PDA

View Full Version : post kwijlpedalen die je gehad hebt maar toch weer verkocht.



Lucky
5 oktober 2003, 11:46
laat ik maar beginnen:

PE Yardbox,
Frantone The Sweet
Fulltone 69
Ehx Electric Mistress
Ehx Memmory Man dlx
Ehx Small Clone
Keeley Comp
Time Machine Boost
Fulltone Supa-trem
Tech21 (die ene met die drie knoppies)
Analogman chorus
Ernie Ball vol. pedaal

en dan nog een dunlop fuzzface, wat bossjes en wat crybabys en een vox wah.

The Thumb
5 oktober 2003, 12:07
Waarschijnlijk niet volledig:

Fulltone Fulldrive 2 (rode versie)
Fulltone Fulldrive 2 (blauwe versie)
Fulltone ´70
Roger Mayer Voodoo 1
Ibanez TS-808
Ibanez TS-9 (org)
Ibanex TS-9 RI
Ibanez TS-9 RI met TS-808 mod
Carl Martin Hot Drive ´n´Boost (tweemaal)
Voodoolab MicroVibe
Dunlop Univibe
Dunlop Jimi Hendrix wah
Line6 Modulation Modeler
EH Small Stone (org)


(zucht)

Mitch
5 oktober 2003, 12:11
Jij hebt een Fulltone Supa-trem verkocht en niet eens aan mij ?!?!?! Wat is dit ?! :o
Die mag je uitleggen.... :) Trouwens, die Legendary Tones Time Machine Boost, daar heb ik om de één of andere vage reden nooit wat in gezien. Bevestig mijn vooroordeel eens :D

Enige goede pedaal dat ik ooit verkocht heb was
-Visual Sound Jekyll and Hyde Ultimate overdrive. Combineerde totaal niet met mijn nieuwe versterker, terwijl hij op de oude prima klonk.

Obscure pedaaltjes:
-Schaller wha/yoy.
Wah met dubbelfunctie. Erg grappig geluid. Wah beetje tam, yoy heel leuk. Zat ergens tussen een chorus en een talkbox in. Slurpte wel wat output weg.
-Shin-Ei FY2:
wigvormige fuzz (maestro-gibson achtig) meteigenlijk maar één geluid, wel erg leuk, maar had van zichzelf te weinig output. Moest echt geboost worden.

Robbert
5 oktober 2003, 12:31
Ik heb een hekel aan verkopen. Heb dan ook nog nooit wat verkocht, tenzij ik het echt kon missen :D

Dus, tot ziens:

Schaller Fuzz wah
Ibanez DM500
Ibanez AD202
MEK treble booster, de compressor mag ook vertrekken.

Uiteraard een hoop Boss pedalen geruild, maar de meest heb ik gehouden.

BLOK182
5 oktober 2003, 12:41
Ik heb een jaar terug ofzo mun Zoom 510 verkocht :-P

sash
5 oktober 2003, 13:01
Fulltone '69
Voodoo Lab Sparkle Drive
Roger Mayer Classic Fuzz
Fulltone Fulldrive 2
Fulltone Octafuzz
Keeley Compressor
Vox Wah
Fulltone FatBoost
Fulltone Soulbender
Tech 21 American Woman
Tech 21 Double Drive
J. Everman Octave X
Fulltone '70
Voodoo Lab Proctavia
Voodoo Lab Microvibe
Dunlop JH fuzz
Dunlop Crybaby JH
Dunlop Univibe
Ibanez TS9/808
Dunlop Crybaby
Boss BD2
Boss SD1
Teese RMC 3

(niet echt allemaal kwijlpedalen, maar goed...)

Marshallover
5 oktober 2003, 13:13
Komt toch de vraag naar boven; Als het kwijlpedalen zijn; waarom heb je ze dan verkocht???

Speeddemon
5 oktober 2003, 13:38
Waarom hebben zowel Sash als Lucky hun Keeley comps weggedaan?

