ToneZone in mijn RG-550 die ik elke avond voor het slapengaan lieve woordjes toefluister. En wat ik met de neck-thru van mijn Schecter uitsteek dat wil je zelfs niet weten. En mahonie klinkt echt lekker. Wat wil een gitarist eigenlijk nog meer? (geld)

slayurrr
10 oktober 2003, 00:28
Vette gitaaaaarrrrrrrrrrrrrrr

gerrekat
10 oktober 2003, 13:27
De finish is een stuk mooier, maar nokke man met die gekke dingen, gewoon lekker een LP nemen!

A3
10 oktober 2003, 13:38
Supervette gitaar!!! kzou het echt direct doen als ik jouw was, dit is in mijn ogen een veel mooiere gitaar dan een les paul, echt een prachtstuk!!!

LordRiffenstein
10 oktober 2003, 14:17
Vossie,

hier is Roodkapje met voor jou de TIP VAN DE DAG!!! (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2563143219&category=621)

:-D

skabouter
10 oktober 2003, 14:50
maar jos, ga je deze dan WEL houden ? die JS en die JMP gingen er ook uit, terwijl dat ook SUPER dingen waren

ik persoonlijk hou niet zo van die RG`s. wel mooi enzo, maar deze is wel erg duur. ik hou dan meer van S. en als ik deze zou kopen zou ik die naturel versie nemen. veeeeel mooier (vind ik )

Berten
10 oktober 2003, 15:21
Vette gitaar, echt waar! Top of the line. Voor zo een gitaar zou ik een moord plegen (om te beginnen mijn grootmoeder voor de centjes).

Er zit een ToneZone in mijn RG-550 die ik elke avond voor het slapengaan lieve woordjes toefluister. En wat ik met de neck-thru van mijn Schecter uitsteek dat wil je zelfs niet weten. En mahonie klinkt echt lekker. Wat wil een gitarist eigenlijk nog meer? (geld)


Ja, dat wil ik echt niet weten!! :-D :-D

Anders Destium
10 oktober 2003, 15:38
Vossie,

hier is Roodkapje met voor jou de TIP VAN DE DAG!!! (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2563143219&category=621)

:-D

ME ME ME, drool :lol: Sorry, ik ben nogal fan van die gitaar (alleen dead-broke :evil: )

Ik zou geen RG kopen als ik op zoek was naar een LP. Een RGT is meer een Soloist die door Ibanez is gemaakt dan een gitaar die vergelijkbaar is met een LP. Ik moet zeggen dat mahonie RG's ontzettend goed klinken (en ZEKER met een TZ 8-) ), dus wat dat betreft is er misschien nog niet eens zoveel aan de hand. Ik kan me herinneren dat je van floyds af wilde, dat gaat zo natuurlijk nooit lukken :razz:

Ohzoso
10 oktober 2003, 15:56
Kijk, dit vinnik nou WEL een pr8ige plank van Ibnz, zeer mooi afgewerkt. Het geluid en bespeelbaarheid zal mij vast ook kunnen bekoren. Zou het dan toch maar weer eens langzaam tijd worden om.........?? :???: :???: :???:





























Neeheeee, echt niet, toch maar liever een LP Classic of Standard :lol:

Josdevos
10 oktober 2003, 17:32
Mja, ik wilde niet persé van floyds af, is geen probleem als je weet hoe je er mee om moet springen. Gebruik hem wel erg weinig.

Maar, zo'n rgt is komt wel het dichtste bij een lp van alle rg's...
En het is een leuk aanbod natuurlijk...

@Anders: Gitaar is echt wel af nu... very nice!

daron_kurt
10 oktober 2003, 21:39
mooi ding hoor! Ik zou zelf denk ik eerder voor de Ibanez gaan, maar ik weet niet of je er al 5 hebt ofzo :S...zoja, dan zou ik toch maar voor de Les Paul gaan, maar als je daar ook al 5 van hebt...nouja, je begrijpt me denk ik wel :D