PDA

View Full Version : Triple-Dan effect



benhus
8 oktober 2003, 22:24
Nieuwtje van Boss : Triple-Dan effect pedaal

- Voor een ongelooflijk zeurgeluid!!!
- Eindeloze sustain....de onzinnige toon die hij aanslaat gaat eeuwen door
- Niet true bypass....als je hem uit wilt zetten houdt ie zn mond niet
- Dit pedaal heeft een strontkleurtje
- Best of all....hij is goedkoop!!!
- Heeft een unieke switch voor 2 standen : eigenwijs & annoying

Voor verdere info even op de website van Boss kijken.

Robbert
8 oktober 2003, 22:33
ruist wel een beetje.. :roll:

Mitch
8 oktober 2003, 22:54
Hé, ik was al bezig met de satire hoor, in sash' TS9-topic.

Dit soort dingen moeten we voortaan organiseren :D

Fellow-flamers, unite !!!!

Dirk_Hendrik
9 oktober 2003, 09:18
Ok dacht dat de triple-Dan van Danelectro was? Je weet wel, de mooie komen in de vorm van een mooie Caddilac. Deze in de vorm van een (strontbruine dus) Ford fiesta.

LordRiffenstein
9 oktober 2003, 09:28
Triple-dan effect bestaat toch al???

http://www.jimdunlop.com/images/crybaby/GCB-95-CRYBABY.gif

:razz:

Negative K3 fan
9 oktober 2003, 09:49
ha ha ha ha ha ha

benhus
9 oktober 2003, 09:50
:-D :-D :-D

benhus
9 oktober 2003, 10:00
Ze hebben nu ook de digitale Triple-Dan Octavia.

Dit effect is gemodelleerd naar het geluid van Triple-Dan die gilt als hij 's nachts in zn bil wordt geknepen door een van de heren van zijn scoutingclub voor mannen die zoeken naar hun ware seksuele geaardheid.
Tevens heeft dit pedaal ook een reverb-button welke de ruimtelijkheidsgeluid van het bos probeert na te doen.

marc_o
9 oktober 2003, 14:54
:-D :-D :-D :-D :-D

Triple-Dan
9 oktober 2003, 17:46
Muahahaha Benhus heeft humor:

Dit effect is gemodelleerd naar het geluid van Triple-Dan die gilt als hij 's nachts in zn bil wordt geknepen door een van de heren van zijn scoutingclub voor mannen die zoeken naar hun ware seksuele geaardheid.


Hoe weet je mijn sexuele geaardheid? Dus jij was diegene op die scoutingclub......... YEAH.. niks lekkerders dan een dikke mannepik........... en zoals altijd........... als je eens een lul hebt gehad wil je niks anders meer :razz:

benhus
9 oktober 2003, 18:10
Muahahaha Benhus heeft humor:

Dit effect is gemodelleerd naar het geluid van Triple-Dan die gilt als hij 's nachts in zn bil wordt geknepen door een van de heren van zijn scoutingclub voor mannen die zoeken naar hun ware seksuele geaardheid.


Hoe weet je mijn sexuele geaardheid? Dus jij was diegene op die scoutingclub......... YEAH.. niks lekkerders dan een dikke mannepik........... en zoals altijd........... als je eens een lul hebt gehad wil je niks anders meer :razz:

Vieze ranzige gast!!

Hoe ik jouw seksuele geaardheid weet? LEES EENS GOED MAN.....je zit op een club van mannen die OP ZOEK ZIJN naar hun ware geaardheid!
Ik weet het dus niet......maar ik kan er wel naar raden!!!

Triple-Dan
9 oktober 2003, 20:37
Muahahaha Benhus heeft humor:

Dit effect is gemodelleerd naar het geluid van Triple-Dan die gilt als hij 's nachts in zn bil wordt geknepen door een van de heren van zijn scoutingclub voor mannen die zoeken naar hun ware seksuele geaardheid.


Hoe weet je mijn sexuele geaardheid? Dus jij was diegene op die scoutingclub......... YEAH.. niks lekkerders dan een dikke mannepik........... en zoals altijd........... als je eens een lul hebt gehad wil je niks anders meer :razz:

Vieze ranzige gast!!

Hoe ik jouw seksuele geaardheid weet? LEES EENS GOED MAN.....je zit op een club van mannen die OP ZOEK ZIJN naar hun ware geaardheid!
Ik weet het dus niet......maar ik kan er wel naar raden!!!

jammer dat je er niet gewoon voor uitkomt hahahahah gemiste kans hahahahaha :lol:

benhus
9 oktober 2003, 21:03
Muahahaha Benhus heeft humor:

Dit effect is gemodelleerd naar het geluid van Triple-Dan die gilt als hij 's nachts in zn bil wordt geknepen door een van de heren van zijn scoutingclub voor mannen die zoeken naar hun ware seksuele geaardheid.


Hoe weet je mijn sexuele geaardheid? Dus jij was diegene op die scoutingclub......... YEAH.. niks lekkerders dan een dikke mannepik........... en zoals altijd........... als je eens een lul hebt gehad wil je niks anders meer :razz:

Vieze ranzige gast!!

