PDA

View Full Version : Kent iemand Baby's Breath?



Zmurph
5 oktober 2003, 20:29
Begin jaren '80 leerde ik de bandleden van Baby's Breath kennen.
Paul Gebhart (toen de vriend van mijn nicht) was drummer
Hercke van der Steen (??) keyboard. Hercke stond ook wel bekend als 'Het Brein van Nieuwegein'
Wilfred van der Ham (??) gitaar en woonde in de buurt van IJmuiden
Michael ... speelde bass
en Victor Beck deed de vocals.
Vic had voordat hij bij Baby's Breath kwam, volgens mij bij Storm gezeten.

Ik had toen eendemo-cassette met 4 tracks daarop. Nadeel van cassettebandjes is dat de tape nog wel eens een eigen leventje wil gaan leiden buiten zijn oorspronkelijke behuizing. Dat was bij mij dus ook het geval.
Wie kent één of meerdere bandleden, en wie heeft er nog Baby's Breath materiaal??

wietse
5 oktober 2003, 21:01
effe m'n archieven ingedoken heb er 1 nummer van op een bandje staan ,vara's vuurwerk opname nummer heet 48hours.
heb het weer effe beluisterd ,hardheid beetje als maiden ,zanger z'n stem slaat nogal over.
zal wel demo van de week geweest zijn toen ,vond het destijds denk ik leuk maar nu niet echt meer.

Zmurph
5 oktober 2003, 21:22
effe m'n archieven ingedoken heb er 1 nummer van op een bandje staan ,vara's vuurwerk opname nummer heet 48hours.
heb het weer effe beluisterd ,hardheid beetje als maiden ,zanger z'n stem slaat nogal over.
zal wel demo van de week geweest zijn toen ,vond het destijds denk ik leuk maar nu niet echt meer.
Ja,48 Hours, The Prosecusion, I'm on Fire en Maybe Tomorrow stonden op mijn demo-teepje.
Ik weet nog van ze dat ze naar Henk zouden gaan. Heb zelf die uitzending echter nooit gehoord.

Grappig eigenlijk.... vanmiddag kwam ik toevallig weer een CDtje tegen van Tamas, een Hongaarse gitarist, die ook eens een paar nummers live speelde bij Henk Westbroek. Ik had dat toen op cassette opgenomen. Uiteraard waren de live gespeelde nummers beter dan de studio-versies die op de CD staan. Ik dacht eraan om Henk eens te mailen of hij misschien die opnamen nog heeft....

wietse
5 oktober 2003, 21:33
denk dat je dan bij de vara moet zijn ,denk niet dat henk ze zelf heeft.
ik was altijd een trouwe luisteraar nam het zelfs op met een tijdklok als ik er niet bij kon zijn.`
denk dat 200 van de 350 bandjes die ik nog heb , nog van vara's vuurwerk zijn.
en alles is op te zoeken waar het staat in m'n archief dat ik daarvoor heb gemaakt destijds.was werkeloos toen had dus alle tijd)

Zmurph
5 oktober 2003, 21:46
denk dat 200 van de 350 bandjes die ik nog heb , nog van vara's vuurwerk zijn.
en alles is op te zoeken waar het staat in m'n archief dat ik daarvoor heb gemaakt destijds.was werkeloos toen had dus alle tijd)
Ach ja, die goeie ouwe tijd ;-)
Ik zat toen in militaire dienst, en werd voor gek versleten als ik naar Vara's Vuurwerk luisterde. Naarmate mijn diensttijd vorderde, werd de groep Vuurwerk-liefhebbers op de kazerne groter en groter!!