PDA

View Full Version : ...als MIJN vriendin dat zou doen...



renier
6 oktober 2003, 11:54
.. zou ik niet meer voor mezelf instaan!

http://www.novaks.org/restors/Gibson-LesPaul/2.jpg

nog meer mensen leuke plaatjes van dit soort gruwelijkheden?

Diedo
6 oktober 2003, 11:59
haar hart zou er met een houten pollepel worden uitgelepeld nadat zij hetzelfde lot als de gitaar is ondergaan, maar dan wel met een gloeiende pook :)

marc_o
6 oktober 2003, 12:00
Zekers.....
en al helemaal als jouw vriendin dat zou doen bij mijn gitaar...

Negative K3 fan
6 oktober 2003, 12:00
punkasfuck

ieme
6 oktober 2003, 12:03
zo te zien is dat een lp custom, heb ik ook en ook een vriendin....
Als ze dat zou doen zou ik dr toch op dr bek butsen! zonder pardon!

Harry
6 oktober 2003, 12:35
mijn vriendin doet dat niet.... :-D

AntY
6 oktober 2003, 12:39
t was zn ex.... ze had een afscheidscadeuatje achtergelaten met een schroevendraaier

Ibanez RuleZ
6 oktober 2003, 12:41
ouch.....

ik hoop dat ze er een goede reden voor had, anders ben ik er voor om de inquisitie weer in te stellen en haar als heks volgens de oude regels te berechten...

Harrald

Dirtypool
6 oktober 2003, 12:48
Als hij zijn leuter in andermans doosje heeft gehangen( en daar doet dit mij aan denken, want er lag duidelijk iets heel erg gevoelig :-D ) geef ik haar groot gelijk.
Nu is ie tenminste echt relic, waar een echt verhaal aan vast zit.
Cool man :cool:
Dat van die lueter , doe ik dus nooit, he...al zou ik soms best willen :-D ik ben gelukkig pathetically shy :oops:

AntY
6 oktober 2003, 12:51
haha, inderdaad, meer relic dan dit kan een gitaar niet worden. daar kan fender nog wat van leren.

FUCK YOU!!! zo op je gitaar.

maar ja, t zal wel weer een bluesgitarist of zo zijn geweest, die pijn in zijn hart kreeg bij t zien van die welwillende boodschap.

FNaRK
6 oktober 2003, 12:54
jeez man
t'is maar een gitaar :-?

pimmetje
6 oktober 2003, 12:56
Of 't is een zielig gitaristje dat nog nooit z'n leuter ergens in heeft mogen hangen. Om te kunnen vertellen dat hij ooit een vriendin had en nog de kans had om vreemd te gaan ook... heeft hij z'n eigen gitaar vernaggeld.

Mitch
6 oktober 2003, 12:57
-------------roadkill, je hebt een pb ???----------------------------

We weten natuurlijk niet of 't een Gibson is of ee Epi :)

renier
6 oktober 2003, 13:07
tis een gibson...

http://www.novaks.org/restors/Gibson-LesPaul/index.shtml

FNaRK
6 oktober 2003, 13:35
-------------roadkill, je hebt een pb ???----------------------------

We weten natuurlijk niet of 't een Gibson is of ee Epi :)

---------------SP....je hebt allang antwoord ???----------------------

Anavrin
6 oktober 2003, 14:20
het mooiste vind ik wel dat ze het er zo heeft opgezet dat als die gast staat te spelen hij het ziet, en dat het vanuit het publiek gezien dus op z'n kop staat, daar is nog over nagedacht ook!!!

Raffel
6 oktober 2003, 14:54
ik zou haar geld afhandig maken. En dan wel genoeg om in de VS een mooie swirl te laten doen. En verzendkosten natuurlijk :D

urezna
6 oktober 2003, 15:27
ik zou boos worden...

Wouter J
6 oktober 2003, 19:04
Ze had hem ook kapot kunnen meppen. Ik heb wel eens gelezen van meiden die dat deden om hun ex-vriendjes te "verrassen."

Dude
6 oktober 2003, 19:39
ik zou dr paard vermoorden, dr auto slopen, dr huis in de fik steken, dr kleding op straat pleuren, dr baas opbellen en zeggen dat ze hem aanklaagd wegens seksuele intimidatie,

ach, gellukig zou ze me dat nooit aandoen, tenzij ik een ander zou neuken...

