PDA

View Full Version : Spock's Beard (met California Guitar Trio / Enchant)



Stator
6 oktober 2003, 17:53
Boerderij Zoetermeer.

urezna
6 oktober 2003, 23:38
i'll be there!!!!

enne morgen in Tivoli Utrecht!!!! ben ik ook!!!

Stator
7 oktober 2003, 13:15
Utrecht vanavond ga ik helaas missen (ga al naar Hans Teeuwen), maar ben heel benieuw wat Spock's Beard er zonder Neal Morse van bakt... De cd vond ik vrij goed (wel anders, maar toch goed).

urezna
8 oktober 2003, 08:10
het was geweldig gisteravond!!!!!!!!!!!!!
meer ga ik niet vertellen, gewoon de 19e naar Zoetermeer gaan....!!!!!!!

het enige dat ik kan aangeven is dat ik Neil Morse niet gemist heb..... en ik denk dat dat veel zegt!

helleke
8 oktober 2003, 10:09
De Toets van ons is gisteravond ook geweest en vond het ook echt GEWELDIG!! Zelfs beter dan 2 dagen Progpower.Dat wil toch wel iets zeggen.... :razz:

Martien
10 oktober 2003, 17:28
ja ik was dr ook nog ff (khad ze nog nooit gezien of gehoort) vond t erg cool en goed :)

Super Slinky
12 oktober 2003, 11:44
Ik was er ook. Ik vond Enchant erg goed (maar daar ben ik dan ook groot fan van), hoewel het geluid niet goed stond. Veel te harde bas en de zanger vergat steeds de eerste regel te zingen!. Spock's Beard vond ik niet veel aan, maar dat kwam doordat ik Feel Euphoria niet ken. Ik vond bovendien dat gitarist Alan zich ontzettend aanstelde op het podium. Het optreden van het Californian Guitar Trio was leuk maar paste er totaal niet bij en was ook veel te hard voor akoestische muziek. Niet mijn avond, helaas. Volgende keer beter :-?

urezna
20 oktober 2003, 08:54
gisteravond weer errug genoten, was nog beter dan in Utrecht!!!
zeker Spock's Beard, ze waren duidelijk niet meer zo nerveus als ze in Tivoli waren, geweldig optreden!!!

Strat
20 oktober 2003, 12:52
Erg goed concert van een stel dwazen bij elkaar . :-D

Prima zang door Nick!

Ik wil ook zo'n overhemd als Alan Morse...

En jammer voor de plectrumverzamelaar van dit forum (lang niet meer gezien)... Alan heeft al zijn plectrums uit staan delen.

Enchant vond ik ook erg goed.

Wat dat Amerikaanse Rosenberg trio erbij deed, vraag ik me nog steeds af...

FNaRK
20 oktober 2003, 22:02
geweldig :D
gezellig samen met Strat tegen een muur aangehangen en een dikke 2 uur naar Spoks Baard gekeken. Inderdaad een stelletje malloten met Morse en de keyboard-jappaner als absoluut hoogtepunt. Nieuwe zanger cq oude drummer is een aanwinst...ik vind hem beter zingen dan Neil Morse, drummen doet 'ie ook wel aardig :D (een geweldige drumsolo door 2 drummers...geniaal)
En maar spieken hoe de gitarist zijn eindeloze sustain krijgt: is het een ebow....is het een gitaar-synth.....het was dus een Fernandez sustainer !

Enchant was ook erg goed, idd stond de bas erg prominent qua volume op de voorgrond (of de gitarist stond te zacht ??? )
Sologeluid deed me erg denken aan het geluid van Alex Lifeson van Rush trouwens...

Een top-avond dus