PDA

View Full Version : Mmm heel leuk nieuw pedaaltje!!!



LordRiffenstein
9 oktober 2003, 14:32
Ik weet niet of iemand dit al kent maar in elk geval, de soundclips zijn om van te smullen. Okko Diablo, handgebouwde overdrive uit Duitsland!

http://www.stompbox.de/

Sash, koop jij eentje en als het je niet bevalt wil ik hem graag overkopen!! :razz:

Negative K3 fan
9 oktober 2003, 14:48
ikv ind de soundclips niet zo geweldig, goed opgenomen, maar het karakter van het pedaal komt vrij transistorig over (op mij dan).

marc_o
9 oktober 2003, 14:52
Zo....shit, die klinkt wel goed!
Zeker als je 'm kunt laten customizen met een extra boost net als de Carl martin.....dan wil ik 'm graag.

KYUSS
9 oktober 2003, 15:12
Klinkt aardig, vooral die rythemgeluiden, maar ik denk dat je het geluid met een ProcoRAT ook wel haalt..

sash
9 oktober 2003, 15:29
Godverdomme lordriff LUL. :D Ik krijg gelijk weer GAS :oops:

Damn dat ding lijkt me vet.

Ff wat meer info over inwinnen. :D

LordRiffenstein
9 oktober 2003, 15:35
Godverdomme lordriff LUL. Ik krijg gelijk weer GAS :oops:

Damn dat ding lijkt me vet.

Ff wat meer info over inwinnen.

The pleasure is all mine :razz:

Mailtje is al onderweg wat mij betreft, lijkt me SUPER veelzijdig pedaaltje!

Javaca
9 oktober 2003, 16:12
Ik ben weleens ergens een zelfbouwsite hiervan tegengekomen.
Zal em ff googelen als ik hem vind.

Mitch
9 oktober 2003, 21:39
De laatste tijd heb ik al gauw zoiets van =GaaP= het zoveelste handgemaakte OD-pedaaltje, maar deze is toch redelijk vernieuwend !
zowel vóór als na de gain mogelijkheid te eq'en.....
Klinkt als de eerste OD waar ik mijn SD P90's veilig doorheen zou kunnen knallen 8-)

The_Cure
9 oktober 2003, 21:53
Zo....shit, die klinkt wel goed!
Zeker als je 'm kunt laten customizen met een extra boost net als de Carl martin.....dan wil ik 'm graag.

Je kan hem naar je eigen wensen aanpassen:

All OKKO Effects are built by hand, many custom options are possible.

How about a switchable boost, amp-switching functions (i. e. okko on / reverb off), a dc out for powering up other fx...
you name it.

...or an effect with your name or the name of your band on it? Makes a great gift too.

Just mail me and ask for any modifications you think of.

KYUSS
9 oktober 2003, 22:58
Ey, dat van je naam van je band of huisdier of wát dan ook..das wel gaaf. Staat erbij wat dat kost toevallig?

Ow wacht...een andere naam erop..dwz dat er minder lak op komt. Misschien klinkt het dan heel vintage! :-D :-D :-D

@iro
10 oktober 2003, 01:18
damn hoe goed klinkt dat :o


super zeg ...

spanky_franky
11 oktober 2003, 14:50
klinkt lekker

ben alleen wel benieuwd of het zo goed klinkt op m`n Peavey banditje..

BLOK182
11 oktober 2003, 15:11
Leuk spul, mocht ik ook nog eens dergelijk pedaaltje nodig hebben, dan maar eentje met heel groot BLOK erop ofzo ;-)