PDA

View Full Version : NIEUWE SNATERS MP3!!



remco18
8 oktober 2003, 15:56
http://www.vangruijthuijsen.com/mp3/The%20Iron%20Boy.mp3
of
http://www.vangruijthuijsen.com/mp3/
en dan op "the ironboy.mp3" klikken

veel luisterplezier! en zeggen jullie nog ff wat julie er van vinden?
tnx!

snaters,

remco.

Maiden Michiel
8 oktober 2003, 18:39
Kutmuziek, maar goed geluid zeg!!

RaNk
8 oktober 2003, 18:42
I second that ;)

Ik houd er ook niet zo van, maar inderdaad goeie opnamen. Alleen mogen die gitaren wel een stuk HARDER! :)

remco18
8 oktober 2003, 19:58
kutmuziek? daar heb ik niet zoveel aan maiden michiel... maar goed..
nu weet ik nog niet of je het slecht of goed vind? in het genre natuurlijk!

MarshallSG
8 oktober 2003, 20:09
Ik vind het wel een leuk liedje. Gitaren en de bas zouden idd wat harder kunnen. De drums iig wat zachter die hebben erg de overhand.

Maiden Michiel
9 oktober 2003, 09:13
kutmuziek? daar heb ik niet zoveel aan maiden michiel... maar goed..
nu weet ik nog niet of je het slecht of goed vind? in het genre natuurlijk!
Tja, ik ben niet zo thuis in dit genre denk ik? Muzikaal klonk het wel ok, maar ik vind dit echt rukmuziek, no offence...

crypticon
9 oktober 2003, 09:31
ik vind t echt wel een leuk liedje

ik vind wel dat de zang wat minder 'tom delonge' zeurderig opgenomen moet worden

De gitaren kunnen idd wel wat harder maar echt heel erg storend vind ik het ook weer niet. De kwaliteit van de opname vind ik ook erg goed. De rest (muzikaal) klinkt ook erg okay er zitte lekker veel overgangen enzo in wat het allemaal wat interessanter maakt.

Martien
9 oktober 2003, 23:23
ik vind hem echt bijzonder goed :cool: echt, mijn complimenten,

remco18
10 oktober 2003, 16:18
bedankt martien!
bedankt!
:)
blijf dan uitchecken: binnekort de website:
www.stuckinaday.com/snaters

Timmer
10 oktober 2003, 17:13
Hmmm het heeft voor mij een net iets te hoog "yeah yeah yeah" gehalte. Zang is, ehhmm, juist... Zeurdering inderdaad. Wel zuiver gezongen trouwens.

Voor de rest wel een leuk nummer, maar mij iets te poppy. Iets minder K3 achtige teksten volgende keer graag :razz:

Oftewel: doe ALSJEBLIEFT iets aan die zang+teksten en je hebt gewoon een goed nummer hiermee. Qua melodieen etc zitten er namelijk wel leuke stukkies in.

Guido
15 oktober 2003, 15:12
Best goed nummer ja...
erg goed opgenomen, ligt ook goed in t gehoor enzo.. maar inderdaad de zang is erg matig en kinderachtig. Doe r wat aan zou ik zeggen..

JorisBos
15 oktober 2003, 20:31
Ik zou de eerste tekst in het begin van het nummer WEGLATEN. Dus de intro instrumentaal laten. Voor de rest .. Offspring ;)

Kitaarhiero
16 oktober 2003, 12:32
Ik vindet wel cool... Heeft ook wat van Jimmy Eat World... Zang is wel wat zeurderig, maar ach.

Anavrin
16 oktober 2003, 13:36
gitaren en bas moeten wat bassiger, dat klinkt het volgens mij al een stuk beter.

slayurrr
17 oktober 2003, 00:01
Klinkt wel geinig man!

remco18
17 oktober 2003, 10:42
bedankt voor de reacties! het nummer staat nu ook op http://www.garageband.com/song?|pe1|S8LTM0LdsaSnY1O3ZWw
staan wat reviews van amerikaanse, engelse en spaanse gasten!
sowieso een superduper goeie site om je muziek te laten reviewen!
WWW.GARAGEBAND.COM

Mitch
20 oktober 2003, 23:11
Volgens mij heb je al eens eerder iets van de Snaters gepost ?
Kan me iets herinneren van een bandje dat experimenteerde met muziek die een beetje tussen Kunst en Kitsch zat, zal ik maar zeggen, klopt dat ?

Dit liedje is gewoon flauw. Niet pakkend, gaat weinig energie van uit en de zanger heeft geen mooi timbre. Dus afgezien van de zeurderige stijl heeft -ie ook niet echt een mooie klank van zichzelf en da's niet iets wat je nog ontwikkelt. Liedjes schrijven wel natuurlijk :)

Neals
8 januari 2004, 14:11
Bij de intro dacht ik dat het de nieuwe hit van de backstreet boys was :D

En iets meer power had ook wel gemogen, verder klinkt het niet onaardig.

Stitch
8 januari 2004, 15:13
Zoiets als dit kom je wel op MTV tegen vind ik....paar van die jonge meisjes ervoor....

Opnamekwaliteit; super! Ubergeil orgeltje :razz:

Zoiets als dit heeft denk ik wel commerciele potentie, persoonlijk moet ik het niet te vaak horen. De zanger klinkt echter een beetje geforceerd op de een of andere manier. Waarschijnlijk omdat engels niet zn moerstaal is ofwel?

in ieder geval kan je hier een heel eind mee komen. Door naar de volgende ronde ;)

Stijn Hoes
18 januari 2004, 20:14
Cool natuurlijk, je kan lekker mee bléren.. rock on