PDA

View Full Version : Gezocht: een zeer speciale Keeley Compressor.........



Triple-Dan
8 oktober 2003, 18:12
Muahahahhahahahahahahahaahahahahahahaha


Ik ben er al zooooooooooooo lang naar op zoek.................... ik wil er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel geld aan uitgeven.....................

sash
8 oktober 2003, 18:25
En nu euh... ben je grappig? :roll:

benhus
8 oktober 2003, 18:43
Moderator, to arms please. :(

Triple-Dan
8 oktober 2003, 19:07
Muahahahah :-D

Triple-Dan
8 oktober 2003, 19:40
Zozo er zijn zelfs mensen die in het gastenboek van 777 aan het kliederen zijn............ ook nog onder andere namen........... dat is toch wel zéér gaaf dat je dat dan onder een andere naam doet en niet onder je eigen................... lozersssssss

benhus
8 oktober 2003, 20:38
Muahahahhahahahahahahahaahahahahahahaha


Ik ben er al zooooooooooooo lang naar op zoek.................... ik wil er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel geld aan uitgeven.....................

Ik neem aan dat je het hebt over gezond verstand?

Robbert
8 oktober 2003, 20:40
trol

PeArLjAm
8 oktober 2003, 20:53
Steek die compressor lekker in je aars en rot op...


slotje

jaywalker
8 oktober 2003, 21:21
Koop een cs-3 :-D :-D :-D

sash
8 oktober 2003, 22:15
hey triple-dan TERINGHOND

Ik zei toch dat ik niet zat te bitchen in het gastenboek van je band en wat doe jij, jij pleurt er een zooi berichten neer in mijn gastenboek.

LAMLUL

?echo
8 oktober 2003, 22:27
Muahahahhahahahahahahahaahahahahahahaha


Ik ben er al zooooooooooooo lang naar op zoek.................... ik wil er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel geld aan uitgeven.....................

sterf grafhond, ga toch es dood

jpb
8 oktober 2003, 23:36
Muahahahhahahahahahahahaahahahahahahaha


Ik ben er al zooooooooooooo lang naar op zoek.................... ik wil er heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel geld aan uitgeven.....................

http://my.execpc.com/~annetom/wrldslarge.jpg

alhambra
9 oktober 2003, 08:57
Ik kan me voorstellen dat je een beetje pissed bent triple maar er is wel een verschil tussen jouw en sash. Jij zet jouw ad op 2 plaatsen waarvan er 1 helemaal fout is en de ander ook niet echt welkom. En sash is een (door sommige) gewaardeerd forumlid en tja dan kan je wat meer.
Overigens heb ik het idee dat sash gewoon de eerste keus aan 1 van de forumleden wilde laten en dat is anders dan een zwaarovergeprijde gitaar overal aan de man willen brengen.

sash
9 oktober 2003, 09:12
Ik vind vooral dat (door sommigen) erg goed :D

LordRiffenstein
9 oktober 2003, 09:27
En sash is een gewaardeerd forumlid

:o

marc_o
9 oktober 2003, 14:58
3-Dan is een prima kandidaat voor het " leef je uit op andere forumleden-topic"

Javaca
9 oktober 2003, 21:21
Meer voor het kan ik ff kotsen forum.
Afschieten de TD !!!!
Is het niet mogenlijk hem te royeren?