En deze thread bevestigt trouwens ook dat die Fulltone Fulldrive echt niet je van het is...

sash
5 oktober 2003, 13:43
Waarom hebben zowel Sash als Lucky hun Keeley comps weggedaan?

En deze thread bevestigt trouwens ook dat die Fulltone Fulldrive echt niet je van het is...

Ik, omdat ik niet zo'n compressor man ben. Was meer een impulsaankoop ;)

En Fulltone Fulldrive is indeed niet da bom.

@ Marshall-over: Als toonpurist ben je altijd op zoek naar een betere sound, maar als een pedaal niet helemaal niet naar je smaak is doe je em gewoon weer weg en ga je op zoek naar iets beters, hoe erg een pedaal je ook laat kwijlen.

Lucky
5 oktober 2003, 14:17
Keeley comp twee jaar op mijn board gehad....maar op een gegeven moment had ik het wel gezien. ik gebruik niet zovaak compressie en eigenlijk wilde ik de ruimte op m'n board voor wat anders gebruiken.

kwijlpedalen wegdoen ---->
smaak, geldnood, geld in iets anders willen steken, verveling

Lucky
5 oktober 2003, 14:19
Jij hebt een Fulltone Supa-trem verkocht en niet eens aan mij ?!?!?! Wat is dit ?! :o
Die mag je uitleggen.... :) Trouwens, die Legendary Tones Time Machine Boost, daar heb ik om de één of andere vage reden nooit wat in gezien. Bevestig mijn vooroordeel eens :D


ik heb je nog gebeld....maar je nam niet op, heus !

ik vond de modern boost erg goed, maar de vintage een beetje te pinnig.

Mitch
5 oktober 2003, 19:23
Wil sash mij nog even uitleggen waarom zijn RMC3 eruit gaat, of is dat een grapje ?!?!?!??! Wacht anders even tot de pedalendag, wie weet wil Mith mijn Wizard en ik jouw RMC3 :D

Maar Lucky, waarom ging de Supa-trem ? Gebruiktje je te weinig tremolo ?

sash
5 oktober 2003, 20:07
Nou zoals je weet ben ik een gigantische zeikerd en bij zoveel mogelijkheden ben ik een nog grotere zeikerd en ben ik continu bezig met het aanpassen van de settings op die wah. De fabriekssettings zijn verschrikkelijk goed, maar net niet mijn ding.

Heb gisteren een Picture Wah met foxrox wah retrofit gehoord tijdens een optreden in L'Esprit. En tja... dat was toch wel heel erg Jimi :)
De Vox Clyde sound is toch wel de sound waar ik naar op zoek ben denk ik, dus gaan we het gewoon proberen met de Picture Wah.

Mocht je interesse hebben moet je je maar ff pm-en of mailen. Ik ga niet wachten tot 2 november. Als ik em kan verkopen verkoop ik em gewoon. Voor 225 kan je em overnemen ;)

Alles staat hier testklaar dus je bent van harte welkom.

PeArLjAm
5 oktober 2003, 20:27
Barber burnunit
ibanez ts9/808
keeley ds-1
Teese rmc3 ( NOG van sas :) )
Teese wiz wah (seymour paul is nu de gelukkige eigenaar)

ik val nog best wel mee toch :roll: :razz:

verder nog wat goedkopere pedalen gehad zoals een rat, ch-1, crybaby blablablablabla ..

(heb nu nog mjm bluesdevill en foxrox cc2, wil nog een picture wah maarheb al tijden een geldgebrek :-( )

Lucky
5 oktober 2003, 22:00
ik vond die trem niet zo heel te gek.
een beetje harsh...niet zo smooth en lekker en voelbaar als een fender buizen trem.
als je serieus bent over tremolo in een pedaal moet je die aussie trem nemen hoe heet ie ook al weer... de tremit van Sherlock.

http://www.sherlockamps.com/products/body_products.htm
http://www.sherlockamps.com/products/tremit_scan.JPG

idno
6 oktober 2003, 09:43
- Boss DS-2

niet om te kwijlen, maar het was mn eerste pedaaltje :chicken:

Mitch
6 oktober 2003, 13:13
:lol:

Dirtypool
6 oktober 2003, 13:29
Koch Pedaltone, matchte niet met mn Bassman, helaas :???:

Jeroenvanhulsteijn
22 oktober 2003, 23:29
Ik heb ooit in een ver verleden zo'n V-Twin pedaal gehad. Zag er erg stoer uit.

Ik heb nu zo'n chromen broodrooster van morley gekocht om te wahwahen. Die gaat in de toekomst vast ook wel een keer weg (cant stick to my items)

Loopt deze thread trouwens nog? Weinig reacties.

Mitch
22 oktober 2003, 23:53
Nou, je hebt 'm een duwtje gegeven, dus bij deze loopt -ie weer :D
Sash kan hier trouwens posten :D

Dude
23 oktober 2003, 10:17
RAT.....

2 jaar gehad, zelden gebruikt, en deze week geruild voor een boss GE-7

guvnor
23 oktober 2003, 11:52
ingeruild: Ibanez metal charger...

ga spijt krijgen van:

M'n oude, zwarte Marshall Guv'nor die ik nu probeer in te ruilen voor een TS9 (re-issue)...Er mag gereageerd worden...

phx
23 oktober 2003, 13:18
boss me-30 beste multi fx ooit!!!!!!!!
(al 2x gekocht en ook al 2x verkocht, soort haat/liefde relatie)

ANALOG RULES!!!!!!!!!



PHX

Anavrin
23 oktober 2003, 13:27
koop dan de me 33 (nieuwere versie, heb ik ook).

Ik heb 1 van m'n 2 metalzones ingeruild toen ik m'n ME 33 kocht, en een wah pedaal (ik weet alniet eens meer welke) ingeruild tegen m'n 2ehands Dunlop JH1 wah (op die andere zat geen adapter input)

phx
23 oktober 2003, 13:28
Yo Anavrin,


nee, ik wil nooit meer digitale effecten hebben, dat gemenu tijdens optredens vind ik maar niets. Analoog 4-ever!!!!



PHX :amp:

Jeroenvanhulsteijn
5 januari 2004, 21:49
Nu heb ik laatst ook mijn Barber Burn Unit verkocht. Het was de eerste versie. Volgens mij begin ik er een beetje spijt van te krijgen, want je ziet ze niet zo veel. En hij was redelijk goedkoop voor zo'n pedaal. Maar in combinatie met mijn V-Amp ruiste het allemaal als een gek. Zal wel aan mijn instellingen liggen. Maarja, ik dacht, kzal eens een clean boost pedaal proberen. Die heb ik trouwens nog steeds niet gekocht. Heeft iemand nog ideeën? Volgens mij zal er vast nog wel hier op het forum staan. Kzal eens rondneuzen. Nu ik toch van het onderwerp afwijk. Ik heb de laatste tijd wat boss pedaaltjes gekocht. En die dingen hebben echt hele lieve kleurtjes. Een licht mint groene enhancer, welke pracht combineert met mijn zalmroze digital dimension. Maarjah, dat terzijde. Ik denk dat als ik een pedalboard ga bouwen dat ik hem ook in een mooi zachtblauw kleurtje verf.

Mitch
5 januari 2004, 22:15
Seymour Paul is back in town !

En net verkocht:
-Carl Martin Chorus x II
-Carl Martin Hot Drive 'n Boost mk. II
-Ibanez FL99

En voor geïnteresseerden wil ik wel van mijn geile siliconen (octave) fuzz, de Sobbat FB3 af :o

Speeddemon
5 januari 2004, 23:40
Hey Seymour Paul, waarom doe je die Sobbat weg?
Is toch een geil Japans wijffie of nie? :wink:

PHX zou niet z'n ME-30 moeten noemen maar z'n Boss DM-2 die ik nu heb!
MWUAAHAHAHHA! 8)

Phyrexian
6 januari 2004, 10:06
ProCo RAT II:
zes maanden gehad. Op zich wel een leuk pedaal, maar ik heb geen tube-amp waarmee deze pedaal beter mee samenklinkt. Plus, ik kan het geluid vrij nauwkeurig nabootsen met m'n SansAmp PSA-1 preamp.
Ik dacht 'em even te gebruiken voor bass, maar daarvoor zuigt de RAT te veel laag uit je geluid.

Overigens heb'k de voorbije twee jaar een Marshall JCM900 4100 Dual Reverb, een Marshall JCM900 2100 SLX, een Marshall JCM900 1960A 4x12, een Line 6 POD Pro, een Samson PowerBrite, een Stagg 6U Rackcase, een Gator 4U Shallow Rackcase en een Marshall Valvestate VS65R gekocht en verkocht (met niks of nauwelijks verlies!!).

bat
6 januari 2004, 12:25
Boss LS-2
Sovtek Big Muff
Dunlop Cry Baby Wah

Die drie heb ik nog steeds spijt van. Van alle andere zut die ik er ook bij verkocht heb (veel Boss) heb ik veel minder spijt. Kon het geld toen wel anders gebruiken en was even niet zoveel met gitaren bezig op dat moment.

Inmiddels heb ik als vervanging van de Big Muff nu een Visual Sound Jekyll & Hyde aangeschaft waar ik meer dan tevreden mee ben. En een jaar geleden heb ik gewoon weer een Cry Baby aangeschaft, voor meer dan 2 keer zoveel geld als ik voor m'n eerste (nieuw) betaalde...

Uchison
13 januari 2004, 03:09
Ha pedalfreaks!! (m.a.w. ..gitaristen... :wink: )
Het schijnt dat jullie niet zo overdonderd zijn van de Fulldrive 2. Waar dan wel van? Voor de duidelijkheid, ik bedoel echt een overdrive.
Groetjes.

sash
13 januari 2004, 10:08
Ik ben zelf helemaal gek van de Menatone Red Snapper.

Maar ja, that's just me :D

PeArLjAm
13 januari 2004, 10:42
Ik ben zelf helemaal gek van de Menatone Red Snapper.



ik ook :cool:

Robbert
13 januari 2004, 13:07
Goeie overdrive's?

Keeley modded Boss BD-2, Everman Fuzzdrive of Ibanez Overdrive II (OD-855).
Red Snappert ken ik niet goed, nog niet :D

Jeee
13 januari 2004, 13:16
Seymour Paul is back in town !

En net verkocht:
-Carl Martin Chorus x II
-Carl Martin Hot Drive 'n Boost mk. II
-Ibanez FL99

En voor geïnteresseerden wil ik wel van mijn geile siliconen (octave) fuzz, de Sobbat FB3 af :o

He Seymour, waarom heb je die Carl Martins weggedaan?
Ik dacht dat je daar zo tevreden mee was?

Uchison
13 januari 2004, 13:19
Waar zijn die keeley pedaaltjes dan te vinden?
De menatone heb ik ook uitgeprobeerd..te heftig. Vond het een te dik geluid maken..bijna ala Big Muff, maar dan mooier en gecontroleerder. Dus dat zou ik dan niet als een echte overdrive beschouwen.
Wat vinden jullie van de OD808 van Maxon?

Robbert
13 januari 2004, 13:30
Robert Keeley: www.robertkeeley.com maar Analogman doet ook modificaties www.analogman.com

Zo af en toe staat er ook zo'n pedaaltje op Marktplaats ofzo.