Soulflyhigh
6 oktober 2003, 19:46
Ik zou zorgen dat ik het geld voor een nieuwe Gibson van haar zou krijgen anders zou ik die hele LP door de rectom omhoog werken (beginnen bij de brug) totdat ie bij d'r kop weer uit kwam en hem dan weer terug duwen. Fuck you? Nee fuck you haha :-D

FNaRK
6 oktober 2003, 20:06
oeioeioei
allemaal stoere-mannen-praat
heerlijk :D

gerrekat
6 oktober 2003, 20:09
Tja laat ze lekker....ik zou het niet doen met mijn gitaar maar er zijn zat mensen die op zo'n "look" geilen!

Ic3gl0vE
6 oktober 2003, 22:26
ander leuk verhaaltje. Een tattoo-artist kwam erachter dat z'n vriendin was vreemdgegaan... toen wilde 'ie haar rug tattoėren en dat vond ze goed. Had 'ie " SLUT" op haar rug geschreven in plaats van "ANNA" en toen ze in de spiegel keek rende 'ie weg.

Dąt is pas een leuke manier om te laten merken dat je iemand niet meer zo mag, ghehehehe

Raffel
6 oktober 2003, 22:33
ja, dan wordt je de volgende morgen wakker met een getattooeerd hoofd... :S

Matje
7 oktober 2003, 07:33
Tja laat ze lekker....ik zou het niet doen met mijn gitaar maar er zijn zat mensen die op zo'n "look" geilen!

maar die gast heeft het niet zelf gedaan, het was een verassing van z'n exvriendin.

Dude
7 oktober 2003, 12:03
ander leuk verhaaltje. Een tattoo-artist kwam erachter dat z'n vriendin was vreemdgegaan... toen wilde 'ie haar rug tattoėren en dat vond ze goed. Had 'ie " SLUT" op haar rug geschreven in plaats van "ANNA" en toen ze in de spiegel keek rende 'ie weg.

Dąt is pas een leuke manier om te laten merken dat je iemand niet meer zo mag, ghehehehe


hahahaa mooi man.... ach zo kennen we allemaal wel maffe verhalen, zo ook op dem marshall site waar een of andere gast staat met een amp die bewerkt is met een hakbijl door een boze ex...

het beste wat ik op internet heb gelezen is toch wel van een of andere chick die een keer vreemd had geneukt met de beste vriend van dr man en toen ze dat toch maar besloot te vertellen erachter kwam dat dr man zijn beste vriend al jaren holneukte..... :o

sick shit.... en wat blijkt dus maar weer... neuk niet VREEMD ! !

telecastermaster
7 oktober 2003, 12:34
jeez man
t'is maar een gitaar :-?

Precies mijn idee.

Bovendien, een leuke sticker ofzo doet wonderen voor je gitaar.

Lacrymosa
7 oktober 2003, 13:51
Dit zijn nou van die dingen, die te zetten zijn onder Relic

hier zit echt een verhaal aan vast, ik zou em echt zo laten (nie dak ooit ook maar er aan zou denken om vreemd te gaan)

CheerS!!

Guinness
7 oktober 2003, 13:51
Ik vind dit wel Cool.

This is fucking rock 'n roll, man! :-D

Neals
7 oktober 2003, 14:33
Mijn ex zou ik zowieso niet meer in huis laten, daarom nooit op eigen terrein met haar afspreken als je al vreemd bent gegaan

Ic3gl0vE
7 oktober 2003, 14:41
nog een leuke:

Jongen gaat vreemd en meisje maakt het uit met hem. Jongen gaat op vakantie, meisje gaat zijn huis in, belt een 0906 lijn, doet de deur weer op slot en gaat er vandoor. Week later komt jongen thuis....

AUW! dan kun je je mooie LP ook wel verkopen

slayurrr
7 oktober 2003, 16:14
Hahaha die is goed :-D , dan kun je denk ik wel meer verkopen dan alleen je LP :razz:

wietse
7 oktober 2003, 17:21
zoiets heeft een stewardes eens gedaan was in zweden geloof ik , had de tijd in singapore gebeld en toen weggegaan.
vriend die offshore werkte kwam na 2 maanden weer thuis voor z'n verlof deze grap koste hem een 15000 gulden destijds.
hij had nog geluk voor hetzelfde was het een sexlijn in singapore geweest ,dan was ie wel wat meer kwijt geweest.(tijd nummer is gratis maar het was een internationaal gesprek en dat is dus niet gratis)

skabouter
7 oktober 2003, 23:35
damn, dit is pure horror, zeker als het een custom is.............damn, wat een rotstreek.

maargoed, misschien had ze er een goede reden voor........

ilovemyguitar
8 oktober 2003, 08:38
vuile kutsnol..
cementenschoenen ken ze krijgah :)

ilovemyguitar
8 oktober 2003, 08:39
en dan niet vergeten der in een rivier/zwembad te dumpen.. :dance: