PDA

View Full Version : Chinese Democracy... Iemand?



Kitaarhiero
7 oktober 2003, 21:14
Is er hier iemand die overweegt om het lang verwachte Guns & Roses album aan te schaffen?
Áls het ooit nog uitkomt natuurlijk ;)

hoofd
7 oktober 2003, 21:24
Nee. Guns n' Roses is dood.

green_day
7 oktober 2003, 21:59
Zo heet toch ook het nieuwe Offspring album?

Kitaarhiero
8 oktober 2003, 10:43
nee, dat is uiteindelijk toch anders gaan heten.
Het was een geintje van de Offspring om Axl Rose te pesten.. en natuurlijk om die man een beetje achter de vodden te zitten voor dat lang verwachte album als ik het goed begrepen heb.

The Mule
8 oktober 2003, 20:59
Nee, voor mij is Slash altijd 10x meer G'nR dan Axl geweest. Ik verwacht er ook niet veel van... :evil:

Fuhgawz
9 oktober 2003, 23:08
Ik heb gehoord dat dat album bijna vol gaat staan met oude Guns N Roses nummers die opnieuw opgenomen worden. Klopt dit?
Maakt eigenlijk toch niks uit, want ik heb Guns N Roses altijd al bagger gevonden. Wat verwachten jullie trouwens van the Velvet Revolver?

slayurrr
10 oktober 2003, 01:10
Ik heb gehoord dat dat album bijna vol gaat staan met oude Guns N Roses nummers die opnieuw opgenomen worden. Klopt dit?
Maakt eigenlijk toch niks uit, want ik heb Guns N Roses altijd al bagger gevonden. Wat verwachten jullie trouwens van the Velvet Revolver?

Het zou een beetje dom zijn als ze het vol zouden kladden met oude nummers, maarja het is te proberen om toch weer wat geld in het laadje te halen.

schwantz
10 oktober 2003, 13:54
Maakt eigenlijk toch niks uit, want ik heb Guns N Roses altijd al bagger gevonden. Wat verwachten jullie trouwens van the Velvet Revolver?

ben je ziek? :evil:
ik ben van mening dat mensen als jij niet eens een mening mogen hebben.
Bagger? man maak jij betere muziek? verkoop jij meer albums? staan ze voor jou in de rij? sucker!

Ik heb hoge verwachtingen van Velvet Revolver, slash blijft immer groeien, zonder zijn rock/blues roots te verliezen, en dat dan met duff en matt erbij, moet wel VET zijn. Les Pauls en marshall rule!!!!! 8-)

Fuhgawz
10 oktober 2003, 16:58
Maakt eigenlijk toch niks uit, want ik heb Guns N Roses altijd al bagger gevonden. Wat verwachten jullie trouwens van the Velvet Revolver?

ben je ziek? :evil:
ik ben van mening dat mensen als jij niet eens een mening mogen hebben.
Bagger? man maak jij betere muziek? verkoop jij meer albums? staan ze voor jou in de rij? sucker!

Als alle mensen die Guns N Roses niet leuk vinden ziek zijn ben ik een terminale patient.
Iedereen heeft een mening, en die komt lang niet in altijd overeen met die van jou. Leer er maar mee leven.
"Betere muziek" is subjectief, en nee, ik verkoop niet zo veel albums als Guns N Roses (helemaal geen zelfs, omdat ik er geen heb opgenomen), maar de Backstreet Boys hebben er vast wel meer verkocht, en hiervoor staan ook meer mensen "in de rij". Deze zouden volgens jouw redenering dus beter moeten zijn dan Guns N Roses... :-?
Je ziet zelf wel dat dit onzin is, en zou best wat toleranter mogen zijn.

Neals
10 oktober 2003, 17:43
Jongentjes, waar maken we ons druk om, dat album gaat gewoon niet uitkomen :D

Axl Rose
23 februari 2004, 20:31
Guns N' Roses rules!! De nieuwe line-up is ook gaaf. Alleen komt binnenkort een Greatest Hits compilatie uit, voorlopig geen Chinese Democracy :-(

hoofd
23 februari 2004, 20:49
maar de Backstreet Boys hebben er vast wel meer verkocht

Ik wil cijfers. En Axl Rose moet niet nu dezelfde kleren dragen als dat hij in de jaren 80 deed....dat staat niet met z'n buikje.

schaap
23 februari 2004, 21:11
Axl draagt tegenwoordig toch semi-neger kleding, bandana(inkopper wie maakt em :cool: ), wijde broeken, wijd glimmend football shirt. Zo liep ie in ieder geval rond laatste keer dat ik em op tv zag :lol:

Axl Rose
23 februari 2004, 21:21
Axl draagt tegenwoordig toch semi-neger kleding, bandana(inkopper wie maakt em :cool: ), wijde broeken, wijd glimmend football shirt. Zo liep ie in ieder geval rond laatste keer dat ik em op tv zag :lol:

klopt :)

http://www.gnrsucks.com/e107_plugins/coppermine_menu/albums/userpics/vmas/2290208.jpg

ozzy
23 februari 2004, 21:34
Hey, een witte neger. :o
Gaatie nu ook rappen?

Axl Rose
23 februari 2004, 21:36
Hey, een witte neger. :o
Gaatie nu ook rappen?

haha, hoop het niet :wink:

ozzy
23 februari 2004, 21:48
Nee, ik hoop het ook niet.
Hoewel, was hij op Use your illusion 2 niet alvast begonnen met een nummer te rappen. (op My world dacht ik) Dus je weet maar nooit :wink:

schaap
23 februari 2004, 21:49
Garden Of Eden :roll:

Axl Rose
23 februari 2004, 21:49
Nee, ik hoop het ook niet.
Hoewel, was hij op Use your illusion 2 niet alvast begonnen met een nummer te rappen. (op My world dacht ik) Dus je weet maar nooit :wink:

wahah, owja. Echt vage filler is dat. :D

Axl Rose
23 februari 2004, 21:51
Garden Of Eden :roll:

ja, maar My World ook

ozzy
23 februari 2004, 21:56
:o 2 nummers gerapt. Zal het nog eens beluisteren.
Is al weer een tijdje geleden, vandaar :wink:

Blijepanda
23 februari 2004, 23:51
Ik ben benieuwd of chinese democracy een succes wordt (als het ooit uitgebracht wordt).

schaap
24 februari 2004, 00:22
Oja joh net zo populair als St. Anger joh :roll:



:-D

Fuhgawz
24 februari 2004, 01:31
Je kunt allemaal speculeren wat je wilt, maar je weet best dat Chinese Democracy toch nooit uitgebracht zal worden.

Neals
24 februari 2004, 21:00
Ondertussen is het album van THe Offspring lang en breed uit, en ook dat is mislukte negermuziek

woutB
25 februari 2004, 00:44
De "nieuwe nummers" die ik tot nu toe van ze heb gehoord vind ik toch wel aardig : The Blues, Madagascar, Rhiad & bedouins en Chinese democracy en niet te vergeten Oh my god (gebruikt voor de film "end of days" met Arnie swansenhalder.

Van Velvet Revolver komt een album "Contrabant" uit op 18 mei(usa) of die hier dan ook uitkomt ?

Het gerucht gaat trouwens dat Buckethead pleite is bij GNR.

Axl Rose
25 februari 2004, 09:50
De "nieuwe nummers" die ik tot nu toe van ze heb gehoord vind ik toch wel aardig : The Blues, Madagascar, Rhiad & bedouins en Chinese democracy en niet te vergeten Oh my god (gebruikt voor de film "end of days" met Arnie swansenhalder.

Van Velvet Revolver komt een album "Contrabant" uit op 18 mei(usa) of die hier dan ook uitkomt ?

Het gerucht gaat trouwens dat Buckethead pleite is bij GNR.

Ja, die nieuwe Guns songs zijn gaaf. Buckethead is trouwens niet weg. Alleen hij doet nogal veel solo dingetjes net zoals Dizzy en Tommy.

woutB
25 februari 2004, 16:21
Bij het optreden van Buckethead in Gent deze maand. Werd er een beetje moeilijk gedaan door een persoon die heel dicht bij hem staat toen het woord GNR viel. ben er niet zelf bij geweest trouwens. Diegene die er wel bij is geweest had daar geen lekker gevoel over. We zien het 30 mei wel, toch?

Axl Rose
26 februari 2004, 08:07
Bij het optreden van Buckethead in Gent deze maand. Werd er een beetje moeilijk gedaan door een persoon die heel dicht bij hem staat toen het woord GNR viel. ben er niet zelf bij geweest trouwens. Diegene die er wel bij is geweest had daar geen lekker gevoel over. We zien het 30 mei wel, toch?

ja, psies :)

FNaRK
18 maart 2004, 12:22
niet dat het mij veel interesseerd:


Gitarist Buckethead heeft de huidige incarnatie van Guns n' Roses verlaten. Hij was het zat dat de band rond Axl Rose er maar niet in slaagt om hun album Chinese Democracy af te maken, en fatsoenlijk een tournee af te ronden. De gitarist gaat zich nu focussen op twee nieuwe solo albums, Population Overdrive en Cuckoo Clocks of Hell. Van Guns n' Roses wordt er deze maand een verzamelalbum uitgebracht, met daarop hun grootste hits. De band zelf was hier niet al te blij mee, en probeerde via een rechtzaak de release te verhinderen, maar de rechtbank wees het verzoek af. Het nieuwe album van de band, waar Axl Rose al meer dan zeven jaar mee bezig is, zou volgens berichten al meer dan dertien miljoen dollar gekost hebben. Wanneer het nou eens gaat uitkomen is echter nog lang niet zeker.

woutB
19 maart 2004, 02:16
Dat zeg ik.

Blijepanda
20 maart 2004, 00:12
Volgens mij komt dat album er nooit.

Fuhgawz
20 maart 2004, 16:04
Nope, en als het toch nog ooit uitkomt gaat het zwaaaaaar tegenvallen! Waarom dacht je anders dat ze het niet willen uitbrengen?

Ibanez RuleZ
24 maart 2004, 00:14
ik heb altijd wel kunnen lachen om de idioot die axl is, wel grappig eigenlijk. Aan de andere kant natuurlijk een van de meest trieste personen die rondloopt hier op aarde.

maar Slash is wel de gitarist waar ik van heb leren spelen, door hun nummers 1 voor 1 te spelen tot ik ze kon heb ik voor mezelf echt wel een goede basis gelegd waar ik nu nog op teer, dus een beetje respect voor GnR heb ik zeker wel :)

Harrald

Sliver
15 april 2004, 22:18
het is en blijft een k*tband :wink:

Vonk
16 februari 2006, 10:02
Om dit topic maar wel te actualiseren...

Voor de nieuwsgierigen: http://www.myspace.com/axlrosefan4life

Een nieuw nummer van Chinese Democracy: IRS.

Kijk niet verder op myspace, te triest voor woorden: "Yeah tnx 4 tha add!"

hoofd
16 februari 2006, 10:07
Chinese Democracy, da komt toch als paas 'n pinkster'n op 'n dag vall'n?

Vonk
16 februari 2006, 14:27
Hehe ik denk dat ie dit jaar nog wel komt, ik ben erg benieuwd. Maar ik ga hem wel downloaden om een mening te vormen, ik verwacht niet dat ie net zo goed wordt als vroegah...

hoofd
16 februari 2006, 16:24
Hehe ik denk dat ie dit jaar nog wel komt, ik ben erg benieuwd.

Dat hoor ik nu serieus al 7 jaar ofzo...ik geloof er geen ene reet van. Guns 'n Roses is voor mij al lang dood, begraven en volledig verteerd. Doe mij maar Snakepit, Velvet Revolver en bovenal Izzy Stradlin.

glacius
16 februari 2006, 17:39
Nee, voor mij is Slash altijd 10x meer G'nR dan Axl geweest. Ik verwacht er ook niet veel van... :evil:

helemaal mee eens , zonder slash is er geen guns n' roses

wanna1
17 februari 2006, 00:44
Dat hoor ik nu serieus al 7 jaar ofzo...ik geloof er geen ene reet van. Guns 'n Roses is voor mij al lang dood, begraven en volledig verteerd. Doe mij maar Snakepit, Velvet Revolver en bovenal Izzy Stradlin.

Als je dat maar niet vergeet!

Izzy was wel degene die het grootste deel van Appetite en Use Your Illusion I & II schreef.

hoofd
17 februari 2006, 10:37
Als je dat maar niet vergeet!

Izzy was wel degene die het grootste deel van Appetite en Use Your Illusion I & II schreef.

Dude, ik heb hier meer cd's van Izzy dan van GnR, hoe zou ik ooit Izzy kunnen vergeten! :D

wanna1
17 februari 2006, 22:14
Waarom kan ik die nergens vinden?

Neals
17 februari 2006, 22:16
Er is nu bekend gemaakt dat Chinese Democracy in Maart dit jaar uit gaat komen. Ik zie dat we er dus al 3 jaar op zitten te wachten.

StefMan
18 februari 2006, 13:24
Elk jaar komt het gerucht dat Chinese Democracy uitkomt...en elk jaar komt het niet uit en elk jaar wordt Axl Rose lelijker en lelijker

scholier
18 februari 2006, 14:18
Ik kijk er niet echt naar uit ofso, ik bedoel, Guns n Roses bestaat in mijn gedachten niet meer. Het is gewoon een projectje van Axl waarbij hij nog hoopt iets te verdienen aan de roem van de oude Guns n Roses.

Fuhgawz
18 februari 2006, 14:21
Blijkbaar zijn er wat nummers gelekt: http://gnrsucks.com/2ti/viewtopic.php?t=861
Zuigt echt behoorlijk, afgezien van 'Better', wat voor de 1:20 die ervan beschikbaar is best redelijk is. Behoorlijk gedateerde quasi-rock als je het mij vraagt...

Vonk
18 februari 2006, 16:24
Jammer dat yousendit maar weinig downloads toestaat... ze werken al niet meer...

Ik vind wel dat die achterlijke gozer met zijn KFC-muts, Buckethead, ook wel bekerhoofd, zeker zo goed kan spelen als Slash. Toch wel een waardige opvolger, of niet?

StefMan
20 februari 2006, 00:30
Buckethead was dacht ik al uit Guns n Roses

Ibanezlover
21 november 2006, 22:08
Wat een sukkel die Axl Rose man hij blijft maar zeggen dat et album dit jaar zou uitkomen en verschuift et naar 2007, dat album komt gewoon nooit. Zijn album heeft al 15 miljoen dollar gekost.

En dan de fans maar blij blijven maken met zijn vernieuwde Guns N roses en op de tour zeggen dat et dit jaar uitkomt wat een deus.

Harry
22 november 2006, 09:52
je zou haast gaan denken dat er eerder democratie in China is, dan dat de GnR plaat Chinese Democracy uitkomt......

hoofd
22 november 2006, 11:22
Onderwerpen samengevoegd.