De OD808 is de reissue van de TS9, wat weer een reissue was van de TS808, wat weer basis was voor de Fulldrive :D

Waar woon je? Haarguitars.nl heeft beide (Fulldrive en Maxon) pedalen te koop staan...

Uchison
13 januari 2004, 13:44
Nou ik ben al vaker bij Haar geweest...heb ondertussen zowel de fulldrive 2 als de Dist. Pro... :oops: , maar als gitarist zal je toch altijd blijven zoeken. Op overdirive gebied heb ik niet zoveel gekchekt. Heb de Tube factor van H&K jaren gebruikt, maar toch verkocht. Tegenwoordig speel ik live met de Pro en een TS10 (bij gebrek aan beter, de Fulldrive paste niet meer op mijn bord :( ).

Uchison
13 januari 2004, 14:01
Robert, thanx voor die sties...veels teveel info... :wink:

maylingjv
13 januari 2004, 15:35
ik ben op zoek naar een kwijlboost en een kwijl tremelo en een chorus en een envelope filter dat heel hard naar een wah wah toe klinkt en een delay,enige suggesties ? liefst een produkt met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Mitch
14 januari 2004, 13:22
@Jeee:
Hot Drive 'n Boost ging weg omdat ik niet tevreden was over hoe de Drive door de mix prikte (niet dus... :( ). De boost is vervangen door de Barber Tone Press (boost/compressor mix, geweldig ding) en als overdrive heb ik nu een Banzai Cold Fusion. Houdt veel beter de dynamiek vast van je cleane kanaal. Zit op dezelfde golflengte als de Menatone Red Snapper.

De Chorus heb ik lang over getwijfeld, maar als je eigenlijk maar één chorus gebruikt, wat moet je dan met twee chorussen in één box :D
Ik heb nu een Iba RC99 en da's tot nu toe de enige chorus die ik gehoord heb die nog lekkerder klonk als de Carl Martin.

The Thumb
14 januari 2004, 16:56
ik heb mijn fulltone '69 er weer uitgegooid

Mitch
14 januari 2004, 18:43
Ik zie maar weinig mensen die dat ding houden :satisfie:

sash
14 januari 2004, 22:15
Heeft ook een reden :D

Duane
14 januari 2004, 23:03
Tja ik heb hem een week uitgebreid kunnen testen om m'n eigen amps. Ik vind het een goede fuzz.

M'n Chandler Tube Driver met 12AX7 Yugoslavia tube, daar ben ik blij mee :D

jaywalker
15 januari 2004, 16:10
Hey Seymour Paul, waarom doe je die Sobbat weg?
Is toch een geil Japans wijffie of nie? :wink:

PHX zou niet z'n ME-30 moeten noemen maar z'n Boss DM-2 die ik nu heb!
MWUAAHAHAHHA! 8)


Nee boss- ce-2 chorus MUHAHAHAHA

Dirk_Hendrik
15 januari 2004, 20:37
Een goeie overdrive?
Ga ik tock nogmaals de Ibbie SuperTube (STL od ST-9 ($$$$!!)) aanprijzen. Dat grove scheurgeluidje heb ik nog nooit in een andere scheur gehoord)
Probeer (meestal niet zo vlot) anders even de scheur-non solo gitaarpartijen op mijn site (check profile) te down te loaden. Zo klinkt ie.

Lucky
30 januari 2004, 16:35
fl9
fuzzfactory
KOB
Ce2 mij

The Thumb
31 januari 2004, 09:45
de laatste tijd verkocht:

keeley javaboost
fulltone ´69
fulltone custom shop mini dejavibe

Mitch
31 januari 2004, 16:26
Waarom is die JavaBoost de deur uitgegaan ?

The Thumb
31 januari 2004, 23:33
Seymour Paul,

de Javaboost had wat mij betreft een iets te vies randje, klonk bijna als een fuzz. Kwalitatief was het een goed pedaal, zeer muzikaal, zeer dynamisch, maar net niet wat ik zocht. Ik gebruik nu voor de boost de door iedereen zeer verguisde fulltone fatboost, en die bevalt me een stuk beter...

