PDA

View Full Version : vandaag dit gekocht



Lucky
5 oktober 2003, 00:33
erg vet, lekker boomy, mooie harmonics !
leuk pedaal!

http://www.haarguitars.nl/Te%20Gebruiken/menatone/king%20of%20the%20britains.jpg

Speeddemon
5 oktober 2003, 01:14
Vertel meer! En neem hem zeker mee 2 november!
Ik wil hem horen....

Lucky
5 oktober 2003, 01:29
dan moet je hem inpluggen :)

erg lekker bakje, vrij veel bass responds wat wel lekker kan zijn...een beetje afwachten wat dat doet in de mix straks. geen trashgain maar wel meer dan genoeg voor high gain leads, lekkere responds, mooie harmonics, prima clean up met je vol. pot.
zeer geschikt voor classic rock tones maar ook van halen of zo.

reageert ook lekker in samenwerking met de red snapper.

toperrrrrrrrtje dus

Dirtypool
5 oktober 2003, 01:34
Jazeker lekker ding( dat pedaal) bij vdHaar?
Wat kost hij ook al weer?
Ik vind hem zelfs lekkerder dan de Red Snapper, eea hangt natuurlijk ook wel van de rest van je spullen af.
Maar komen gaat ie zeker. :)

Lucky
5 oktober 2003, 01:38
inderdaad bij vd Haar gehaald. De laatste :D
adviesprijs 225.

ik vind de red snapper lekkerder in het (bijna geen) randje gebied. voor iets meer tot meer meer is de kob lekkerder en vooral vetter.
ze vullen elkaar vrij ideaal aan.

Speeddemon
5 oktober 2003, 02:20
advies prijs 225...
en de Lucky-prijs? :wink:

Dirtypool
5 oktober 2003, 08:11
Shit, in Veenendaal dacht hij dat de laatste inmiddels verkocht was, anders had ik m gehaald

Lucky
5 oktober 2003, 10:18
ze komen vast wel weer binnen...ze lopen als hete broodjes

Mitch
5 oktober 2003, 11:06
sash heeft de naam, maar ondertussen is Lucky 'm wel voorbijgestreefd :wink:

Lucky
5 oktober 2003, 11:37
:D

maar ik ruil alleen in als ik iets niet mooi vindt of niet meer kan gebruiken.
ik koop nooit iets om het drie weken later weer te ditchen. eigenlijk enkel om het uit te proberen.

Ik heb gisteren nog een TZF foxrox flanger laten staan...d'as toch heeeeel stoer van mij, ja toch, goed hè :D

Mitch
5 oktober 2003, 12:01
Stoer hoor, zal wel geldgebrek zijn :D

Maar goed, er zijn in eder geval al twee Menatones om te horen op de pedalendag, gaat goed zo !

BLOK182
5 oktober 2003, 12:04
Die Kob, dat lijkt me ook wel een vet pedaaltje. Van Halen sounds zijn dus mogelijk? En zware rocksounds?

sash
5 oktober 2003, 13:49
:D

maar ik ruil alleen in als ik iets niet mooi vindt of niet meer kan gebruiken.
ik koop nooit iets om het drie weken later weer te ditchen. eigenlijk enkel om het uit te proberen.

Ik heb gisteren nog een TZF foxrox flanger laten staan...d'as toch heeeeel stoer van mij, ja toch, goed hè :D

Hehehehe :D

Ik ben ook wel zo eigenlijk, iets kopen om het uit te proberen. Zie de Keeley Comp bijvoorbeeld. Als ik iets beters kan kopen verkoop ik ook gelijk iets wat ik niet nodig heb.
Zo blijf je bezig ;)

sash
5 oktober 2003, 13:49
Stoer hoor, zal wel geldgebrek zijn :D

Maar goed, er zijn in eder geval al twee Menatones om te horen op de pedalendag, gaat goed zo !

3! 2 Red snappers ;)

Ben wel benieuwd hoe ze klinken samen.

Lucky
5 oktober 2003, 14:48
Blok,

vrij heavy wel ja. maar geen trash\speedmetal. het blijft toch vrij authentiek

BLOK182
5 oktober 2003, 15:16
Oh ok, die sounds zoek ik niet echt, speedmetal enzo, maar met de band maken we stevige rock met een zware sound, dat moet dus wel lukken daarmee? Ben namelijk nog een beetje aan kijken welke amp ik wil kopen, zo'n menatone lijkt me een leuk maatje voor een marshall ;-)

Speeddemon
5 oktober 2003, 15:36
Volgens mij is de hele gedachte achter de Menatone KOB dat ie als een ouwe Marshall klinkt. Dus dan zou ik denken dat een KOB in een Marshall een beetje dubbelop is. Dou hem dan in een Twin Reverb ofzo, dan heb je ook nog eens fatsoenlijk clean!

BLOK182
5 oktober 2003, 15:37
Maar die Marshall zijn zo lekker scheurpedaalvriendelijk ;-) Ben ook wel benieuwd naar een Menatone Howie, schijnt ook flink te scheuren.

sash
5 oktober 2003, 16:22
Das weer tons of gain. Te veel naar mijn mening. Niet lekker rocken.

Lucky
5 oktober 2003, 22:10
die howie is een echte tweaker.

ik ben het met speeddemon eens...neem een twin of fender met iets lager wattage en gooi die kob ervoor.
geloof me...het scheurt!

Dude
6 oktober 2003, 20:08
Ik ben ook wel zo eigenlijk, iets kopen om het uit te proberen. Zie de Keeley Comp bijvoorbeeld. Als ik iets beters kan kopen verkoop ik ook gelijk iets wat ik niet nodig heb.
Zo blijf je bezig ;)

jij bent gewoon een HOER ! ! ! !

sash
6 oktober 2003, 20:49
Ook dat ja.

Suckiesuckietendollah