PDA

View Full Version : ik zoek een effectendoos voor de basgitaar



maarten=okee
5 oktober 2003, 16:34
Ik ben op zoek naar een veelzijdige effectendoos voor de basgitaar.
Wat vinden jullie een goede aankoop?
Ik zat te denken aan merken zoals Korg, zoom, Akai, Yamaha, Roland.

gooi eens wat in de groep.

dank jullie voor de reacties
cheerz

skabouter
5 oktober 2003, 17:08
eigenlijk ken ik er niet veel. ik weet alleen de Zoom 505 ofzo. die zijn altijd erg goedkoop, en je kan er wel wat mee, denk ik

het andere uiterste is natuurlijk de Boss GT-6B. die kan echt alles, denk ik. maar dat laat de prijs ook wel merken.

verder is er vast nog van alles in 19" format, wat nog beter is.........
je liet niet echt weten of het om floor based multi FX, of 19" ging

Mitch
5 oktober 2003, 19:36
Moeilijk hoor, multi's. Voor gitaar is het al lastig, maar met bas helemaal. Er blijft al snel weinig over van jediepste laag of attack.
Maar goed, als je meer voor het experiment gaat kan het natuurlijk. Ook leuk om mee te goochelen is trouwens de Ibanez SB7. Kun je leuk mee poing-#$%wauwwwww :)

Lucky
5 oktober 2003, 22:07
Akai deep impact voor synth en moog en envelope filter achtige shit

"da bomb"

erg funky.....maar wel in de states kopen en laten bezorgen...de enige winkel hier in nl die ze verkoopt (vergeten welke hetwas) is errug duur.

basswasp
5 oktober 2003, 22:13
Akai deep impact voor synth en moog en envelope filter achtige shit

"da bomb"

erg funky.....maar wel in de states kopen en laten bezorgen...de enige winkel hier in nl die ze verkoopt (vergeten welke hetwas) is errug duur.
Die winkel is Paul's Bass Matters (www.bassmatters.nl).

Lucky
5 oktober 2003, 22:16
juist...ruim 100 euro erbovenop geloof ik.

en maat van me heeft er een tweedehands op ebay usa gehaald...ver onder de nieuwprijs hier

idno
6 oktober 2003, 12:37
Zoom zou ik niet doen. Laatst was ik aan het jammen met een band en die bassist heeft ook een Zoom 607B. Af en toe viel zn geluid gewoon helemaal weg. Daarbij zijn het ook nog eens plastic %$# dingen.