´t blijft een smaakkwestie

Robbert
31 januari 2004, 23:36
Vies randje? Bijna fuzz... dat klinkt goed! :D

up-guitarman
30 december 2004, 17:03
- zoom 509 (modulator)
- zoom 505 II (multi-FX)
Allebei te digitaal + overgang tss 2 presets zit leeg gat tussen
ZOOM sucks

- Boss DS-1 Distortion
Niet mijn ding, speel nu op de SD-1 Super Overdrive en die past veel beter in mijn stijl !!!

BramVersteeg
30 december 2004, 17:11
Waarom zijn het altijd mensen die zich net aanmelden die topics van jaren geleden ophalen om te zeggen wat voor spullen ze hebben.............................. :roll:

schizo910
30 december 2004, 17:20
Waarschijnlijk omdat het juist de dingen zijn waar ze over mee kunnen praten...

Mike McCready
30 december 2004, 19:26
Waarom zijn het altijd mensen die zich net aanmelden die topics van jaren geleden ophalen om te zeggen wat voor spullen ze hebben.............................. :roll:

Als je overal een nieuw topic voor opent is het ook weer niet goed. Wees blij dat er mensen zijn die de zoekfunctie gebruiken :)

Mitch
30 december 2004, 19:33
Jammer dat ze niet kunnen lezen, want het topic ging over KWIJLPEDALEN. Om dan met je Zoom multi-flutding aan te komen....mis je toch de essentie een beetje :D

Globetrotter
24 januari 2005, 20:50
Line 6 Filter Modeler... prachtig maar niet echt bruikbaar in mijn genre...

PeArLjAm
24 januari 2005, 21:08
tijd voor een update-je nou er toch een oud topic uit de sloot wordt gehaald :D

Barber burnunit
ibanez ts9/808
keeley ds-1
Teese rmc3
Teese wiz wah
Teese RMC1
FoxRox CC2
FoxRox silicon fuzzface
MJM Bluesdevil
Menatone Red Snapper

(volgens mij vergeet ik nog wat)

:oops:

btw.. ik gebruik nu helemaal geen pedalen meer :)

Mitch
24 januari 2005, 21:25
Loser














:D

BramVersteeg
24 januari 2005, 22:20
tijd voor een update-je nou er toch een oud topic uit de sloot wordt gehaald :D

Barber burnunit
ibanez ts9/808
keeley ds-1
Teese rmc3
Teese wiz wah
Teese RMC1
FoxRox CC2
FoxRox silicon fuzzface
MJM Bluesdevil
Menatone Red Snapper

(volgens mij vergeet ik nog wat)

:oops:

btw.. ik gebruik nu helemaal geen pedalen meer :)

Hey, leuk om te horen.
Je hebt 3 Teese wahs gehad. Welke vond je nou eigenlijk de beste/fijnste?
Ik heb niet echt kwijlpedalen gehad die ik weer heb verkocht (ik heb wel kwijlpedalen :cool: ). Ik heb heel even een Wizard wah gehad en die weer geruild voor een RMC1.

Azrael
24 januari 2005, 23:00
'k Heb nog nooit een pedaal gekocht laat staande verkocht. Of je moet een oud Zoom modeling/multieffect als pedaal zien.

