PDA

View Full Version : Friedman, Marty_ultimatum eindrapport 9 okt.



Barret Wallace
8 oktober 2003, 10:09
Zo jongens dit is men laatste recording op deze comp

Dit keer een cover van meneer friedman, the guy who bangs the notes like he means it

Marty Friedman - Dragon mistress


http://members.lycos.nl/shakeel2001/dragon_mistress.mp3

hey de mzzl
http://members.lycos.nl/shakeel2001/

Guitarfreak
11 oktober 2003, 17:42
doet het niet die klote lycos ook :(

Bosch
11 oktober 2003, 18:30
Idd. Werkt niet :-( .

Guitarfreak
11 oktober 2003, 19:23
Bosch,

Ik zie onder je reactie iets staan over huigens. Vandaag hoorde ik dat er wat beroemde gitaristen komen! Kom jij ook dan?

Bosch
11 oktober 2003, 19:27
Bosch,

Ik zie onder je reactie iets staan over huigens. Vandaag hoorde ik dat er wat beroemde gitaristen komen! Kom jij ook dan?

Adje van de Berg zal hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn, evenals Maiden Michiel en ik ook inderdaad. Wij gaan allebei een poging wagen om in de halve finale te komen. In de finale zit Frank Gambale in de jury ... 8-)

Negative K3 fan
11 oktober 2003, 19:44
wow, hengelo is heir vl;akbij, ik kom nog wel langs!

Bosch
11 oktober 2003, 20:07
Ah tof! Kan je zien (beter gezegd: horen) dat mijn live-sound echt wel oké is 8) .

Van de indeling snap ik trouwens niets. Ik woon in Utrecht en de voorronde in De Meern zou voor mij super dichtbij zijn, maar nu moet ik dus helemaal naar Hengelo. Maar goed, toen ik hoorde van Van de Berg en dat ze daar een mooi podium hebben ........ dacht ik oké voor deze keer dan maar :D

Nou, Barret ... fix die link will ya! 8-)

Guitarfreak
11 oktober 2003, 21:33
Ik doe ook mee:) Alleen voor de lol niet voor het winnen... Daarvoor heb ik te weinig ervaring :roll:

Bosch
12 oktober 2003, 09:24
Ook in Hengelo?

Negative K3 fan
12 oktober 2003, 14:08
Ah tof! Kan je zien (beter gezegd: horen) dat mijn live-sound echt wel oké is 8) .

Geloof ik graag, je toon op de opnames (vooral de laatste tijd met de rocktrons) is al zo ongeloofelijk geil!!!11 Dat kan alleen nog maar gaan tegenvallen :)

Maiden Michiel
12 oktober 2003, 15:37
Bosch,

Ik zie onder je reactie iets staan over huigens. Vandaag hoorde ik dat er wat beroemde gitaristen komen! Kom jij ook dan?

Adje van de Berg zal hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn, evenals Maiden Michiel en ik ook inderdaad. Wij gaan allebei een poging wagen om in de halve finale te komen. In de finale zit Frank Gambale in de jury ... 8-)

Aye!!

Predator
13 oktober 2003, 13:55
Hey man, ik krijg em niet gedownload. Als je em me door MSN kunt sturen dan GRAAG! Dan krijg je comments!

Guitarfreak
13 oktober 2003, 15:03
Ook in Hengelo?
jah ook in Hengelo!

Bosch
13 oktober 2003, 16:10
8-)

Ik ben erg benieuwd!

Een grote forum-kliek straks daar.

....... Barret fix je topic eens! :wink:

Maiden Michiel
13 oktober 2003, 16:29
Fucking hell ja! Ene gitaarnet bende volgende week zondag!

Bosch
14 oktober 2003, 10:30
Fa wakka Shakeel,

Mi stil no kang download a pokoe f'Marty.

I go tide nittie na Sena Feeback Rotterdam?? Mi prakser Boudewijn go play guitarra.

~Wouter~

Predator
14 oktober 2003, 11:21
Tranga foroe.

Bosch
14 oktober 2003, 13:19
Tranga Fissa!!!

Alla sma go tik sweet sanni. :P

Alla sma go dansi en barki at the moon :D .

A boeng,

~Bosch~

Bosch
14 oktober 2003, 14:27
Kleine correctie: Boudewijn speelt zondag ook in Hengelo!

Komt allen!


....... aj nog meer concurrentie :evil: :D

Maiden Michiel
14 oktober 2003, 15:30
Grapje zeker?

Bosch
14 oktober 2003, 15:54
Nee. Hij was ingedeeld bij Feedback en die hebben vanavond al een voorronde. Maar zijn comp. crashde: weg backing. Dus, Sena gebeld en nu kon ie in Hengelo terecht. Tijd zat om opnieuw te beginnen.

Het is natuurlijk kei gezellig maar hoe meer shredders daar, hoe "moordender" de concurrentie :-? Ik vraag me af hoeveel er van de 13-15 doorgaan. Weet jij dat?

Negative K3 fan
14 oktober 2003, 17:53
HAHAAAA, bosch, afgaande op dee mp3s van boudewijn denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken HAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAA

maarja, als jij denkt van wel ;) ik kom iig nog steeds kijken.

FNaRK
14 oktober 2003, 23:57
als jullie nou sociaal waren geweest hadden jullie allemaal je voorronde in Rotterdam gedaan.....Hengelo is me net iets te ver :-(

Succes in ieder geval...may the best win

(komt er nog een halve / kwartfinale in R'dam ??)

Maiden Michiel
15 oktober 2003, 09:10
We zien wel, ik doe mijn eigen ding en dan komt het goed!

Barret Wallace
15 oktober 2003, 11:15
Jullie hebben geluk dat ik niet meedoe. Ben telaat om me in te schrijven, maar 1 ding is zeker ik zou al jullie asses gekickt hebben. Ongetwijfeld zou ik met de overwinning naar huis gaan.

Maiden Michiel
15 oktober 2003, 11:39
You wish!

Negative K3 fan
15 oktober 2003, 14:45
Jullie hebben geluk dat ik niet meedoe. Ben telaat om me in te schrijven, maar 1 ding is zeker ik zou al jullie asses gekickt hebben. Ongetwijfeld zou ik met de overwinning naar huis gaan.

kom je nog wa kiekn?

Bosch
15 oktober 2003, 15:31
Joa Barred, … gaeh ju oak noch evun kiekun hoe ut is int oost’n?
Pek dan gewoan du trakhur van pah en schear dy kand oap!
Tis by de boerderie vaon Linke Loetje, das voorby de derdu grote eikuboam.

Barret Wallace
15 oktober 2003, 17:27
Hey het is midden in men tentamenweek en dan ga je niet zomaar ''ff'' naar hengelo

Maar wees niet getreurd ik en Bosch zullen op een andere locatie een performance van antons enlightment of frogs geven

Barret Wallace
15 oktober 2003, 17:57
Hey Bosch je hebt echt snel surinaams geleerd
GENIFUCKINGAAL :D (Y)

Ai mosjee joe later dang ie go pree a sena song gie mie ;) :D

coal
18 oktober 2003, 12:07
Hey Bosch in welke band zit je eigenlijk? Treden jullie ook op, platencontract e.d.?

Maiden Michiel
18 oktober 2003, 12:18
Hey Bosch in welke band zit je eigenlijk? Treden jullie ook op, platencontract e.d.?

Ja, url!