PDA

View Full Version : Haunted fans, heersend nieuws.(geen amptopic)



shredneck
8 oktober 2003, 07:19
The Haunted announces new singer!

The much anticipated return of Peter Dolving, to handle the vocal duty for The Haunted, is now a reality! The Swedish Grammy award-winning band parted ways with their singer Marco Aro, due to Marco's desire of dedicating his time entirely for his growing family. Following Aro's split, the band soon became aware of the fact that Peter Dolving (singer on the first, self-titled The Haunted album) had for some time nursed the idea of wanting to rejoin The Haunted, if only given the opportunity. Mutual interest developed quickly over the idea, and, consequently, The Haunted are now very proud to present Peter as the "new" member of the band.

Corvin.

gerrekat
8 oktober 2003, 08:22
best geinig the hauted maar komt niet in de buurt an de oude thrash helden!

testament, Anthrax, Sodom, destruction, Assasin, incvocator, Vio-Lence, forbidden enzo...

Maar goed het is al fijn dat er nog een band is die thrasht HAHAHAH!

Raffel
8 oktober 2003, 08:58
En dat post je bij Moderne Versterkers omdat :???: :???:

Maar wel vet :-D

Phyrexian
8 oktober 2003, 10:03
Nice... Kvind het wel een vette band, The Haunted.

wessel
8 oktober 2003, 11:50
alweer een nieuwe zanger??? ik hou daar niet zo van jaarlijkse bandwisselingen....Maar ik heb ze in vera zien spelen en er werd retestrak gebeukt....technisch goed verzorgd, maar ietwat statisch op het podium, kan zich bij lange na niet meten met :evil: SLAYER :evil:

Phyrexian
8 oktober 2003, 12:00
kan zich bij lange na niet meten met :evil: SLAYER :evil:

true, maar die mannen hebben 20 jaar ervaring.
ik heb slayer de laatste jaren een viertal keer aan het werk gezien, en het wordt wel saai uiteindelijk. iedere keer voor 90% dezelfde set.
hoewel ik las dat ze onlangs het hele Reign in Blood album speelden...

gerrekat
8 oktober 2003, 12:06
Ja op wacken speelden ze geheel reign in blood.....

was een matig optreden IMO, strak en goed geluid maar wat ongeinspireerd!

Slayer is iig super.....jammer dat PanterA niet meer is had ik graag een keer live gezien!

wessel
8 oktober 2003, 12:11
ik zou pantera in den bosch zien maar die pussies hadden afgezegd, gelukkig dat slayer wel op kwam dagen.....ik ben wel benieuwd naar new found power, dat nieuwe project van vinnie paul en dimebag, hoop dat het beter is dan superjoint ritual van phil anselmo, die drugsverlaafde ex-zanger....

Phyrexian
8 oktober 2003, 12:12
jammer dat PanterA niet meer is had ik graag een keer live gezien!
Ik ging die normaal gezien kijken een paar jaar geleden op die Tattoo the Planet tour. Jammer genoeg gebeurde toen dat Twin Towers drama en werd de hele line-up van die tour veranderd. :( grrrr no pantera.

Phyrexian
8 oktober 2003, 12:13
Superjoint Ritual vind ik wel goed en heavy eerlijk gezegd.

wessel
8 oktober 2003, 12:23
ik heb alleen het eerst album 'use once and destroy', die nieuwe heb ik nog niet gehoord. Maar op dat eerste album vind ik de gitaar en drumpartijen vrij saai en weinig kracht in de zang in vergelijking met pantera....

gerrekat
8 oktober 2003, 12:23
hmmm...vind het niet zo bijzonder, vond DOWN beter!

en PANTERA helemaal...juit het gitaarwerk van Dime maakte het zo bijzonder...en Vinnie kon ook een behoorlijk potje drummer..

Hun nieuwe band heb ik ecter weinig vertrouwens in, jammer!

Ik hou verder meer van old school stuff trouwens, maar panterA vond ik altijd heel vet!

Phyrexian
8 oktober 2003, 12:34
Yeah, Down is en blijft goddelijk. Samen met Crowbar, Life of Agony, Section 8 (USA) en nog wat bands één van mijn all-time favourite bands.

gerrekat
8 oktober 2003, 12:37
Crowbar is ook wel tof maar LOA vninik niet zo.....

Black label Society vindf ik ook vet heb ale CD's plus DVD daarvan..

Phyrexian
8 oktober 2003, 13:13
Yeah, elk zijn favorieten :)

BLS rules as well. Kheb er ook alle cd's van, die DVD schijnt héél erg de moeite te zijn?

Soulflyhigh
8 oktober 2003, 16:00
Voor de Pantera fans ben ik benieuwd wat New Found Power (Dime & Vinnie & misschien REx) brengt. Anyway ik had het nieuws van The Haunted al gehoord en ik vind het erg cool. Ik vond 1 kill wonder ook wel vet maar die oude vond ik beter. Ok Slayer is beter maar die hebben idd veel meer ervaring

gerrekat
8 oktober 2003, 16:10
rex doet niet mee......

yhcmarc
8 oktober 2003, 16:41
Aah vet, ik vond Peter Dolving wel cooler dan Marco , Marco zijn zang was best saai. Nu vind ik de Haunted echt een supergave band omdat ze echt ongelovelijke goede riffs hebben, het enige punt is dat alles TE clean is, het trasht en beukt allemaal net niet ... maar verder, hele vette band.

Marc