PDA

View Full Version : Arbeidsloon gitaarboertje



Sandman
7 februari 2002, 15:03
Wat betalen jullie aan arbeidsloon (dus hoeveel Euro per uur arbeid) als je iets aan je gitaar of versterker laat repareren of veranderen?

Zijn er grote verschillen tussen zaken als Feedback en het boertje om de hoek?

DeLirium
8 februari 2002, 00:34
Vraag het ze eens.

dirkw83
8 februari 2002, 11:16
Je kunt ze ook omkopen; "als je hem niet repareert ga ik SPELEN". Hihi, in het begin wil dat nog wel eens werken.

Sandman
8 februari 2002, 13:20
Ik weet wel wat ze bij mij om de hoek rekenen. De vraag is of jullie dat weten en of er dan (veel) verschil zit tussen de bedrijven onderling.

Oh..enne van dat omkopen: Ze lachen je vierkant uit als je dat voorstelt. Ik weet niet uit wat voor een ruildorp jij komt Dirk, maar diensten ruilen tegen diensten is niet zo veel voorkomend meer als in de tijd van Vrouwe Holle. Daar hebben ze in de loop der tijd iets anders op gevonden: waardebewijzen, ruilbonnen, tegenwoordig ook wel bekend onder de naam geld, en in de volksmond ook wel genoemd: pegels, cash, smackeroonies, dinero's etc. Je kent het wel.

Nocki
8 februari 2002, 13:56
de gitara bouwer bij mij inde buurt die zegt nooit wat het kost maar wil dat ik mijn ax langsgreng. dan zegt ie pas wat het ongeveer gaat kosten en later blikt dan altijd dat ie teveel vroeg en dan ben ik dus goedkoper uit.

maar ja als het tegen zit gat het uurloon omhoog.
dus het kan varieren.

Nocki

DeLirium
8 februari 2002, 15:26
dirk bedoelt natuurlijk dat als ze je versterker niet repareren dat je dan je gitaar pakt en ontiegelijk hard gaat rammen... zoiets :smile:

PeArLjAm
8 februari 2002, 16:53
Op 2002-02-08 14:26, schreef DeLirium:
dirk bedoelt natuurlijk dat als ze je versterker niet repareren dat je dan je gitaar pakt en ontiegelijk hard gaat rammen... zoiets :grin:
Ik weet niet hoe jij hard kan rammen als je versterker kapot is, maar dat kan aan mij liggen??? :grin:

DeLirium
8 februari 2002, 18:31
Misschien kan je dreigen dat je naar de concurrent gaat, en daarna ALSNOG de oren van hun hoofd speelt.