PDA

View Full Version : GT-6 Gezocht!!!!!!!!



Leviathan
6 oktober 2003, 15:59
Wie o wie kan mij aan een GT-6 helpen voor een leuk prijsje,
heb de bekende marktplaatsen e.d. al afgezocht maar het is of al verkocht of te ver rijden.
Wie kan mij helpen...?
(omgeving Zuid-Holland)

FNaRK
6 oktober 2003, 16:07
oops.....
ik zit te wachten op de eerste reacties :D

sash
6 oktober 2003, 16:17
.1 Hier horen GEEN advertenties thuis. Check de FAQ
.2 Dat alles verkocht is, is jammer voor je. Gewoon wachten tot je de juiste tegenkomt of niet bitchen en gewoon nieuw kopen ;)

Speeddemon
6 oktober 2003, 18:55
En te ver rijden is ook een drog-reden!

Kerel, ik woon in Breda, en ben MET DE TREIN naar HEERENVEEN gegaan om m'n 2e hands harddiskrecorder te kopen. Da's 3,5 uur heen en 3,5 uur terug en 2x overstappen....

En d'r bestaat ook nog zoiets als aangetekend verzenden (zal bij een GT-6 rond de 10-12 euri kosten).

BLOK182
6 oktober 2003, 19:51
Enne, een dagje treinen voor een dergelijk apparraat lijkt me hartstikke leuk! Dan heb je wat om naar uit te kijken.

Bates15
6 oktober 2003, 19:56
Zoon tegen vader:
"papa, ik kan heel veel gesld besparen door ergens in zeeland een GT-6 te scoren. Nieuw is ie veel duurder. Kan jij me ff brengen? Dan kunnen we gelijk even bij kletsen. IOk moet je namelijk wat dingen vragen, waar niemand bij is."

Vader (trots dat zijn zoon hem dat soort dingen vraagt) gaat natuurlijk accoord.

Speeddemon
6 oktober 2003, 21:16
Zoon tegen vader:
"papa,... kunnen we gelijk even bij kletsen. Ik moet je namelijk wat dingen vragen, waar niemand bij is."

"M'n zus zei dat je mamma wel eens anaal hebt genomen. Klopt dat?"

"Hoe zit het met die Ahold-aandelen? Krijg jij ook wat van meneer Moberg? Kan ik dan gelijk die digitale rotzooi verkopen en wat fatsoenlijke true bypass shit kopen?"

"Hoe hard kan je auto eigenlijk echt? Bewijs eens!"

"Waarom staat onze internet favorietenlijst allemaal vol met addressen die beginnen met XXX, Young, Virgin, Horses, Black Monstercocks enzo? Ik zit alleen maar op gitaarnet.nl..."

"Vind je mij een mietje dat ik op turnen zit?"

"O.k., maar vind je me wel een mietje omdat ik op ballet zit?"

"Hmm, maar vind je me dan wel een mietje omdat ik op een Valvestate speel?"

"Ja zoon."


:wink: :razz: :roll:

Robbert
6 oktober 2003, 21:54
En te ver rijden is ook een drog-reden!

Kerel, ik woon in Breda, en ben MET DE TREIN naar HEERENVEEN gegaan om m'n 2e hands harddiskrecorder te kopen. Da's 3,5 uur heen en 3,5 uur terug en 2x overstappen....

En d'r bestaat ook nog zoiets als aangetekend verzenden (zal bij een GT-6 rond de 10-12 euri kosten).

Hehe... ben jij ff gek! :razz:

Mitch
6 oktober 2003, 22:40
Oh SPeedy, you make me laugh ! Geweldig ! :lol:

belfrink
6 oktober 2003, 23:03
Ik heb vrijdag een 2e hands Boss GT-3 gekocht. Ik heb em ook aangetekent laten verzenden, kostte volgens mij € 12,50. Ik hoop dus dat ie morgen binnenkomt want hij heeft em zaterdag op de post gedaan. :-D :-D :-D

belfrink
6 oktober 2003, 23:07
Zoon tegen vader:
"papa,... kunnen we gelijk even bij kletsen. Ik moet je namelijk wat dingen vragen, waar niemand bij is."

"M'n zus zei dat je mamma wel eens anaal hebt genomen. Klopt dat?"

"Hoe zit het met die Ahold-aandelen? Krijg jij ook wat van meneer Moberg? Kan ik dan gelijk die digitale rotzooi verkopen en wat fatsoenlijke true bypass shit kopen?"

"Hoe hard kan je auto eigenlijk echt? Bewijs eens!"

"Waarom staat onze internet favorietenlijst allemaal vol met addressen die beginnen met XXX, Young, Virgin, Horses, Black Monstercocks enzo? Ik zit alleen maar op gitaarnet.nl..."

"Vind je mij een mietje dat ik op turnen zit?"

"O.k., maar vind je me wel een mietje omdat ik op ballet zit?"

"Hmm, maar vind je me dan wel een mietje omdat ik op een Valvestate speel?"

"Ja zoon."


:wink: :razz: :roll:

Tsja, dit is echt weer z`on zin van "ik speel op een Rectifier en Marshall Valvestates zijn K*T" Schei toch eens een keer uit met dat kleinerende gezeik. Er zijn zat mensen die er hartstikke tervreden mee zijn.

sash
6 oktober 2003, 23:08
Zoon tegen vader:
"papa,... kunnen we gelijk even bij kletsen. Ik moet je namelijk wat dingen vragen, waar niemand bij is."

"M'n zus zei dat je mamma wel eens anaal hebt genomen. Klopt dat?"

"Hoe zit het met die Ahold-aandelen? Krijg jij ook wat van meneer Moberg? Kan ik dan gelijk die digitale rotzooi verkopen en wat fatsoenlijke true bypass shit kopen?"

"Hoe hard kan je auto eigenlijk echt? Bewijs eens!"

"Waarom staat onze internet favorietenlijst allemaal vol met addressen die beginnen met XXX, Young, Virgin, Horses, Black Monstercocks enzo? Ik zit alleen maar op gitaarnet.nl..."

"Vind je mij een mietje dat ik op turnen zit?"

"O.k., maar vind je me wel een mietje omdat ik op ballet zit?"

"Hmm, maar vind je me dan wel een mietje omdat ik op een Valvestate speel?"

"Ja zoon."


:wink: :razz: :roll:

Tsja, dit is echt weer z`on zin van "ik speel op een Rectifier en Marshall Valvestates zijn K*T" Schei toch eens een keer uit met dat kleinerende gezeik. Er zijn zat mensen die er hartstikke terverden mee zijn.

Zeik niet, zoiets heet HUMOR.

belfrink
6 oktober 2003, 23:11
Als je aan m`n Valvestate zit, zit je aan mij ! :razz:

Speeddemon
6 oktober 2003, 23:12
Uh Belfrink, misschien moet je maar eens wat threads op Moderne Versterkers bekijken.

Ik heb bijna 5 jaar een Peavey Bandit 112 gehad (een versterker die in mijn ogen vele malen beter klinkt, degelijker is en veelzijdiger is dan een Marshall Valvestate VS100 (en goedkoper!!!) en toch moeten mensen DIE versterker de grond inboren en durven ze te beweren dat een Valvestate beter is. I had my share of cheap stuff (zoom 2020, 3000s) en ik ben vaak genoeg voor rotte vis uitgemaakt.

Nou is het wel zo dat ik een Engl Savage 60 heb, maar zelfs toen ik die Peavey had, schreeuwde ik al lang en breed dat Valvestate's kut zijn.
DUs nee, dit is geen snobistische opmerking.

Mitch
6 oktober 2003, 23:31
Speed was gewoon lekker bezig, geen paniek malfrink.

Trouwens, ik mag aannemen dat we met 'aangetekend verzenden' bedoelen dat iets 'onder rembours' verstuurd wordt.

Taalverloedering :roll:

Speeddemon
7 oktober 2003, 00:02
Aangetekend verzenden: de ontvanger moet een handtekening zetten voor ontvangst. Is dus wat veiliger, aangezien de verzender een papier mee krijgt.

Onder rembours verzenden: de ontvanger moet ook een handtekening zetten, maar betaalt het TOTAALBEDRAG aan de postbode. Verzender moet dan wel een week of 2 op z'n geld wachten.
Interessant omdat men pas betaalt, als men iets ontvangt.

Dus wel 2 verschillende dingen.

belfrink
7 oktober 2003, 11:31
Inderdaad, ik heb em inmiddels ook ontvangen. :-D

Ic3gl0vE
7 oktober 2003, 14:44
en toch moeten mensen DIE versterker de grond inboren en durven ze te beweren dat een Valvestate beter is.


Laat me nou eens met rust man :wink:

sash
7 oktober 2003, 14:46
:D

Mitch
7 oktober 2003, 18:25
Ik weet de verschillen wel, maar vraag me af welke van de twee hier bedoeld werd.