PDA

View Full Version : Sunday Violence in de finale van NHD popprijs in alkmaar!!



sunday violence
8 oktober 2003, 15:38
Joehoee we hebben de maandprijs gewonnen van de popprijs, en nu staan we met nog 2 bands in de finale in atlantis, alkmaar. Alle noord hollandse bands konden hieraan meedoen en wij zitten bij de laatste 3. We voelen ons dus zeer vereerd 8-)

De finale is op zondagmiddag/avond 19 oktober. Als je zin hebt, kom ons dan ff supporten!


cheers

thijsov
8 oktober 2003, 16:04
gefeliciteerd!

jammer dta ik neit kan komen, vinden we ouders nooit goed, (als ze al zouden rijden)

andy
8 oktober 2003, 17:03
He Sunday Violence, ff winnen die prijs he. :wink:
SUCCES.

Harry
8 oktober 2003, 17:25
ja, zorg dat we trots op je kunnen zijn. Succes!

schaap
8 oktober 2003, 18:13
we willen natuurlijk wel foto's en dergelijke, dus neem wel een camerakippetje mee :razz:

Polytheme Pam
8 oktober 2003, 18:58
pakkuh die prijs!! 8-)

kunnen we eindelijk zeggen dat we niet met alleen maar losers op dit forum zitten

BLOK182
8 oktober 2003, 19:32
Succes ermee dude, cool man 8-)

slayurrr
8 oktober 2003, 21:07
Alkmaar.... vlak bij mij in de buurt, misschien kom ik wel even kijken.

succes iniedergeval.

Timmer
9 oktober 2003, 22:43
ik ben er

succes!

Tom Morello
10 oktober 2003, 20:38
Gefeliciteerd jongens! Ik heb nog op TVNH kunnen zien hoe jullie eruit gepikt werden door die man met lange haren (weet zn naam niet) en ik hoop ook dat jullie stukken beter doen dan 'The Hopes', want die waren nou niet echt 'je van het'.

sunday violence
20 oktober 2003, 00:52
fuck!!

we hebben niet gewonnen, sterker nog we zijn 3de geworden.

en het publiek stond bij die andere bands een beetje om zich heen te kijken en bij ons gingen ze uit hun dak! en dan worden we 3de!! what the fuck ik ben pisnijdig we hebben een tascam 4 sporen recorder gewonnen die heb ik zojuist door de plee gespoeld!!
:x :evil: :x :evil: :evil: :x :evil:
1ste prijs was 2 dagen studiotijd en een optreden op noorderslag....

naja ik kan verder wel goed tegen me verlies

andy
20 oktober 2003, 09:44
Jammer joh, maar zo gaat het met die kutprijzen. Heb ooit precies hetzelfde meegemaakt. Pannen van het dak, zaal op de kop, maar het trendy bandje zou en moest winnen, terwijl iedereen daar apatisch naar stond te kijken. :wink:

Maar een optreden op Noorderslag was idd niet te versmaden. Was ik zeker komen kijken.

gershwin5150
23 oktober 2003, 01:02
Nou toch nog 3e geworden. Vinnik niet mis hoor.
Ik had met mn band trouwens ook nog een demootje ingestuurd. Helaas niks geworden..... (Maar dat was met die demo ook wel een beetje begrijpelijk :D )

sickpunk
12 februari 2004, 19:38
volgens mij hadden jullie verloren omdat jullie covers speelde... en dat mocht niet... ow en voortaan als je afspreekt om mensen op te halen moet je niet in ene snel weg gaan.....ja toen waren wij pissed of;)

Electrical Storm
12 februari 2004, 19:47
Jij zit toch bij Simon de Jong (basgitaar) in de band?

Heb ik nog bij in de klas gezeten

sunday violence
15 februari 2004, 16:25
volgens mij hadden jullie verloren omdat jullie covers speelde... en dat mocht niet... ow en voortaan als je afspreekt om mensen op te halen moet je niet in ene snel weg gaan.....ja toen waren wij pissed of;)


wat nou pissed off :evil: :evil: :evil:

ik kom godverdomme omdat ik zo aardig ben helemaal naar alkmaar om jullie, die ik amper ken, op zondag notabene, met een hoofd als een stuiterbal, op te halen. ik zie een of andere vreselijk slechte flutband spelen met een zanger die bij al zn nummers vantevoren al zei dat het nergens op slaat, inderdaad het sloeg ook nergens op. vervolgens kan ik jullie nergens vinden. ik ga zitten vreten in de mc donalds, zeiknat geregend was ik ook nog daarna heb ik meer dan uur zitten wachten, niemand belde toen ben ik weer naar huis gereden.
en nu ben jij boos op mij???! fuck you, als er iemand reden had om kwaad te zijn was ik het wel...

en inderdaad we waren gediskwalificeerd omdat we twee covers deden...