PDA

View Full Version : GITAARSCHOOL VAN DE MEEBERG, DORDRECHT



gitaarschool
8 oktober 2003, 21:23
Gitaarles bij "Gitaarschool van de Meeberg".
Les in alle stijlen, op alle soorten gitaren voor alle leeftijden!!
Voor informatie: www.gitaarschool.tk
tel : 06 24 55 61 77
e-mail: e.meeberg@chello.nl

Barret Wallace
11 oktober 2003, 00:40
hmm een site met pop ups komt niet echt prof over als je een gitaarschool wilt promoten :-?

gitaarschool
11 oktober 2003, 15:35
Het is misschien wel lastig maar het gaat uiteindelijk om de inhoud, het is maar ter illustratie!

delphiro
12 oktober 2003, 21:59
niet mijn pakkie aan denk ik (ben een 'pure' klassieker) maar het ziet er zeker leuk uit. Originele muzikale achtergrond in ieder geval :)

Word je overigens niet helemaal gek van die Nederlandse Maxima Tango gekte. Ik bedoel een beetje extra aandacht voor Piazzolla kan geen kwaad maar de gemiddelde luisteraar denkt dat 'Adios Nonino' Piazzolla is terwijl de zijn meeste werken toch echt wel even heftiger zijn. Als je dat opzet haakt 99% meteen af. Ze hebben blijkbaar alleen behoefte aan een Rieu achtige aanpak van de muziek, wel de eetbare thema's, niet de moeilijke voorafjes en desserts. Zonde.

Ik ben zelf trouwens bezig met Adios Nonino gespeeld door Cacho Tirao. Veel beter dan de bewerking van Carlevaro! Maar ik dwaal af.. heel veel succes met je site en muziekschool!

(ps Barret, schakel dan toch ook over op Opera en zet 'refuse pop up windows' aan, weg met die suffe IE :-D )

Barret Wallace
13 oktober 2003, 12:07
NEEN IE rules en WINDOWS OOK :o


WEG MET LINUX !!!!!!!! :razz: