PDA

View Full Version : Aangeboden => Gitarist Zuid-Limburg



ilovesmyguitar
7 oktober 2003, 13:51
Okee, ik zal me ff voorstellen;
Ik ben 20 jaar, speel sinds mijn dertiende gitaar. Heb sinds een dik jaar les. Niveau: heb weinig moeite met de solostukken van sultans of swing... Akkoorden vormen geen probleem. (het had dus slechter gekund).
Laat je niet misleiden door de sultans of swing opmerking => ik ben wel fan van Dire Straits, maar dat is niet de enige muziek die ik leuk vind.
Ik ben eigenlijk overal voor te vinden (AC/DC, QOTSA, BB King, RHCP, the Police, Popmuziek), behalve (sorry) Metal (alle respect voor metal-liefhebbers btw, ik ben niet het type dat andere muzieksoorten gaat afzeiken)...
Mijn gear (voor zover je daarvan kan spreken): Fender standard strat, Roland CUBE30, Squier Standard strat, 2 goedkope acoustische gitaren (Hondo + Stagg). Er moet binnenkort een pedaal en een humbucker-gitaar aan deze collectie worden toegevoegd.
Ik ben heel erg bezig met solo-dingetjes en rock / blues stukjes, maar ben ook wel te vinden voor het betere scheurwerk (lees: power-akkoorden).
Mocht je geintereseerd zijn en ergens in Zuid-Limburg wonen, reageer dan alsjeblieft. Ik ben niet veeleisend, dus ik ben echt overal voor te vinden...

willem1940
7 oktober 2003, 14:34
Al eens een praatje gemaakt met David in Café De Haas bij het NS-station in je dorp? David kent de muziekwereld erg goed en kan ook met een gitaar heel wat.

Val vooral ook eens binnen bij Café Classic, Cauberg 22, Valkenburg; openingstijden & open podium op vrijdagavond & zaterdagavond na 20:30u alsmede zondagmiddag na 14:30u, gesloten op feestdagen en met carnaval, verscheidene instrumenten, o.a gitaren, microfoons, drumstel en piano/pianist(en) aanwezig maar een instrument zelf meebrengen is niet verboden. SOMS op vrijdagavond een geboekt optreden met entree meestal Eur 5,- en dan begint Open Podium wat later, 23:~0:00u of zo.

ilovesmyguitar
8 oktober 2003, 10:08
tnx, nee nog niet gedaan... zal es langsgaan...

renier
8 oktober 2003, 16:14
hallo,

wij,rock coverband Stoke, zijn nog opzoek naar een 2e gitarist. we spelen (alternatieve) rock covers met de standaardbezetting (drums, gitaar, bas, zang). een paar voorbeelden zijn:

everything zen Bush
mother mother traci bonham
celebrity skin hole
weak skunk anansie


een paar "eisen" zijn:

-redelijk niveau (we spelen alt. rock, dus je hoeft geen malmsteen te zijn)
-podium waardige apperatuur, of de intentie om die in de nabije toekomst aan te schaffen (dus gewoon een versterker waarmee je in ieder geval boven de drums uitkomt)
-we repeteren in nieuwstad, en komen zelf deels uit maastricht. je moet dus wel met eigen vervoer naar maastricht of nieuwstad komen.
-we repeteren nu op donderdag avond. gezien de drukke bezigheden is dit de enige avond die mogelijk is, dus als je die avond niet kunt, wordt het erg moeilijk.

verder spelen natuurlijk voor de lol, maar wat ons betreft is een voorwaarde voor die lol wel dat iedereen zich inzet om de nummers steeds beter te laten klinken en niet voor elk wissewasje een repetitie afzegt.

zo, dat was de fineprint alvast!..
mocht je je hierin kunnen vinden, dn ben je van harte welkom om een e-mailtje te sturen naar renierh@home.nl , met in ieder geval je telefoonnummer, zodat ik je even kan bellen.

groetjes,

renier

ilovesmyguitar
9 oktober 2003, 17:54
okee, klinkt leuk, ik denk dat ik het niveau van de liedjes die je opschreef wel aankan... Alleen het stukje met podiumwaardige apparatuur is misschien nog een probleem. Ik bedoel, met 30 W kom ik er niet, en 1 fender en 1 squier is ook een beetje weinig natuurlijk. Het grootste probleem is toch de amp, en wat ik weet staan die vaak al opgesteld bij podia (?)... (in de oefenbunker bijvoorbeeld).
Misschien kan ik ergens een 2e-hands dingetje strikken.
Donderdagavond is trouwens geen probleem, moet alleen ff vervoer zien te regelen dan.
Maar jullie hebben niet de intentie om eigen nummers te maken ofzo?