PDA

View Full Version : Jackson RX10D rhoads



'tallica-fan
6 oktober 2003, 19:37
Weet iemand hier of de Jackson RXD10D rhoads een degelijke gitaar is?
Hij ligt namelijk netjes in mijn budget, en ik vind het Über mooi.....

Soulflyhigh
6 oktober 2003, 19:49
Leuk gitaartje zeker maar ik zou toch ff doorsparen voor die RR 3 volgens mij heb je dan meer voor je geld. Daarbij komt dat ik op de een of andere reden die RXD10D er een beetje 'cheapo' uit vind zien

Ibanez RuleZ
6 oktober 2003, 19:55
staat ook een mooie jackson SD RR1 op gitaarmarkt. tering, als ik geld had gehad, had ik dat ding gekocht: megaplank. Nog uit de San Dimas werkplaats, dus echt een "ouwe", dat is echt een verzamelaar en een zeldzame in nederland!

harrald

'tallica-fan
6 oktober 2003, 20:00
Daarbij komt dat ik op de een of andere reden die RXD10D er een beetje 'cheapo' uit vind zien

Hmmm... tja dat heb ik nu net met de RR3, door dat chrome plaatje..
Maar is het voor zijn prijs een goede kwaliteit gitaar?

Swan
6 oktober 2003, 20:17
ooit gehad....wel aardig...voelt beetje cheap aan

Izegrim
6 oktober 2003, 20:19
Ze worden in tegenstelling tot een paar jaar geleden nu in Japan gemaakt. Ik twijfel geenszins aan de prijs/kwaliteits verhouding. Dat zit wel goed. Ik ken alleen de elementen niet, maar zoals bij de meeste MIJ Jackson's zul je die toch op den duur willen vervangen. Stel je vraag eens op http://www.jcfonline.com onder imports want daar zul ongetwijfeld bezitters tegenkomen met ook andere Jacksons.

Ize

Swan
6 oktober 2003, 20:23
je moet ff kijken of de stipjes op de 12e fret verder uit elkaar staan dan normaal...als dat zo is is ie in India gemaakt....niet zo goed..recentere modellen komen uit japan..die zijn beter

'tallica-fan
7 oktober 2003, 18:15
Ok bedankt

TheTwanMan
7 oktober 2003, 18:59
vraag maar aan iceglove, hij heeft er één...

Ic3gl0vE
7 oktober 2003, 19:50
maar dat is een PS4t, andere gitaar dus. RX10D heeft een floyd en sharkfins dacht ik zo.

edit: Of het was een PS3... kan namelijk best eens zijn dat de PS4t een dinky is. Anyway, mijn RR komt dus uit de Performer serie en niet uit de X serie.

skabouter
7 oktober 2003, 23:37
dat is ECHT geweldig. prachtig ding :)