Hoe ik jouw seksuele geaardheid weet? LEES EENS GOED MAN.....je zit op een club van mannen die OP ZOEK ZIJN naar hun ware geaardheid!
Ik weet het dus niet......maar ik kan er wel naar raden!!!

jammer dat je er niet gewoon voor uitkomt hahahahah gemiste kans hahahahaha :lol:


Begrijpend lezen was niet bepaald je sterkste punt he op de basisschool?!
Het geeft niet hier bieden wij je wel hulp. Laten we de tekst samen even analyseren :

"Hoe ik jouw seksuele geaardheid weet?.......Ik weet het dus niet""

Het bovenstaande stukje is een citaat. Je ziet vast wel dat dit uit 2 delen bestaat.
Het eerste gedeelte is een vraag. Het tweede gedeelte is antwoord. De puntjes daartussen; dat is de tekst die naar het antwoord toewerkt.
De volgende tekstopbouw is van toepassing op de tekst waar je moeite mee hebt....

1. Inleiding : Met daarin een vraagstelling
2. De kern : Het waargenomen gedrag wordt omschreven
3. De conclusie/het antwoord : Aan de hand van het waargenomen gedrag komt men tot een conclusie.


Mocht je het nu nog niet begrijpen, dan kan ik je het volgende aanraden :

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=KfP-64ApJgf-zL-shonA3GD7K9-LjOl2SDY=?BOL_OWNER_ID=666755640&Section=BOOK&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

Een vriendin van me zit in het onderwijs en raadde me dit boeke voor je aan.
Uiteraard zul je wel moeite hebben om dit boekje te begrijpen....maar houd vol.....houd heel erg lang vol......en uiteindelijk kom je er wel eens.

Javaca
9 oktober 2003, 21:25
Waar kan ik het pedaal bestellen?
Of krijg je het gratis bij een pakje Gaysafe condooms?

Fuhgawz
9 oktober 2003, 22:59
Waar kan ik het pedaal bestellen? Of krijg je het gratis bij een pakje Gaysafe condooms?
Nee gekkie, doe toch niet zo mal!! Die kun je gewoon in muziekwinkels kopen. Ik heb er een gekocht, en vervolgens mijn maten ook, en we zijn er reuze blij mee! Kom bij de club...
http://members.home.nl/fuhgawz/fitin.jpg

Javaca
10 oktober 2003, 14:18
Het TD pedaal is dus een must voor elke VILLAGE PEOPLE TRIBUTE BAND.
http://images.art.com/images/products/large/10038000/10038723.jpg
Dat kleine leernichtje vooraan lijkt ook wel op TD. :razz:

benhus
10 oktober 2003, 15:03
punten voor Javaca :-D

Ohzoso
10 oktober 2003, 15:37
Ahum.... hoe zong Freddy dat ook al weer? The show must go on oid???? :-D :-D :-D
Nou dat bruine geluid nog en dan zijn we d`r .

benhus
10 oktober 2003, 19:42
Hij speelt ook in de TRIPLE-DANdy warmhol band

Javaca
10 oktober 2003, 20:41
Ahum.... hoe zong Freddy dat ook al weer? The show must go on oid???? :-D :-D :-D
Nou dat bruine geluid nog en dan zijn we d`r .
Is een holneukende TD niet genoeg?

benhus
11 oktober 2003, 18:31
Ok, Triple Dan is nu genoeg gebashed of niet? Hij heeft herhaaldelijk spam geplaatst en onze waarschuwingen genegeerd....maar nu is hij wel genoeg in de zeik gezet toch?

Weer op normale voet verder gaan met Tripe Dan mits hij niet meer spamt?

Mithrandir
11 oktober 2003, 18:42
Gadverdamme, jullie zijn best zielig weet je dat.

'Onze waarschuwingen genegeerd.....'
'Weer op normale voet met TD verder gaan mits.....'


Yuck, je mag best iemand wijzen op zijn/haar spam gedrag, maar dit 'ons kent ons', autoritair gedrag moet ik werkelijk van kotsen.

FNaRK
11 oktober 2003, 19:51
och....
actie --> reactie
Mith heeft een punt hier...aan de andere kant gaat TD ook wel erg lang door met reageren (domdomdom :D )

benhus
11 oktober 2003, 19:54
Ah kom op joh!

Ik denk we geven het verhaal een positieve draai.....
Iedereen stoorde zich aan TD's gedrag en een hoop hebben ff hun drol op hem gedraaid. Das nou gebeurd.....dus stel ik voor om weer normaal te doen....

Autoritair gedrag.....WTF heb je het over....dit is een vredesaanbod.
En ons kent ons....nou en dat is toch ook zo....er is nou eenmaal een groepje van bepaalde forum figuren....

Maar goed, mijn meaning : peace poeple!

Negative K3 fan
12 oktober 2003, 14:03
ik erger me niet aaan triple dan, en mith heeft wel gelijk hahaaaaaaa

benhus
12 oktober 2003, 15:29
Peace :-D

Javaca
12 oktober 2003, 17:08
http://www.gifartist.com/artists/dixon/hapcex.gif