PeArLjAm
25 januari 2005, 11:49
tijd voor een update-je nou er toch een oud topic uit de sloot wordt gehaald :D

Barber burnunit
ibanez ts9/808
keeley ds-1
Teese rmc3
Teese wiz wah
Teese RMC1
FoxRox CC2
FoxRox silicon fuzzface
MJM Bluesdevil
Menatone Red Snapper

(volgens mij vergeet ik nog wat)

:oops:

btw.. ik gebruik nu helemaal geen pedalen meer :)

Hey, leuk om te horen.
Je hebt 3 Teese wahs gehad. Welke vond je nou eigenlijk de beste/fijnste?
Ik heb niet echt kwijlpedalen gehad die ik weer heb verkocht (ik heb wel kwijlpedalen :cool: ). Ik heb heel even een Wizard wah gehad en die weer geruild voor een RMC1.

ff denken. Ik had de RMC3 als eerste. Heel veelzijdig en ik had echt een paar coole settings gevonden. Maar ik wilde tohc liever een wah die ik zeg maar in 1x kon gebruiken, zonder gekloot enzo. Dus de wizard wah gekocht. Die viel me zwaar tegen, hij komt goed tot zijn recht met high gain maar ik gebruikte hem clean en met wat overdrive (op een single coil gitaar :o ). Niet dat ij erg slecht klonk, maar het kon zeker beter. Die dus verkocht, en de RMC1 gekocht voor een prikkie uit de usa. Die klonk warm , vet en best gaaf. Maar uiteindelijk vond ik de rmc3 het gaafst, ten eerste omdat hij zo veelzijdig was en omdat je echt je eigen wah sound kan creeeren. Bijvoorbeeld hem instellen als een RMC1, en dan wat meer sweep toevoegen of wat meer hoog/laag/midden of juist minder. Ik wil nog wel heel graag de picture wah horen, en dan eigenlijk ook gelijk de RMC2 hehe.

jero
25 januari 2005, 12:16
uit mijn hoofd:

Ibanez TS-808 origineel
Fulltone ’69
Fulltone ‘70
Fulltone Fatboost
Fulltone mini Dejavibe
Fulltone Fulldrive 2 2x
Roger Mayer Voodoo-1
Voodoolab Microvibe
Voodoolab Tremolo
Keeley Javaboost
J. Everman Fuzz Drive G2
Menatone Red Snapper

ReinoutV
25 januari 2005, 14:25
Wat is er toch met die Fulltone pedalen waar iedereen lyrisch over is, maar die ik hier al vaker in al die lijsten ben tegen gekomen. Zijn ze toch niet zo goed als men denkt..?

Rutger
25 januari 2005, 14:51
Fulltone is wel goed hoor.

Er is alleen nog zoveel meer dan Fulltone, en niet zelden beter dan Fulltone. :wink:
Daar komt bij dat van Fulltone door de hype ook de prijzen gestegen zijn, zeg maar gerust overprized voor een aantal pedalen (FD2 en DS Pro bijvoorbeeld). En dan springen andere, goedkopere en betere boetiek pedalen in het oog.

En dan moet je niet vergeten dat sommigen hier dozijnen pedalen uitproberen voor ze tot hun standaard setup komen, en sommigen lijken er nooit te komen en noemen zichzelf daarom maar verzamelaars. :razz:

Jeee
25 januari 2005, 14:58
Mijn lijstje:

Keeley compressor
Keeley Javaboost
Fulltone Choralflange
ZVex Super Duper
Legendary Tones Time Machine Boost

...

Rutger
25 januari 2005, 15:01
O ja, ook een paar:

J. Everman Fuzzdrive G2
Fulltone '69
Fulltone Fuldrive 2
Carl Martin Two Faze
Dunlop Univibe SC1
H&K Tubefactor

bicky
27 februari 2007, 15:37
Ik verkoop ze liever niet.

Ze hebben toch elk hun eigen geluid.

vulvasonic
27 februari 2007, 15:54
Drie Boss pedaaltjes eigenlijk:

De ouwe, paarse analoge delay, de CE2 chorus en de OC2 Octave.
Deze pedalen mis ik nog steeds wel eens. De rest hoef ik niet te melden, want die mis ik hooguit als kiespijn.

Dirk_Hendrik
27 februari 2007, 16:17
nutteloze kick van een gemummificeerd lijk